Графикалық редакторлар
Сабақ атауы | Графикалық редакторлар | ||||
Сілтеме | А) 7 сынып оқулығы; Б) Power Point программасында жасалған слайдтар; С) Дискілер; Д) компьютердегі программа; Е) интернет желісінен алынған ақпараттар. | ||||
Жалпы мақсаттар | 1.Графикалық ақпарат туралы түсінік; 2. Графикалық редакторлардың түрлері,қызметі; 3. Компьютерлік графика туралы түсінік; 4. PAINT графикалық редакторын іске қосу; 5. PAINT графикалық редакторын терезесінің элементтері, түс және палитра; 6.Компьютерлік графиканың қолдану салалары туралы білімдерін қалыптастыру; 7. Өз бетімен жұмыс істеуге тілрбиелеу; 8. Есте сақтау, зейіндік қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру
| ||||
Оқыту нәтижелері | PAINT графикалық редакторын терезесінің элементтерімен, түс және палитрасымен таныстыру, әр түрлі кескіндер, геометриялық фигуралар салуды үйрену. | ||||
Негізгі мақсат | Графикалық редакторлармен жұмыс істеуді үйрету, өмірде өз мақсатына пайдалану. | ||||
Негізгі дерек көздері | Оқулық, компьютердегі программаның өзі, интернеттен алынған материалдар | ||||
Мұғалімнің жазбалары | |||||
Керекті жабдықтар | Оқыту моделі | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Уақыт | |
Білу | Компьютер, Слайдтар, Оқулық. | Оқыту мен Оқуда ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану. | Графикалық ақпарат сурет, кескін, фотосурет, кесте, диаграммалар арқылы берілетін ақпарат. Граф-қ редакторлардың түрлері: . PAINT, Power Point, Color Draw, Photo Shop, т.б. | Жаңа сабақ бойынша алып отырған ақпарат-тарды үлгеріп, діптерге жазып отыру, түртіп отыру. Түсінбегенін дер кезінде сұрау. | 4,5 минут |
Түсіну | Қазіргі кезде компьютер-лік графикасыз жұмыс істеу өте қиын.Ол тек мультфильм, копьютерлік ойын, көркем иллюстрация жасайтын мамандардың ғана емес, көптеген адам-дардың іскерлік, ғылыми, инженерлік қызметінің ажырамас бөлігі. | Сабақ барысында өмірмен байланысқан сұраұтарға жауап беру: -компьютердің көмегі-мен не істеуге болады? -сурет, графиканы қай жерде пайдаланамыз? -фотосуреттерді ком. графика арқылы әдемі-леуге болама, қалай? |
4,5 минут | ||
Қолдану | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. | Тапсырма: графикалық редактордың көмегімен «Қыс», «Тау», «Аққала», «Жаңа жыл» тақырыптарға сурет саламыз | 1.Әр топ жеке-жеке суретті қалай салу жөнінде ортаға салып, талқылайды. 2.Компьютерге практи-калық жұмыс орындай-ды, сурет салады. | 18 минут | |
Талдау | Сурет салу барысында графикалық редактордың қандай элементтерін пайдаланғаныңды айтып бер, орындап көрсет | Салған суретін талдап береді: қай жерде не қолданды, қандай түс не үшін, осы програм-маның қай элементі не үшін, деген сұраұтарға жауап береді. | 10 миут | ||
Жинақтау | Компьютерде салған сурет-теріңізді сақтап, қағаз бетіне шығарыңдар. | Компьютерде салынған суреттерді қағазға басып шығарады, оқушы портфолиосына жинақтайды | 2 минут | ||
Бағалау | Оқушылардың компьютер-де салған суреттерін көріп, құрылған критерийлер бойынша баға қою, оны т алдау | Тақырып бойынша қойылатын қосымша сұрақтарға жауап береді. | 5 минут | ||
Үйге тапсырма | Осы тақырыптың мазмұ-нын ашып, оқып келу. | Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады | 1 минут |
- Орта мерзімді сабақ жоспары:
Сабақтың тақырыбы | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау | Барлығын қоса алғанда, бағалау | Негізгі дерек көздер |
I. Microsoft Excel бағдарлама—сын іске қосу, терезесінің элементтерімен танысу | Іске қосу жолдарын, осы программамен жұмыс істеуге арналған командалар мен батырмалардың қызметін үйрету | Оқытудағы жаңа тәсілдер, АКТ, сыни тұрғысынан ойлау | Microsoft Excel бағдарламасын іске қосудың үш жолын үйренеді, терезесінің элементтері мен командаларының қызметін біледі | Теория және практика тұрғысында критерийлерге негізделіп құрылған дискрипторлар арқылы бағалау | Теориялық білімі, үй тапсырмасының орындалуы, техникалық диктант, практи-када қолдана алуы, үлестірме, тест тапсырмалары-ның орындалуы | Оқулық, компьютер, Microsoft Excel бағдарламасы, интерактивті тақта, интернеттен алынған үлестірмелер |
II. Excel-дің электрондық кестесі | Электрондық кестенің ұяшықтарының белгіленуі мен олардың санын білу, бағдарламаның даму кезеңдері бойынша ерекшеліктерін білу | АКТ, жаңа тәсілдер, оқытудағы көшбасшылық | Электрондық кестенің жұмыс істеу принциптерін толық білу: баған, жол, ұяшық белгілеулерін | |||
III. Формула қою және формулалармен жұмыс | Формула түрлерін, ұяшықтар арқылы формула құра білу, формула нәтижесін алу | Көшбасшылық, дарынды және талантты балалармен жұмыс, сыни тұрғысынан ойлау, АКТ | Математикалық, статистикалық, бухгалтерлік есептердің шығарылу жолдарын үйренеді | Теория және практика тұрғысында критерийлерге негізделіп құрылған дискрипторлар арқылы бағалау | Теориялық білімі, үй тапсырмасының орындалуы, техникалық диктант, практи-када қолдана алуы, үлестірме, тест тапсырмалары-ның орындалуы | Оқулық, компьютер, Microsoft Excel бағдарламасы, интерактивті тақта, интернеттен алынған үлестірмелер |
IV. Excel-дегі деректермен жұмыс, диаграмма құру | Үлкен көлемді деректер базасын құрылуын үйрену, макрос және есеп беру жолдарын үйрену | Көшбасшылық, дарынды және талантты балалармен жұмыс, сыни тұрғысынан ойлау, АКТ | Статистикалық есептердің шығарылу жолдарын үйренеді, ал дарынды және талантты балалар Excel-де мәліметтер базасын құруды үйренеді |