Ш.Құдайбердіұлы. Жолама қулар маңайға. Адамдық борышың.
Сабақтың тақырыбы: Ш.Құдайбердіұлы. Жолама қулар маңайға. Адамдық борышың.
Сабақтың мақсаты:
1.Ш.Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылық жолын, өлеңдерін оқыту.
- оқушылардың ой-өрісін, дүниетанымын, ойлау және есте сақтау қабілетін, сөздің қорын дамыту, ой қорыта білуге дағдыландыру.
- Шәкәрім шығармаларынан ғибрат алуға, адамдық жеке қасиеттерге ұмытуға, ізгілікке, ұлтжандыққа, білім мен өнерді сүюге тәрбиелеу.
ІІІ Жаңа сабақ .
1.Тақтадағы сұрақтарға жауап жазғызу:
1.Ш.Құдайбердіұлы кім?
2.Қайда, қашан дүниеге келген?
3.Қайда білім алды?
4.Шәкәрімнің өлеңдері?
5.Шәкәрімнің дастандары?
6.Шәкәрімнің аудармалары?
7.Шәкәрімнің дүниеден өтуі?
Шәкәрім Құдайбердіұлы
өлеңдері | дастандары | аудармалары |
Кел, жастар, біз бір түрлі жол табалық. Жастық туралы. Кәрілік туралы. Өмір. Сәнқойлар Ызақорлар Құмарлық Жолама қулар маңайға. Адамдық борышың Насихат. | Қалқаман-Мамыр Еңлік-Кебек. Ләйлі-Мәжнүн | И.Крыловтан «Ақылшы торғай» «Қанышер мен бөдене» «Қасқыр,түлкі,бөдене» Л.Толстойдан
А.С.Пушкиннен «Боран» «Дубровский» |
2.Тірек сөздер:
1.қу 8. борыш
2.азап 9. ар
3.қарғау 10. мансап
4.көр 11. ғибрат
5.жемтік 12.қауым
6.дерт 13. нәпсі
7.жәдігөй 14. білім
- Өлеңге талдау жасату.
3 2 3
Жолама қулар маңайға, а
1 3 3
Не қылмадың талайға? а
1 3 3
Кім жағады сендерге б
3 2 3
Тартқызған азап Абайға а
Өлеңнің аты | тармағы | буын саны | бунақ | Ұйқасы
|
Жолама қулар маңайға | 4 | 7 — 8 | 2 | қара өлең а а б а |
ІҮ. Қорыту
Ү. Бекіту .
Венн диаграммасын толтыру
Абай | Ортақ қасиет | Шәкәрім
|
Ұлы ақын, сазгер, философ, қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы, ойшыл-ағартушы, араб, парсы тілін меңгерген, аудармашы, Шәкәрімнің ағасы
| Ұлы ақын, аудармашы, философ, бірнеше тілді меңгерген адамдық туралы, білімді, өнерлі болуға шақырады. Абай екеуің туған жері бір. | Ұлы ақын, прозашы, аудармашы, тарихшы, философ, ақылды, көп тілді меңгерген, қажы, ән жазған, білімді, өнерлі арлы болуға шақырады. Абайдың інісі. |
ҮІ. Оқушыларды бағалау
ҮІІ. Үйге: өлеңді мәнерлеп оқу.