ДК құрылымы Сарамандық жұмыс
С.тақырыбы: Сарамандық жұмыс
С.мақсаты: 1. Оқушылардың ДК құрылымы, оның бағдарламалық
қамтамасыз етілуі, Windоws объектілері туралы түсініктерін
әр түрлі оқу элементтерін қолданып, сарамандық жұмыс
өткізіп, оқушы білімін саралау,бағалау
2.Тиімді шешімдер таңдай білуге бағытталған, оперативті ойлау
деп аталатын жаңаша ойлай білуді қалыптастыру, оқушылар-
дың теориялық, шығармашылық ой қабілеттерін арттыру
3.Оқушыларды ақпараттық мәдениетке тәрбиелеу, зейінді-
лікке,шығармашылыққа баулу, кәсіби қызметке даярлау
С.әдісі: жобалық
С.түрі: қайталау, жүйелеу
С.көрнекілігі: интерактивті тақта, ДК
Сабақтың жоспары:
І. ОЭ-1 Бәрін біріктірген бір сөз тіркесі
ІІ. ОЭ-2 Сандарды сөйлет
ІІІ. ОЭ-3 Елестет те жалғастыр
ІҮ. ОЭ-4 Кім жылдам?
Ү.Жобаны қорғау
ҮІ. Автотест
ҮІІ. Үйге тапсырма беру
ҮІІІ. Оқушы білімін бағалау
С.барысы:
І.Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды түгендеу, оқу құралдырын ретке келтіріп, журнал толтырту
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Қызығушылықты ояту
ASCII кодын пайдаланып мына мәтінді кері кодтаңыз.
91 А0 Е0 А0 АС А0 АD A4 EB AA A6 E3 AC EB E1
ІІІ. Сарамандық жұмыс
ОЭ-1 Бәрін біріктірген бір сөз тіркесі
Мақсат: Берілген сөздерді біріктіріп тұрған сөз тіркесін табу
1.Таңбаша,терезе,қапшық,файл —
2.Пернетақта,микрофон,сканер,маус —
3.Жинау,сақтау,жеткізу,өңдеу –
4.Байт,Кбайт,Мбайт,Гбайт –
- Мәтіндік,сандық, графикалық,музыкалық-
6.MS DOS, UNIX,Windows 98, NT –
7.Б.Паскаль,Лейбниц,Ч.Бэббидж –
8.Электрлік,сәулелік,акустикалық –
(Windows объектілері, енгізу құрылғылары,ақпараттық процестер,ақпарат көлемі,ақпарат түрлері,ОЖ түрлері, ЕТ негізін қалаушылар,сигнал түрлері)
Берілген сөз тіркестерін қаламмен тасып қояды
ОЭ-2 Сандарды сөйлет
Мақсат: Терезе элементтерін ажырата білуін тексеру
1.Құрал саймандар
2.Жұмыс алаңы
3.Тақырып жолы
4.Қалып күй қатары
5.Мәзір жолы
6.Басқарушы батырмалар
7.Айналдыру жолағы
8.Шекаралары
Сандарды сөйлету үшін олардың тұстарына қаламмен жазу
ОЭ-3 Елестет те жалғастыр
Мақсат: Сақталған ақпаратты елестете отырып, нәтижені жалғастыру керек
1.Объектіге маус нұсқағышын апарып, сол жағын 2 рет шертсе, …
2.Объектіні белгілеп алып, Еnter пернесін бассақ, …..
3.Терезенің басқару батырмасындағы батырмасын шертсек, …
4.Ашылып тұрған терезеде Alt+F4 пернесін бассақ,…
5.Жұмыс үстелінің кез келген жерінде маустың оң жағын бассақ, …
6.Пернетақтадағы жалаушаны бассақ, …
7.F1 пернесін бассақ, …
- Проводник қосымша терезесіндегі «Мой компьютер» жанындағы «-» белгісін шертсек, …
Жауабын ауызша айтып жеткізеді
ОЭ-4 Кім жылдам?
Мақсат: Оқушылардың маус және пернетақтамен жұмыс істеу дағдысын байқау
- «Менің құжаттарым» қапшығын ашыңыз, орап қойыңыз,оны қалпына келтіріңіз
2.Кез келген 3 терезе ашыңыз ( қапшық, қосымша, анықтама). Оларды каскад, үстінен асытына, солдан оңға қарай орналастыр
- Жұмысшы үстеліндегі Ломоносов деген атпен сақталған объектіні ашыңыз. Бұл сурет сізге не айтады? Бұл қай оқиға? Бұл туралы не білеміз?
Ү.Зерттеу жұмысы
Компьютердің адамзат үшін тиімді және тиімсіз жақтары
ҮІ. Жобаны қорғау.
ДК дұрыс таңдай білу маңызды ма?
ОЭ-5 Автотест
Мақсат: Оқушылардың ДК, оның қызметі, Windows объектілері тақырыптарындағы теориялық білімдерін тексеру.
Жұмысшы үстеліндегі автотестті қосу
ҮІІ. Оқушылардың шығармашылық жұмыстарына шолу. Информатикалық әлемде қандай жаңалықтар бар? Өздері құрастарған сөзжұмбақтар,ребустар, ертегілер, өлеңдер шумақтарын тыңдау,талдау.
ҮІІІ. Үйге тапсырма беру
Компьютердің қолданылу аясы тақырыбында жоба дайындап,қорғау
ІХ. Оқушы білімін бағалауф