Компьютерлік графика түрлері.
Ақтөбе облысы, Темір ауданы, №2 Шұбарқұдық қазақ-орыс орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Бабаниязов Жанат Садуакасович
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні | Информатика | Класы | 7а | Күні | 04.02.2015ж | |||||||
Сабақтың тақырыбы | Компьютерлік графика түрлері. | |||||||||||
Сабақтың мақсаты | Оқушыларды компьютерлік графика ұғымымен таныстыра отырып, графиканың түрлері, редакторлары туралы білімдерін қалыптастыру; | |||||||||||
Күтілетін нәтиже | Компьютерлік графика туралы біледі; Пиксель ұғымымен танысады; Графика түрлін біледі, бейнесіне қарай ажырата алады. | |||||||||||
Түйінді идеялар | Тоқсан ауыз сөздің, тобықтай түйініне тоқталу. | |||||||||||
Сабақ кезеңдері | Сабақ барысындағы іс — әрекет | Ресурстар | ||||||||||
Стратегиялар | Оқушылардың іс-әрекеті, талқылау | |||||||||||
Қызығушылықты ояту (5 минут) | «Жағдайлы волейбол»
Топқа бөліну. | Мұғалім өткен тақырыптар төңірегінде лездік сұрақтар қояды , сол арада дұрыс жауапқа бала допты қағып алады , бұрыс жауапқа қағып алмайды.
Әр түрлі суреттермен сыныпты топқа бөлу. (векторлық графика, растрлық графика, 3Д) | Оқулық Стикер Маркер Үлестірмелі парақшалар Доп. | |||||||||
Мағынаны тану (15 минут) | Жигсо әдісі
«ББҮ» сызба кестесі
Постер қорғау | Компьютерлік графиканың топтамасы арқылы сөйлеу.
— Бұрынға білімді жаңа біліммен ұштастыра алады, — Ұсынылған ақпаратты сыни тұрғыдан бағалай алады; — Таным әрекеті процесінде қарым қатынас шеберлігі — Ақпаратты өз бетінше түсіну процесін басқара алҰсынылған тақырып бойынша өз білімдерін актуалдандыра алады; — Мәтінге және оқылған проблемаға сұрақ қояды, белгілейді, тұжырымдайды; — ады; — Программамен өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамытады; Ақпаратпен жұмыс жасау барысында ықыласты болады; Жүзеге асыру қадамдары: 1. Сызбаны тақтаға және дәптерге сызып алу;
2. Оқушылармен алғашқы екі бағанды толтырамыз; Компьютерлік графика дегенді қалай түсінесіз? Қандай мысалдар келтіре аласыз? 3D фильмдерді көрдіңіз бе, қандай әсерде болдыңыз? Растрлық графика мен векторлық графиканың айырмашылықтары неде? Не білгіңіз келеді? 3. Оқушылармен мәтінді оқу, бұрыннан таныс және жаңадан танысқан түсінікті табу; (терминологиялық сөздік) 4. Жаңадан алған білімдерімен сызбаның соңғы бағанын толтыру 5. Екінші баған бойынша қандай сұрақтарға жауап тапқандарын топта талқылау |
Оқулық
Плакат, интербелсенді тақты, дербес компьютер, түрлі-түсті маркерлер.
| |||||||||
Ой толғаныс (10минут) | «Тәжірибе аймағы»
«Бағдаршам» | — Ұсынылған проблема немесе ақпарат бойынша өз кластастарыына не елестетінін айту; — Өз жұмысын кластастарымен талқылау, мейілінше тереңірек талдау жасау — Таным әрекеті үдерісінде қарым — қатынас шеберлігі Тапсырма: КОМПЬЮТЕРЛІК ТӘЖІРИБЕ ЖҰМЫСЫ: Оқулық бойынша (58-бет) практикум тапсырмаларды орындау. Электрондық оқулықпен жұмыс. Жүзеге асыру қадамдары: 1. Кез келген жұмысты жазып болғаннан кейін тақтаның алдына орындық қойылады; 2. Орындыққа отырып, өз жазғандарын автор ретінде аудитория алдында оқуға шақырылады; 3. Аудитория тыңдап, сұрақ қояды, түсінік береді. Оқушылардың алған әсерлері мен сұрақтары Бағдаршам арқылы бағалау сабақ бойы жүреді. Бағалау дисрипторы Ойлаудың алты қалпағы (Бүгінгі сабақ бойынша сын пікір, кері байланыстар орнату.) |
Оқулық, плакат, интербелсенді тақты, дербес компьютер, түрлі-түсті маркерлер. | |||||||||
Үй тапсырмасы (3минут) | Тақырыптың өзектілігін анықтау. Талап парағын толтыру. 3Д фильмдерді көру. | |||||||||||