ЭЕМ-ның даму кезеңдері

 

Апта: 7

Күні: 13.10.14

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Өмірзақов Н.Т.

Астана қаласы

№48 мектеп-лицей

6 «а,ә,б,в,г,д,е» — сыныптары

Оқу-ісінің меңгерушісі

 

________Мұқатова Ж.М.

Сабақтың тақырыбы: ЭЕМ-ның даму кезеңдері
Сілтеме:·         6-сынып оқулығы;

·         6-сынып электронды оқулығы;

·         Стендтер.

Сабақтың мақсаты:
Білімділік мәні:Электронды есептеуіш машиналарының (ЭЕМ) даму кезеңдерін білуі тиіс.

Әрбір буындағы ЭЕМ жасаудың негізгі элементтерін және жұмыс істеу қағидаттарын меңгерулері тиіс.

ЭЕМ-нің элементтік базасының ауысуын ажырта алуы қажет.

Дамытушылық мәні:Практикалық  дағдыларын   дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру.
Тәрбиелік мәні:Өз бетімен жұмыс жасауда  ұқыптылық, еңбекқорлық, жинақылық, шапшаңдық  қасиеттерін тәрбиелеу.
Нәтиже:·         Даму кезеңдерінде ЭЕМ жасау құралдарын анықтайды;

·         ЭЕМ-ның даму кезеңдерін жіктейді;

·         ЭЕМ жасаудың негізгі элементтерін және жұмыс істеу қағидаларын салыстырады;

·         ЭЕМ элементтік базасының ауысуын талдайды.

Түйінді идеялар:ЭЕМ-ның даму кезеңдері

ЭЕМ-н жасау элементтері

ЭЕМ-ның жұмыс істеу қағидалары

ЭЕМ-ның амалдарды орындауы

Сабақтың түрі:Жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдері:АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Пәнаралық байланыс:Математика.
Ұйымдастыру кезеңі  (2 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.
  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
·         Сәлемдесу

·         Өздерін ретке келтіру

·         Топқа бөліну

·         Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин.)

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

·         Бірінші есептеуіш құралы?

·         Есептеуіш техникаларын кімдер жасады?

·         Есептеуіш техникалары қандай құралдардан жасалды?

·         Есептеуіш техникаларының жұмыс қағидалары қандай болды?

·         Есептеуіш техникаларының қандай амалдарды орындай алды?

Қызығушылықты ояту  (2 мин.)
Электронды оқулықтан ЭЕМ-ның даму кезеңдері тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған.Оқушылар зейін қойып тыңдайды

 

 

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады.)

                                                                                             ББҮ  (2 мин.)
ББҮ-ны толтыруББ бойынша флипчартта жазу
Білемін?Білгім келеді?Үйрендім?
Сабақтың негізгі бөлімі  (20 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Сыныпты Пирамида, Бәйтерек және Хан шатыр  суреттер қиындысы арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру. 6-сынып оқулығында «ЭЕМ-нің даму кезеңдері» тақырыбын оқыту.

Әрбір топқа есептеуіш техникасының суреттері беріледі.

 

Оқушылар  белсене  қатысады.

Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.

Оқушылар бірін-бірі  бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтағы әрбір оқушы есептеуіш техникасы машинасын бөліп алып оқиды.

Оқушылар өздері оқыған ЭЕМ-нің даму кезеңдері туралы топқа түсіндіреді.

Топтағы оқушылар постерге суреттерді ретімен желімдеп, әрбір есептеуіш техникасының суретіне анықтама беріп, түсініктерін жазады.

Ой толғаныс  (4 мин.)
Флипчартта ЭЕМ-нің даму кезеңдері орны ауыстырылып беріледі.Оқушылар ЭЕМ-нің даму кезеңдері анықтамасын сәйкестендіреді.
Қорыту.  Күтілетін нәтиже (3 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)Сұрақтарға жауап береді.
Бағалау  (2 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Үйге тапсырма   (1 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Үйге 37-45 беттердегі  §6.  «ЭЕМ-нің даму кезеңдері» тақырыбын оқып келу.Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Рефлексия  (2 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз — бір тілек әдісін ұсыну.Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз — бір тілек әдісімен толтырады.

 

Есептеу техникасының даму тарихы

Сәйкестендіру тесті

Кім және қай жылыАнықтама, түсініктеме
1Шамамен  б.д.д. 3000 жыл бұрынАМеханикалық есептеу құрылғысы. Ондық сандарды қосу және айыру амалдарын орындай алды.
21642 жылы. Блез ПаскальӘАбак, орыс шоттары, жапон саробаны
31673 жылы. ЛейбницБАналитикалық машина. 5 құрылғыдан тұрус тиіс еді: арифметикалық, есте сақтау, басқару, енгізу және басып шығару. Салмағы 3 тонна, 4000 құрыш детальдан тұрды.
41833 жылы. Чарльз Бэббидж.ВТабулятор. Халық санағының нәтижелерін өңдеуді жалдамдаты үшін табулятор құрды.
51843 жылы. Ада Лавлейс.ГАрифметикалық машина. Төрт арифметикалық амалдарды орындай алды.
61890 жылы. Герман Холерит.ДZ1-механикалық негізде жасалып программа бойынша жұмыс жасады.
71937 жылы. Конрад Цузен.ЖЧарльз Бэббидж  машинасы үшін алғашқы программалау тілін жазды.