Жас мамандарға көмек. Сабақ жоспарын жазу үлгісі
Жас мамандарға көмек. Сабақ жоспарын жазу үлгісі
- Сабақтың тақырыбы.
- Мақсаты: Оқушы тәрбиелеу.
- Білімділік мақсаты:
- Оқушылардың оқу қабілеттерін, білім-білік, таным ерекшеліктерін арттыру.
- Білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау.
- Әр пән бойынша білім-білік дағдысын қалыптастыру.
- Оқушының өз жетістіктерін өздеріне талдатып, өзіндік бағалау әркеттерін ұйымдастыру.
- Жаңашылдық ғылым мен техниканың жетістіктерін пайдалана білу.
- Алған білімдерін кеңейтіп, қызығушылығын арттыру.
- Сөздік қорын дамыту.
- Сөйлеу мәдениетіне төселдіру.
- Мәтін ұғымын қалыптастыру.
А) сипаттап, әңгімелеуді меңгерту.
ә) шапшан, іштей, хормен оқуды қалыптастыру (төменгі сыныптар үшін).
- Мәтін арқылы сөздік қорын молайту.
- Суреттеп, сипаттап, әңгімелеуді меңгерту.
- Тақырыпты толық меңгеру.
- Тақырыптың ғылыми негізін арттыру.
- Шығармашылық қабілетін дамыту.
- Көркемдік ерекше талдауға үйрету.
- Дамытушылық мақсаты.
- Есте сақтау қабілетін дамыту.
- Сауатты сөйлесу дағдысын қалыптастыру.
- Танымдық әрекетін дамыту.
- Ой-өрісін дамыту.
- Оқушылардың сөйлеу тілін дамыту.
- Жан-жақты ойлау қабілетін дамыту.
- Ойлау қабілетін дамыту.
- Дүниетанымын дамыту.
- Білім, білік дағдысын, іскерлікті дамыту.
- Сөздік қорын дамыту.
- Шешендік өнерге бейімдеу.
- Өмірге деген көзқарасын дамыту.
- Тәрбиелік мақсаты:
- Азаматтыққа тәрбиелеу.
- Өз елін, жерін сүюге тәрбиелеу.
- Тіл мәдениетіне тәрбиелеу.
- Еңбек мәдениетіне дамыту.
- Мәдениеттілікке тәрбиелеу.
- Эстетикалық тәрбие беру.
- Экологиялық тәрбие беру.
- Ұлттық өнерге тәрбиелу.
- Тазалыққа тәрбиелеу.
- Имандылыққа тәрбиелеу.
- Мейірімділікке тәрбиелеу.
- Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
- Төзімділікке тәрбиелеу.
- Экономикалық сауаттылыққа тәрбиелеу.
- Әрбір істі саналы түрде орындауға тәрбиелеу.
- Сабақ көрнекілігі: Компьютер, интерактивті тақта, электронды оқулық, оқулық, дидактикалық материал, қосымша материалдар, трек-сызбалар, газет-журналдар.
- Сабақ жабдығы: тақта, бор, компьютер, интерактивті тақта, теледидар, диафильм, бейнетаспа, үнтаспа.
- Сабақ түрі: аралас сабақ, жарыс сабақ, сайыс сабақ, семинар, конференция, дебат.
- Сабақ типі: Жаңа сабақ, білімді тексеру, қайталау, пысықтау, бекіту, білімді бағалау.
- Байланысы: пәнмен, өмірмен, тарихи деректермен, қоршаған ортамен байланыстыру.
- Сабақ әдісі: Түсіндіру, баяндау, сұрақ-жауап, талдау, жинақтау, ой туғызу, хабарлау.
- Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
а) Сабаққа қатысып отырған оқушыларды ұйымдастыру.
ә) Оқу-құралдарын түгелдеу, реттеу.
б) Олардың көңіл-күйіне, денсаулығына баса назар аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау әдістері.
Үй тапсырмасын белгілі бір әдіс-тәсілдер арқылы тексеру.
Ширату кезеңі (тест алу) т.б.
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру әдісі.
Жаңа сабақты жанжақты балаға түсінікті етіп меңгерту.
Өткен сабақпен байланыстыра отырып түсіндіру.
ІҮ. Бекіту.
Оқушыны сабақ барысы кезінде дамыту, сөйлету, қалыптастыру, дағдыландыру, ойландыру, қорытынды жасауға үйрету.
Ү. Бағалау.
Оқушыларды біліміне қарай бағалау.
Бекітемін: _________________
Күні: _________________
Пәні: ____________________
Сыныбы: _________________
Пән мұғалімі: _______________________________________________________
Сабақтың тақырыбы: _____________________________________________________________ __________________________________________________________________________________
Сабақтың мақсаты:________________________________________________________________
Білімділік:________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Дамытушылық:___________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Тәрбиелік:________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Сабақ көрнекілігі:_________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Сабақ жабдағы:___________________________________________________________________
Сабақ түрі:________________________________________________________________________
Сабақ типі:________________________________________________________________________
Сабақ байланысы:_________________________________________________________________
Сабақ әдісі:________________________________________________________________________
Сабақ барысы (жүрісі, құрылымы):
І. Ұйымдастыру кезеңі
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау әдісі. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІІ. Жаңа сабақ.___________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
ІҮ. Бекіту.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ү. Бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________