Жылқы шаруашылығы және оның негізгі салалары
Биология пәні 7-сынып
Сабақтың тақырыбы: Жылқы шаруашылығы және оның негізгі салалары.
Сабақтың мақсаты: оқушыларға жылқы шаруашылығына және оның салаларына түсінік бере отырып,жылқының адам өмірі үшін қандай маңызы бар екені туралы білімдерін жетілдіру арқылы сабақты өмір мысалдарымен байланыстыра өткізу.
Сілтеме: Биология: Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына аргалған оқулық,Қ.Қайым,Р.Сәтімбеков,Ә.Әметов,Ж.Қожантаев-Алматы:Атамұра,2010.-336 бет.
Көрнекіліктер: маркер, стикер, А4, А3 қағазы, постер, желім, қайшы, фломастер,түрлі-түсті қағаздар, өшіргіш, скочңстикер, степлер.
Оқу нәтижесі: құнды пікір айтуға бағыттау,өзін-өзі бағалау,ой өрісін тілін дамыту.
Түйінді идеялар: оқытудағы жаңа әдіс- тәсілдерді қолдану арқылы,оқушыларды ынтымақтастықта жұмыс істеуге үйрету. Дарынды балалардың қабілеттерін ары қарай дамыту. Үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдері | Мазмұны | уақыты | Мұғалім әркеті | Оқушы әрекеті | Қажетті құрал- жабдықтар
|
I.Ұйымдастыру кезеңі | «Марапат» жағымды психологиялық ахуал қалыптастыратын ой сергіту. Гүлді алып бір-бірімізге марапат айту арқылы сыйлау.
Топ құру. Қиылған құттықтау қағазын араластырып таратып беру .
| 3 Минут
| Сыныпта жағымды атмосфера орнату.
Оқушылардың танымдық белсенділігін артттыру,топқа бөлу.
|
Қолдарындағы құттықтау қағазын құрастыра отырып топқа бөлінеді.
| Гүл
Қиылған құттықтау қағазы
Топ ережесі.
|
II.Үй жұмысын тексеру | «Кім шапшаң» Тест тапсырмасы.
Жеке жұмыс
| 10 Минут
| Ұйымдастырушы, бағыттаушы
| Әр оқушы өз жұмысын орындап болғаннан кейін,қасындағы жұбын тексереді, бағалайды,бағасын айтады.
Тақырыпты толығымен мазмұнындап беру.
| Дәптер,қаламсап.
|
III. Жаңа сабақ
Оқулықпен жұмыс
| Оқулықты өз бетімен оқу. Жұптық жұмыс өз ара бір-біріне түсіндіру.
| 10 минут
| «Ой толғау» |
Әр оқушы өз ойын ортаға салады. Пікір алмасады,бір тұжырымға келеді,өзін-өзі бағалап отырады.
Жылқы жануарына толық сипаттама беру. 1. хатшы 2.таимскипер 3. төраға.т.с.с
| Электронды тақта,оқулық,дәптер, қаламсап
|
IV. « Автобус аялдамасы» | Топ құру. Кәмпиттердің түсіне байланысты құру. Жылқының адам өмірі үшін қандай маңызы бар? | 10 минут | Ұйымдастырушы | Топтар бойынша бөліну.Постер жасау, өз ойларын ортаға салу, пікір талас, ортақ бір пікірге келу. | Кәмпиттер.А4, А3, түрлі- түсті қағаздар, стикер,желім, Фломастер, степлер, скоч |
V. Галлерея аралау | Барлық топтар қорғаған постерлерін бағалайды | 3 минут | Әділ бағалауды ұсынады. | Әр оқушы өзіне ұнаған топқа дауыс береді, келіпейтін жерінде келіспеушілік білдіріп стикерге өз пікірін жазады.
| стикер |
VII.Жаңа сабақты бекіту. | Әр топ бір-біріне сұрақтар қояды. | 3минут | ұйымдастырушы | Бір-бірінің сұрақтарына жауап беріп,қателерін түзетеді.
| |
Бағалау | Бағалау парағын толтыру. | 2 минут | Әділ бағалауды ұсынады | Өзін және сыныптастарын бағалайды. | Бағалау парағы |
VIII.Кері байланыс Менің алақаным.
IX. Қосымша оқу | Өз қолдарын карандашпен бастырып сызу әр саусаққа: 1.Не білдім? 2. Нені білгім келеді? 3.Не ұнады? 4.Қандай қиындық туғызды? 5.Тілек
Қосымша деректер қарастыру,тақырыпты мазмұндау.
| 4 минут | Сұрақ қояды
| Кері байланыс орнату.
Күнделікке жазу | Түрлі- түсті қағаздар,қайшы қарындаш.
оқулық, күнделік. |