Нүкте. Кесінді
Тақырып: Нүкте. Кесінді.
Білімділік мақсаты: нүкте, кесінді туралы түсініктерін қалыптастыру.
Дамытушылық мақсаты: логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: Жолда абай болу, ЖЖЕ сақтау.
Сабақтың түрі: аралас
Көрнекілігі: үлестірмелі қималар, геометриялық фигуралар, жіп, ребус,
Қолданылатын әдіс: ойын, сұрақ-жауап, проблема туғызу, практикалық жұмыс.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1.Сыныпта жағымды психологиялық көңіл күй орнату.
- Құрал-жабдықтарын тексеру.
3.Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Тірек білімдерін жетілдіру.
- «Домино» ойыны.
Мақсаты: оқушылар заттарды сандармен сәйкестендіруді қаншалықты менгергендерін айқындау.
Шарты: әр балаға екіге бөлінген карточкалар үлестіріледі, бір бөлігінде дөңгелектер, екінші
жағында сандар. Шыққан оқушының карточкасындағы жазылған сан алдындағы
оқушының қағазындағы дөңгелектердің санына сәйкес келуге тиіс.
- «Қателеспе!» ойыны.
Мақсаты: оқушылардың қаншалықты геометриялық фигураларды білетіндерін, зат пен санды
сәйкестендірулері, зейінді болғандарын көруге болады.
Шарты: мұғалім көрсеткен цифрға оқушылар алдарындағы жатқан фигуралардың соншасын
көрсетеді.
- «Не жылдам жүреді? Не баяу жүреді?»
Мақсаты: өмірмен байланыстыру, ЖЖЕ қайталау, өз ойын жеткілікті жеткізе білу дағдыларын
жетілдіру, тіл дамыту.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
- Ребус: ,,, ,,,
Шешуі: СЫЗЫҚ
2.Қайталау: — сызықтың қандай түрлерін білесіңдер?
— сызықтарды маркерлік тақтаға салғызу.
- Практикалық жұмыс: жіппен
- Түзу сызық – қисық сызық – тұйықталған – тұйықталмаған
ә) Түзу жіптің екі жағынан қайшымен қиып алу
- Мен не істедім? (қайшымен кесіп алдым)
- Қиып алған бөліктің аты – КЕСІНДІ. Ендеше бүгін сабақ үстінде немен танысамыз?
- Дұрыс, бүгінгі сабақта біз «Геометрия» елінің жаңа тұрғындарымен танысамыз,
олар – КЕСІНДІЛЕР және НҮКТЕЛЕР.
- Салыстыру: сызық — кесінді.
— Жіп арқылы сызықтарды көрсеткенде, жіпті не істеуге болады? (созуға)
— Ендеше, сызықтардың шеті бар ма? (жоқ)
— Ал жіптен кесіп алған кесіндіні созуға бола ма? (жоқ)
— Неге? (себебі, оның екі жағынан қиылған)
— Ендеше, кесіндінің несі бар?(басы мен ұшы бар)
- Қорытынды: сызықтың шеті жоқ,
кесіндінің екі шеті бар.
Үлгі көрсету:
ІҮ. Білімді тиянақтау.
1.Оқулық бойынша жұмыс.
- №1 – нүктелер жайлы
түсінік беру.
- Сызық неше нүкте арқылы салынған? (екі)
- Қалай ойлайсыңдар, үш нүкте арқылы сызық өткізуге бола ма? (болады)
- Ол сызықтың аты қандай болады? (қисық сызық)
- № 2 – кесіндіні әртүрлі өлшеммен салыстыру.
Қорытынды: бір кесіндіні әртүрлі өлшеммен өлшеген кезде әртүрлі шама шығады.
- №3 — кесінділерді салыстыру.
- Көзбен өлшеу арқылы
- Берілген өлшем арқылы.
- Дәптерде жұмыс.
№
Математикалық диктант:
Өздік жұмыс:
Ү. Рефлексия.
— Сабақ үстінде не білдіңдер?
— Сызық пен кесіндінің қандай айырмашылығы бар?
— Қалай ойлайсыңдар, қайсын өлшеуге болады, ал қайсын өлше алмаймыз? Неге?
ҮІ. Бағалау.
Оқушылардың еңбегін мадақтау