Адамның сезім мүшелері.Құлақ-есту мүшесі.Мұрын-иіс сезу мүшесі

Күні:25.09.2013Пәні:  ДүниетануСынып:    1 Б
Сабақтың тақырыбы:Адамның сезім мүшелері.Құлақ-есту  мүшесі.Мұрын-иіс сезу мүшесі.
Мақсаты:Сезім мүшелерінің атқаратын қызметі,олардың маңызы туралы түсінеді.
Табыс критерийлері:·        Сезім мүшелерін  қызметін ажырата  алады.

·        Сабақты  түсінеді,өз ойларын  айта  алады.

·        Топ арасындағы ынтымақтастыққа үйренеді.

Сабақтың әдісі:

Бағалау:

Топтық жұмыс,сұрақ-жауап

Мұғалімнің бағалауы,бағалау   парағы

Ұйымдастыру кезеңі:

                          

Жүректен-жүрекке.

Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу. (Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызып, бір-біріне жақсы тілектер айтқызу.)                                                            (2 минут)

Қызығушылықты  ояту  Топқа бөлу,топ мүшелерін сайлау,топтық ережені құру (спикер,хатшы,басшы)

(5 минут)

Мағынаны тануМағынаны тану

Жаңа сабақтың тақырыбын анықтауға арналған жұмбақтар

Екі көлдің арасы,

Арада тұр жарасып   (мұрын)

Екі жарда

екі кебіс   ілулі   тұр (құлақ )                                             (5 минут)

Ой толғаныс 

-Адамға құлақ қажет пе?Неліктен?

-Адамға  мұрын қажет пе?Неліктен?   

                                                                                              (6 минут)

Ойын-жаттығуОйын жаттығу «Дауысын тап»

(3 минут)

Сергіту сәтіКөңілді жаттығу                                                                  (2 минут)
Шығармашылық жұмыс«Карусель» әдісін  қолдану,ойлан  тап (берілген  суреттер арасынан көрсетілген сезім мүшелеріне қатысты  суреттерді таңдап  жапсыру,болған соң жұмыстарын бір-бірімен ауыстырып,толықтыру,жұмыстарын қорғау)

(10 минут)

Жеке  жұмыс«Ақыл кеңес айдары»  оқушылардың  сезім мүшелерін қалай күту керектігі жөнінде ойларын тыңдау

(3 минут)

Қорытынды

Рефлексия

Бағалау      (смайликтер  арқылы өздерін  бағалауды тапсыру)

(5  минут)