Компьютердің аппараттық қамтамасыз етуі. Компьютер құрылғылары міндеттері және мүмкідіктері
Апта:9 Күні: 27.10.14 | Пәні Информатика | Мұғалім аты-жөні Өмірзақов Н.Т. | Астана қаласы №48 мектеп-лицей 6 «а,ә,б,в,г,д,е» — сыныптары | Оқу-ісінің меңгерушісі
________Мұқатова Ж.М. | ||||||
Сабақтың тақырыбы: Компьютердің аппараттық қамтамасыз етуі. Компьютер құрылғылары міндеттері және мүмкідіктері. | ||||||||||
Сілтеме: | · 6-сынып оқулығы; · 6-сынып электронды оқулығы; · Стендтер. | |||||||||
Сабақтың мақсаты: | ||||||||||
Білімділік мәні: | Оқушыларға дербес компьютердің (ДК) негізгі және қосымша құрылғыларының анықтамасын білуі қажет. ДК құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін айқындауы керек. Дербес компьютердің жұмысына қажетті негізгі құрылымының жұмысын үйренуі тиіс. ДК құрылғыларын құрастыра алуы тиіс. | |||||||||
Дамытушылық мәні: | Практикалық дағдыларын дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру. | |||||||||
Тәрбиелік мәні: | Өз бетімен жұмыс жасауда ұқыптылық, еңбекқорлық, жинақылық, шапшаңдық қасиеттерін тәрбиелеу. | |||||||||
Нәтиже: | · ДК-дің жалпы құрылғыларының міндеттерін айқындайды; · Компьютер құрылғыларының мүмкіндіктерінің маңыздылығын біледі; · Компьютер құрылғыларының атауларын біледі және қызметтерін талдайды; · Құрылғылардың мүмкіндіктерін пайдалана алады. | |||||||||
Түйінді идеялар: | Дербес компьютердің негізгі және қосымша құрылғылары ДК құрылғыларының маңыздылығы мен міндеттері ДК қоғамдағы ролі және қолдану салалары | |||||||||
Сабақтың түрі: | Жаңа сабақ | |||||||||
Әдіс-тәсілдері: | СТО, АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту | |||||||||
Пәнаралық байланыс: | Математика | |||||||||
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.) | ||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| · Сәлемдесу · Өздерін ретке келтіру · Топқа бөліну · Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру | |||||||||
Үй тапсырмасын тексеру (7 мин.) (сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі) | ||||||||||
· ДК сәулеті деп ненні айтады? · Сәулеттердің қандай сипаттамаларын білесіңдер? · Ашық сәулет принципінің мәні не? · IBM PC компьютерлерінің сәулетін атаңдар? · Процессордың сыртқы құрылғыларымен өзара байланысы қалай жүзеге асады? · Стандарттық және стандарттық емес, ашық және жабық сәулеттердің артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсетіңдер? | ||||||||||
Қызығушылықты ояту (2 мин.) | ||||||||||
6-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Компьютер құрылғылары міндеттері және мүмкідіктері» тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған. | Оқушылар зейін қойып тыңдайды
| |||||||||
Мағынаны тану (Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады.) | ||||||||||
ББҮ (2 мин.) | ||||||||||
ББҮ-ны толтыру | ББ бойынша флипчартта жазу | |||||||||
Білемін? | Білгім келеді? | Үйрендім? | ||||||||
Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин.) | ||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
Сыныпты топ басышысын есімін таңдау арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау. Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру. 6-сынып оқулығында «Компьютер құрылғылар міндеттері және мүмкіндіктері» тақырыбын оқыту.
| Оқушылар белсене қатысады. Оқушылар екі топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Оқушылармен бірге табыс критерийлері анықталады. Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды. Топтағы әрбір оқушы ДК құрылғыларын бөліп алып оқиды. Оқушылар өздері оқыған құрылғы туралы топқа түсіндіреді. Топтағы оқушылар постерге ДК құрылғыларының суреттерін желімдеп құрылғыларды бір-біріне жалғайды. ДК әрбір құрылғысына анықтама беріп, атқаратын қызметін жазады. | |||||||||
Ой толғаныс (4 мин.) | ||||||||||
Дербес компьютерлердің қоғамдағы ролі және қолдану салаларына эссе жазу. | Дербес компьютерлердің қоғамдағы ролі және қолдану салаларына эссе жазады. | |||||||||
Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин.) | ||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау) | Сұрақтарға жауап береді. | |||||||||
Бағалау (2 мин.) | ||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
Бақылайды, бағалайды. Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды. | Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды. | |||||||||
Үйге тапсырма (1 мин.) | ||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
Үйге«Компьютер құрылғылар міндеттері және мүмкіндіктері» тақырыбын оқып келу. | Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады. | |||||||||
Рефлексия (2 мин.) | ||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз — бір тілек әдісін ұсыну. | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз — бір тілек әдісімен толтырады. | |||||||||