Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері
Апта: 4 Күні: 24.09.14 | Пәні Информатика | Мұғалім аты-жөні Өмірзақов Н.Т. | Астана қаласы №48 мектеп-лицей 5 «а,ә,б,в,г,д,е» — сыныптары | Оқу-ісінің меңгерушісі
________Мұқатова Ж.М. | ||||||
Сабақтың тақырыбы: Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері | ||||||||||
Сілтеме: | · 5-сынып оқулығы; · 5-сынып электронды оқулығы; · Стендтер. | |||||||||
Сабақтың мақсаты: | ||||||||||
Білімділік мәні: | Ақпарат өлшем бірліктерін, жеткізу жылдамдығын, ақпарат қасиеттерімен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету. | |||||||||
Дамытушылық мәні: | Алған білімдерін ары қарай дамыту | |||||||||
Тәрбиелік мәні: | Ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу | |||||||||
Нәтиже: | · Ақпаратты өлшем бірліктермін жұмыс істеуді үйренеді. · Ақпаратты сақтау құраладардың өлшемдерін анықтауды біледі. · Ақпаратты жеткізу жылдамдығын түсінеді. | |||||||||
Түйінді идеялар: | Ақпараттың өлшем бірліктері Әлемнің ақпараттық бейнесі Ақпараттың қасиеттері | |||||||||
Сабақтың түрі: | Жаңа сабақ | |||||||||
Әдіс-тәсілдері: | АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту | |||||||||
Пәнаралық байланыс: | Математика | |||||||||
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.) | ||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| · Сәлемдесу · Өздерін ретке келтіру · Топқа бөліну · Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру | |||||||||
Үй тапсырмасын тексеру (7 мин.) (сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі) | ||||||||||
· Информатика және ақпарат дегенімз не? · Біз ақпаратпен не істейміз? · Біз ақпаратты қалай қабылдаймыз. · Ақпаратты өңдеу тәсілдер. | ||||||||||
Қызығушылықты ояту (2 мин.) | ||||||||||
5-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Ақпарат көлемі және өлшем бірліктері» тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған. | Оқушылар зейін қойып тыңдайды
| |||||||||
Мағынаны тану (Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады.) | ||||||||||
ББҮ (2 мин.) | ||||||||||
ББҮ-ны толтыру | ББ бойынша флипчартта жазу | |||||||||
Білемін? | Білгім келеді? | Үйрендім? | ||||||||
Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин.) | ||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
Сыныпты санау әдісі арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау. Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру. 5-сынып оқулығында «Ақпарат көлемі және өлшем бірліктері» тақырыбын оқыту. Әрбір топқа ақпарат сақтау құралдарының суреттері беріледі.
| Оқушылар белсене қатысады. Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі. Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды. Топтағы әрбір оқушы ақпарат тақырыбын бөліп алып оқиды. Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді. Топтағы оқушылар постерге суреттерді ретімен желімдеп, әрбір ақпарат сақтау құралдарының суретіне анықтама беріп, түсініктерін жазады. | |||||||||
Ой толғаныс (4 мин.) | ||||||||||
Ақпарат көлемі және өлшем бірліктері | Ақпарат көлемі және өлшем бірліктері | |||||||||
Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин.) | ||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау) | Сұрақтарға жауап береді. | |||||||||
Бағалау (2 мин.) | ||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
Бақылайды, бағалайды. Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды. | Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды. | |||||||||
Үйге тапсырма (1 мин.) | ||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
Үйге 23-30 беттердегі §4. «Ақпарат көлемі және өлшем бірліктері» тақырыбын оқып келу. | Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады. | |||||||||
Рефлексия (2 мин.) | ||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз — бір тілек әдісін ұсыну. | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз — бір тілек әдісімен толтырады. | |||||||||