Графикалық редакторлар

Сабақ  атауыГрафикалық   редакторлар
Сілтеме А) 7 сынып оқулығы;  Б) Power Point программасында жасалған  слайдтар; С) Дискілер;

Д) компьютердегі программа;  Е) интернет  желісінен алынған ақпараттар.

Жалпы  мақсаттар1.Графикалық  ақпарат туралы түсінік; 2. Графикалық редакторлардың түрлері,қызметі;

3. Компьютерлік графика туралы түсінік; 4. PAINT графикалық редакторын іске қосу;

5. PAINT графикалық редакторын терезесінің элементтері, түс және палитра;

6.Компьютерлік графиканың қолдану салалары туралы білімдерін қалыптастыру;

7. Өз бетімен жұмыс істеуге тілрбиелеу; 8. Есте сақтау, зейіндік қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру

 

Оқыту  нәтижелеріPAINT графикалық редакторын терезесінің элементтерімен, түс және палитрасымен таныстыру, әр түрлі кескіндер, геометриялық фигуралар салуды  үйрену.
Негізгі  мақсатГрафикалық  редакторлармен  жұмыс істеуді  үйрету,  өмірде өз  мақсатына пайдалану.
Негізгі  дерек

 көздері

Оқулық, компьютердегі программаның өзі,  интернеттен алынған  материалдар
 Мұғалімнің жазбалары
 Керекті жабдықтарОқыту  моделіМұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Уақыт
БілуКомпьютер,

Слайдтар,

Оқулық.

Оқыту мен

Оқуда ақпараттық коммуникациялық  технологияларды пайдалану.

Графикалық ақпарат сурет, кескін, фотосурет, кесте, диаграммалар арқылы берілетін ақпарат. Граф-қ редакторлардың түрлері: . PAINT, Power Point, Color Draw, Photo Shop, т.б.Жаңа  сабақ  бойынша  алып отырған ақпарат-тарды үлгеріп, діптерге жазып отыру, түртіп отыру. Түсінбегенін дер кезінде сұрау. 

4,5 минут

Түсіну Қазіргі кезде компьютер-лік графикасыз жұмыс істеу өте қиын.Ол тек

мультфильм, копьютерлік ойын, көркем иллюстрация жасайтын мамандардың ғана емес, көптеген адам-дардың іскерлік, ғылыми, инженерлік қызметінің ажырамас бөлігі.

Сабақ барысында өмірмен байланысқан сұраұтарға жауап беру:

-компьютердің көмегі-мен не істеуге болады?

-сурет, графиканы қай жерде пайдаланамыз?

-фотосуреттерді ком. графика арқылы әдемі-леуге болама, қалай?

 

 

4,5 минут

Қолдану Сыни тұрғыдан

ойлауға үйрету.

Тапсырма: графикалық редактордың  көмегімен «Қыс», «Тау», «Аққала»,  «Жаңа жыл» тақырыптарға сурет саламыз1.Әр топ жеке-жеке суретті қалай салу жөнінде ортаға салып, талқылайды.

2.Компьютерге практи-калық жұмыс орындай-ды, сурет салады.

18 минут
Талдау Сурет салу барысында графикалық редактордың қандай элементтерін пайдаланғаныңды айтып бер,  орындап  көрсетСалған  суретін талдап береді: қай жерде не қолданды, қандай түс не үшін, осы програм-маның қай элементі не үшін, деген сұраұтарға жауап береді. 

10 миут

Жинақтау Компьютерде салған сурет-теріңізді сақтап, қағаз бетіне шығарыңдар.Компьютерде салынған суреттерді қағазға басып шығарады, оқушы портфолиосына жинақтайды 

2 минут

Бағалау Оқушылардың компьютер-де салған суреттерін көріп, құрылған критерийлер бойынша баға  қою, оны т алдауТақырып бойынша қойылатын қосымша  сұрақтарға  жауап  береді.5 минут
Үйге  тапсырмаОсы тақырыптың мазмұ-нын ашып, оқып келу.Күнделіктеріне  үй

тапсырмасын жазады

1 минут
  1. Орта мерзімді сабақ жоспары:  

 

 

Сабақтың  тақырыбыОқып-үйренудің негізгі мақсаттарыОқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдерОқып-үйренудің нәтижесіҮйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалауБарлығын қоса алғанда, бағалауНегізгі дерек көздер
I. Microsoft Excel бағдарламасын іске қосу, терезесінің элементтерімен танысуІске қосу жолдарын, осы программамен жұмыс істеуге арналған командалар мен батырмалардың қызметін үйретуОқытудағы жаңа тәсілдер, АКТ, сыни тұрғысынан ойлауMicrosoft Excel бағдарламасын іске қосудың үш жолын үйренеді, терезесінің элементтері мен командаларының қызметін біледіТеория және практика тұрғысында критерийлерге негізделіп құрылған дискрипторлар арқылы бағалауТеориялық білімі, үй тапсырмасының орындалуы, техникалық диктант, практи-када қолдана алуы, үлестірме, тест тапсырмалары-ның орындалуыОқулық, компьютер, Microsoft Excel бағдарламасы, интерактивті тақта, интернеттен алынған үлестірмелер
II. Excel-дің электрондық кестесіЭлектрондық кестенің ұяшықтарының белгіленуі мен олардың санын білу, бағдарламаның даму кезеңдері бойынша ерекшеліктерін білуАКТ, жаңа тәсілдер, оқытудағы көшбасшылықЭлектрондық кестенің жұмыс істеу принциптерін толық білу: баған, жол, ұяшық белгілеулерін
III. Формула қою және формулалармен жұмысФормула түрлерін, ұяшықтар арқылы формула құра білу, формула нәтижесін алуКөшбасшылық, дарынды және талантты балалармен жұмыс, сыни тұрғысынан ойлау, АКТМатематикалық, статистикалық, бухгалтерлік есептердің шығарылу жолдарын үйренедіТеория және практика тұрғысында критерийлерге негізделіп құрылған дискрипторлар арқылы бағалауТеориялық білімі, үй тапсырмасының орындалуы, техникалық диктант, практи-када қолдана алуы, үлестірме, тест тапсырмалары-ның орындалуыОқулық, компьютер, Microsoft Excel бағдарламасы, интерактивті тақта, интернеттен алынған үлестірмелер
IV. Excel-дегі деректермен жұмыс, диаграмма  құруҮлкен көлемді деректер базасын құрылуын үйрену, макрос және есеп беру жолдарын үйренуКөшбасшылық, дарынды және талантты балалармен жұмыс, сыни тұрғысынан ойлау, АКТСтатистикалық есептердің шығарылу жолдарын үйренеді, ал дарынды және талантты балалар Excel-де мәліметтер базасын құруды үйренеді