Диаграммаларды құру, редакциялау және форматтау.

Сабақтың тақырыбы:    Диаграммаларды құру, редакциялау және форматтау.

 

Сабақтың мақсаты:     Оқушыларға деректерді көрнекі және графикалық түрде ұсыну жолдарын

меңгерту және уақытты үнемдеуге, компьютерде   сауатты

жұмыс жасай  білуге,  топтық жұмыста сыни ойлау қабілеттерін дамыту.

 

Сабақтың міндеттері:

  1. Электронды кестедегі мәліметтедіі көрнекі түрде көрсетуге дағдыланады.
  2. Мазмұнды игеру қажеттілігін түсініп, өз бетінше әрекет жасайды;
  3. Оқушылар топ ішінде бірлесе жұмыс жасау арқылы бір-бірінен үйренеді;

 

Күтілетін нәтиже :

  1. Топтасып жұмыс істей білуге үйренеді;
  2. Мазмұнды өз бетінше игеріп компьютерде жұмыс жасай алады;
  3. Тақырыпқа байланысты тапсырмаларды компьютерде қатесіз жазуды  үйренеді;

 

Дереккөздері: Е.В.Шевчук, Н.С.Кольева  Информатика 8 сынып,

Интернет ресурстары,    Электронды оқулықтар.

 

Оқыту технологиясы:    СТО

Сабақтың типі:   Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың түрі:    аралас сабақ

Сабақтың әдіс — тәсілі :  «Ағаш» бөліну әдісі, «Уақыт шеңбері» әдісі, «Сәйкестендіру» ойыны, Ментальді карта,  анализ, қолданыс, «Бағдаршам» ойыны,  «Он сұрақ» бағалау  сұрақтары,

 

Сабаққа қажетті  құралдар  мен  көрнекіліктер: Интерактивті  тақта, қауіпсіздік ережесі, стикерлер, маркерлер, форматты қағаз, тапсырмалар.

 

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, математика.

 

Сабақтың жоспары:

МерзіміСабақ кезеңіЖұмыс түріМұғалім іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
2 минутҚызығушылықты оятуПсихологиялық дайындық1.«Анам айтқан…» сөзін айта отырып, ұйымдастыра отырып, сыныпта психологиялық  ахуал қалыптастырады.

2. Түгелдеу

3. Топқа бөлу

Шеңберге тұрып сұрақтарға жауап беріп,  сыныпта жағымды ахуал қалыптастырып, амандасады.

«Ағаш» әдісі арқылы топқа бөлінеді

5 минутСұрақ-жауап:

 

Миға шабуыл:

«Уақыт шеңбері» әдісі.

«Сәйкестендіру» ойыны.

Интерактивті тақтадан өздерінің тоқсандық білім сапасы  көрсетілгенде  не туралы ойладыңыздар?

Көшбасшылық

 

 

Сұрақтар қою.

 

Интернеттен алынған видеобейнені көрсету.

Сұрақтарға жауап беру.

 

өз ойларын айтады.

10 минутЖаңа сабақ.

Мағынаны тану

 

2.Ментальдық картамен жұмыс (Джигсо -2)

 

 

Жұмыстың мақсатын түсіндіреді.

 

1.Мәтінді оқиды, өзара жұппен талқылап, топпен мәтінді меңгереді.

2.Ментальдық карта салады

10 минутҮйренуге тапсырма беру.Компьютерде жұмыс.

«Бағдаршам» ойыны

Тапсырмаларды тарату.

Дарынды оқушыға тапсырма беріледі.

/Бірінші біткен топтың оқушыларына фишкалар беру/

Компьютерде берілген тапсырманы орындау.
5 минутСергіту сәті.

«Көз және қол жаттығулары»

«Он сұрақ» әдісі

 

 

 

Тақтаға 3 оқушы шығарып оларға сұрақ қояды.

/Әрбір дұрыс жауапқа фишкалар беру/.

Жаттығулар орындау.

3 оқушы сұрақтарға  жауап береді.

5 минутЖаңа сабақты бекіту.Электронды оқулықты іске қосу.Оқушылар тыңдайды.
5 минут

 

 

 

 

V. Бағалау

Бағалаудың нақты критерилері

 

Бағалаудың нақты критерийлері:

1.«Уақыт шеңбері» әдісі  білім деңгейіндегі сұрақтар бойынша:

2.«Сәйкестендіру» батырмаларды білгеніне қарай:

3. Компьютерде жұмыс;

4. «Он сұрақ әдісі»;

Нақты критерийлер арқылы балмен бағалап, қорытынды бағасын қояды.

«5» =6-7

«4» =5-4

«3» =3

 

 

Оқушылар сабақ бойында жинаған фишкаларын санайды.
3 минутVI. Кері әсер парағы.

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма:

 

VI. Кері әсер парағы

1.Бүгін мен не үйрендім?

2.Маған не ұнады/ұнамады?

3.Тапсырманы орындау барысында қандай қиыншылықтар болды?

«Электрондық кесте»

тақырыбында  реферат  жазу.

Кері әсер парағы бойынша сұрақтар қояды.

 

 

 

 

 

 

 

Түсіндіру жұмыстары.

Кері әсер парағына  өз пікірлерін жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

Күнделікке жазу.