Excel электрондық кестесінің графикалық мүмкіндіктері. Диаграммалармен жұмыс
Сабақтың тақырыбы: Excel электрондық кестесінің графикалық мүмкіндіктері. Диаграммалармен жұмыс
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларды Excel электрондық кестісінде теориялық білімдерін практикалық тапсырмаларды орындау арқылы бекіту.
Дамытушылық: Оқушының логикалық ойлау, танымдық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Өз ойын ашық айтуға баулу, ұжым болып отрақ пікір айтып, ой түйін жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: пысықтау – жинақтау сабағы.
Сабақтың әдісі: сұрақ жауап, деңгейлік тапсырмалар, топтық жұмыс.
Сабақтың түрі: практикалық сабақ.
Пәнаралық байланыс: математика, қазақ тілі.
Сабақтың көрнекілігі мен пайдаланылатын құрал – жабдықтары: Үлестірме қағаздар, интерактивті тақта, деңгейлік тапсырмалар, компьютер.
Болжамдап отырған нәтиже: MS Exel кестесінде түрлі диаграммалар, гистограммалар құра білетін, электрондық кестемен еркін жұмыс істей алатын мәдениеті ұшталған жеке тұлға қалыптастыру.
Сабақ жоспары: І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Өткен тақырыпты пысықтау – жинақтау.
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
1 – тапсырма. (Сұрақ — жауап).
2 – тапсырма. «Күн сәулесі».
3 – тапсырма. «Гүл күлтешесі».
Қорытындылау.
ІV. Үй тапсырмасын бекіту.
- Практикалық тапсырма. Деңгейлік тапсырма.
VІ. Үйге тапсырма беру.
VІІ. Қорытындылау.
VІІІ. Оқушыларды бағалау.
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
1 – тапсырма. (сұрақ — жауап).
- Кесте дегеніміз не?
- Жол, бағана, ұяшық дегеніміз не?
- Электрондық кесте дегеніміз не?
- Диаграмма түрлерін ата?
- Электрондық кестені қандай жағдайда қолдануға болады?
- Деректерді сақтау жолдарын ата?
- Жұмыс кітабы неден тұрады?
- Деректерді қалай қорғауға болады?
- Ең алғашқы электрондық кесте қай жылы пайда болды, және оның аты қандай?
- Диаграммалар қандай элементтерден тұрады?
2 – тапсырма. «Күн сәулесі». Диаграмманың типтерін ашып айту.
- Бағандық. (гистограмма). 4. Нүктелік. 7. Цилиндрлік.
- Сызықтық. 5. Сақиналық. 8. Конустық.
- Дөңгелек. 6. Жапырақшалық. 9. Пирамидалық.
3 – тапсырма. «Гүл күлтешесі». Диаграммалардың құрылу жолдарын ата.
ІV. Үй тапсырмасы бекіту.
- Практикалық тапсырма. «Деңгейлік тапсырма».
О р ы н д а л а т ы н ж ұ м ы с т а р.
І – д е ң г е й .
- MS Excel электрондық кестесінде 6 жолдан 5 бағаннан тұратын сыныптастырыңнын математика пәнінен тоқсандық бағаларының кестесін құр?
- Сыныптағы оқушылардың бойы бойынша кесте құр.
- Сатылған өнімнің пайдасы жайлы кесте құр, өнімге сабақта қолданатын құралдарды жаз. (дискета, линейка, ручка, карандаш, дәптер, күнделік).
- Жәрмеңкеден түскен түсім жэайлы кесте құр.
- Сатылған өнімнен түскен түсімнің кестесін құр. Сатылған өнімдер мынандай: коньфеттің 4 түрін кестеге енгіз.
- Жанұяңнын тізімі және туған жылдарын, жасын жазу арқылы кесте құр?
- Жәрмеңкеден түскен түсімнің кестесін құр?Өнімге косметика жайлы кесте құр. Кестеде тауар аты, саны, жалпы сомасы болуы керек.
- MS Excel электрондық кестесінде 5 жолдан, 5 бағаннан тұратын сыныптастырыңнын қазақ тілі пәнінен ІІІ тоқсандық бағаларының кестесін құр?
ІІ – д е ң г е й .
- Оқушылардың тоқсандық бағаларының қорытындысын шығар.
- Кестені өзіңнің атыңмен сақта.
- Сатылған өнімнің жалпы сомасын шығар.
- Жәрмеңкеден түскен түсімнің жалпы сомасын, пайыздық көрсеткішін есепте.
- Сатылған өнімнің жалпы сомасын шығар.
- Осы құрған кестеңді өз құжатыңда сақта.
- Құрған кестеңнің жалпы сомасын есептеп шығар.
- сыныптастырыңның қазақ тілі пәнінен құрған тоқсандық бағаларыңның қорытынды бағасын шығар.
ІІІ – д е ң г е й .
- Диаграммалардың түрлерін қолдана отырып, яғни, дөңгелек, цилиндрлік, конустық диаграмма құр, және кестені өзіңнің атыңмен сақта.
- Диаграммалардың түрлерін қолдана отырып, яғни пирамидалық, конустық, сызықтық диаграмма құр, және кестені өзіңнің атыңмен сақта.
3 – 8 Диаграммалардың түрлерін қолдана отырып, яғни, дөңгелек, цилиндрлік, конустық диаграмма құр, және кестені өзіңнің атыңмен сақта.
- VI. Сабақты бекіту.
- Қорытындылау.
- Үй тапсырмасын беру. Тақырыпты қайталап оқып келу.