Компьютерлік графика. Компьютерлік графика түрлері

Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік графика. Компьютерлік графика түрлері

Сабақтың мақсаты:компьютерлік графикамен танысу, түрлерін білу, компьютерлік графиканың өмірдегі маңыздылығын түсіну.

 

Сабақтың міндеттері:

 

Сабақтың мазмұнына байланысты міндеттер:

  • Компьютерлік графикамен танысады;
  • Компьютерлік графиканың қолдану салаларын біледі;
  • Компьютерлік графика түрлерін айта алады;
  • Компьютердежұмыс жасау дағдысы қалыптасады.

 

Сын тұрғысынан ойлауға байланысты міндеттер:

  • мәтінді оқи отырып тақырыпты ұғынады, пікірлеседі;
  • тақырыпты талдайды, тәжірибеде қолданады.

 

Топтық жұмыс немесе тәрбие әрекетіне байланысты міндеттер:

  • өз ойын еркін жеткізе білуге дағдыланады;
  • топпен және өз бетінше жұмыс жасауды үйренеді;
  • бір-бірінің ойын, пікірін тыңдауға дағдыланады.

 

Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту.

 

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

 

Сабақтың әдісі: класстерлеу (жүзім шоғы) әдісі,INSERT (түртіп алу) әдісі, Венн диаграммасы

 

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:

  • Құралдар: компьютер, түрлі түсті маркерлер, стикерлер, А1 форматты қағаз (плакат);
  • Көрнекіліктер: үлестірмелі қағаздар, қима қағаздар, бағалау парақтары.

 

 

Бағалау критерийлері:

А критерийі:

  • Топтың өзге оқушыларының ойын толықтырып отырдым – 2ұпай
  • Талқылауға қатыстым3ұпай

В критерийі:

  • Дәлелді ойлар ұсындым3ұпай
  • Өзгелерді мұқият тыңдадым4ұпай
  • Топ мүшелерін ұйымдастырдым және оларға тапсырманы орындауда көмек көрсеттім5ұпай

С критерийі:

  • Топта тапсырманы бар ынтаммен жасадым6ұпай
  • Топта өзіме жүктелген міндеттерді уақытылы және сапалы орындадым– 7ұпай

Бағалау шкаласы:

30-18ұпай  – «5»

17-6 ұпай  – «4»

5-2 ұпай  – «3»

 

Сабақтың жоспары:

 

 

САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ

 

 

МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ

 

ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ 

·      оқушылармен сәлемдеседі;

·      сергіту сәтін ұйымдастырады («Бақша»);

·      топқа бөлу (шеңбер құрып,  бір-бірінің арқасына стикерді жапсыра отырып бір сөзден тұратын тілек жазады. Тілекті оқып, тілек жазылған стикердің түсіне сәйкес топтасады).

 

 

 

·    мұғаліммен сәлемдеседі;

·    сергіту сәтін орындайды;

 

·    топқа бөлініп отырады.

 

ОЙ ҚОЗҒАУ

 

Миға шабуыл:

1. Көрме дегеніміз не?

2. слайддегеніміз не?

3. презентация дегеніміз не?

4. Презентацияны қандай программамен жасаймыз?

 

Тірек сөздерді класстерлеу:

·      сурет

·      компьютер

·      графика

Сурет

 

 

 

 

 

 

 

 

 
1.      Осы сөздердің бір-бірімен қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар?

2.      Сабағымыз не туралы болуы мүмкін?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың тақырыбын болжайды және мұғаліммен бірлесе отырып сабақтың мақсатын анықтайды.

МАҒЫНАНЫ АЖЫРАТУ 

INSERT (түртіп алу) әдісі:

 

V —— —+ —? —
«білемін»«мен үшін түсініксіз»«мен үшін жаңа ақпарат»«мені таң қалдырған»

 

Мұғалім жаңа мәтінді таратып, сол мәтіннен түртіп алу әдісі арқылы кестені толтырады.

 

·     Мәтін таратылады;

·     Оқушылар мәтінді оқиды;

·   Мәтінді талқылайды;

·   Негізгітүсініктерді талқылау парағына енгізеді;

·   Әр топтан бір оқушы шығып тақырыпты талқылау парағы  бойынша қорғайды,  дәптерлеріне түртіп алады

 

ОЙ ТОЛҒАНЫС 

Венн диаграммасы

Растрлыграйика
Векторлыграфика

 

 

 

 
Оқушыларға уақыт беріледі, берілген уақыт ішінде қағаз бетіне растрлы және векторлы графиканың ұқсастықратын жазып толтырады.

 

 

 

 

 

 

 

БАҒАЛАУ

 

 

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс жасау кезіндегі оқушының өзін-өзі бағалауы

 

 

Оқушының аты-жөні:  ________________________

Мүмкін ұпайлар саныӨзімнің қойған  ұпайым
Топта өзіме жүктелген міндеттерді уақытылы және сапалы орындадым7 ұпай
Топта  тапсырманы бар ынтаммен жасадым6 ұпай
Топ мүшелерін ұйымдастырдым және оларға тапсырманы орындауда көмек көрсеттім5 ұпай
Өзгелерді мұқият тыңдадым4 ұпай
Дәлелді ойлар ұсындым3 ұпай
Талқылауға қатыстым3 ұпай
Топтың өзге оқушыларының ойын толықтырып отырдым2 ұпай
Барлығы:30 ұпай
КЕРІ БАЙЛАНЫС 

 

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА  

Тақырып бойынша ой толғаныс жазып келу