Өзіндік жұмыс Ақпараттың өлшем бірліктерін алмастыруды, құралдардың көлемін өлшеу тәсілдерін үйрету
Апта: 6 Күні: 06.10.14 | Пәні Информатика | Мұғалім аты-жөні Өмірзақов Н.Т. | Астана қаласы №48 мектеп-лицей 7 «а,ә,б,в,г» — сыныптары | Оқу-ісінің меңгерушісі
________Мұқатова Ж.М. | ||||||
Сабақтың тақырыбы: Өзіндік жұмыс | ||||||||||
Сілтеме: | · 7-сынып оқулығы; · 7-сынып электронды оқулығы; · Стендтер. | |||||||||
Сабақтың мақсаты: | ||||||||||
Білімділік мәні: | Ақпараттың өлшем бірліктерін алмастыруды, құралдардың көлемін өлшеу тәсілдерін үйрету. Ақпаратты мұрағаттаушы программалардың көмегімен сығуды және шығаруды үйрету. Антивирустық программалар көмегімен компьютерді, құралдарды вирусқа тексеруді үйрету. | |||||||||
Дамытушылық мәні: | Практикалық дағдыларын дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру. | |||||||||
Тәрбиелік мәні: | Өз бетімен жұмыс жасауда ұқыптылық, еңбекқорлық, жинақылық, шапшаңдық қасиеттерін тәрбиелеу. | |||||||||
Нәтиже: | Ақпараттың өлшем бірліктерін алмастыруды, құралдардың көлемін өлшеу тәсілдерін үйренеді. Ақпаратты мұрағаттаушы программалардың көмегімен сығуды және шығаруды үйренеді.. Антивирустық программалар көмегімен компьютерді, құралдарды вирусқа тексеруді үйренеді. | |||||||||
Түйінді идеялар: | Ақпараттың өлшем бірліктері және көлемі. Ақпаратты сығу. Мұрағаттаушы прогаммалар. Антивирустық программалар. | |||||||||
Сабақтың түрі: | Өзіндік жұмыс | |||||||||
Әдіс-тәсілдері: | АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту | |||||||||
Пәнаралық байланыс: | Математика | |||||||||
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.) | ||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| · Сәлемдесу · Өздерін ретке келтіру · Топқа бөліну · Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру | |||||||||
Үй тапсырмасын тексеру (7 мин.) (сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі) | ||||||||||
· Ақпараттың өлшем бірліктерін ата? · Вирус деген не, вирус қалай тарайды? · Антивирустық программалармен нысандары қалай тексереміз және фирустарды қалай жойамыз? · Ақпаратты мұрағаттаушы программалар көмегімен қалай сығамыз және шығарамыз? | ||||||||||
Қызығушылықты ояту (2 мин.) | ||||||||||
Ментальдық карта жасау | Ментальдық карта жасайды.
| |||||||||
Мағынаны тану (Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады.) | ||||||||||
ББҮ (2 мин.) | ||||||||||
ББҮ-ны толтыру | ББ бойынша флипчартта жазу | |||||||||
Білемін? | Білгім келеді? | Үйрендім? | ||||||||
Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин.) | ||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
Оқушыларды компьютерге жұптап отырғызу. Оқушыларға «пилот және штурман» ролін бөліп беріп, практикалық жұмыс парақтарын тарату. | Оқушылар компьютерде жұптап отырып «пилот және штурман» қызметі бойынша практикалық жұмыстар атқарады. | |||||||||
Ой толғаныс (4 мин.) | ||||||||||
Өзіндік жұмыста жасаған жұмыстарына дәптерге жазу | Компьютерде жасалған жұмыстары туралы дәптерге жазады. | |||||||||
Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин.) | ||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау) | Сұрақтарға жауап береді. | |||||||||
Бағалау (2 мин.) | ||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
Бақылайды, бағалайды. Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды. | Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды. | |||||||||
Үйге тапсырма (1 мин.) | ||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
Үйге: Қайталау | Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады. | |||||||||
Рефлексия (2 мин.) | ||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз — бір тілек әдісін ұсыну. | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз — бір тілек әдісімен толтырады. | |||||||||