Информатика. Ақпарат. Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Сабақтың тақырыбы: Информатика. Ақпарат. Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Сабақтың мақсаты: Информатика ұғымы.Ақпарат сөзінің мағынасы, адам ақпаратпен
не істей алатынын, ақпаратты қалай қабылдайтынын ұғындыру.
Күтілетін нәтиже: Ақпараттың алуан түрлілігін, оларды өңдеу тәсілдерін үйренеді.
Негізгі идеялар: Оқушының сөйлеу және бір-бірімен қарым –қатынас жасау
біліктіліктерін дамытуда диалогтік оқытудың тиімділігін құра
білдім. Оның тиімділігі сабақтағы жайлы атмосфераның
қалыптасуы, оқушы мен мұғалім арасындағы ынтымақтастықтың
қалыптасуына әсер етуі. Өзінің білмегенін қасындағылардан үйрене
отырып, қалай оқуды іске асыруға болатындығын түсінуі және өзін
бағалай білуі.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Құралдар: компьютер, интербелсенді тақта.
Әдіс-тәсілдер: диалогтік оқыту, жеке дара, топтық жұмыс
Сілтеме:Интернет материалдары (сайт Google.kz),
Сабақ кезеңдері
| Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі | 1 мин
| Сыныпты түгендеу
Амандасу, оқушылардың психологиялық ахуалын қалыптастыру Шаттық шеңберіне тұру, жылы лебіз айту Топтастыру Конфет тарату арқылы ішіндегі қағаздың түсіне қарай үш топқа бөлу | Сынып старостасы сыныпты тізім бойынша түгендейді.
Шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне жылы лебіздер айтады Топтастыру. Конфет тарату арқылы ішіндегі қағаздың түсіне қарай үш топқа бөлінеді. |
Үй тапсырмасын тексеру | 8 мин
| Ротация әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады
| Ротация әдісі арқылы әр топ тест сұрақтарын орындайды. |
Ой қозғау, жаңа тақырыпқа шығу | 4 мин
| Сұрақ-жауап арқылы жасырылған жаңа сабақтың тақырыбын ашады. | Сұрақ-жауап арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады. |
Білу Түсіну | 10 мин
| Оқушыларға жаңа тақырыпты ЖИКСО әдісі арқылы бір-біріне түсіндіру және жаңа тақырып бойынша тақтаға тірек сөздерді ілу І топ – Информатика ұғымын ІІ топ – Ақпарат ұғымын ІІІ топ – Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері | Оқушыларға жаңа тақырыпты ЖИКСО әдісі арқылы бір-біріне түсіндіреді және жаңа тақырып бойынша тақтаға тірек сөздерді іледі |
Қолдану | 5 мин
| Информатикалық диктант. Флипчартта жаңа тақырып бойынша көп нүктенің орнына тиісті сөздерді орналастыру. | Информатикалық диктант. Флипчартта жаңа тақырып бойынша көп нүктенің орнына тиісті сөздерді орналастырады |
Талдау | 4 мин
| Ыстық орындыққа бір оқушы өз еркімен шығып өз пікірін айтып оқушылардың сұрақтарына жауап беру | Ыстық орындыққа бір оқушы өз еркімен шығып өз пікірін айтып оқушылардың сұрақтарына жауап береді. |
Сергіту сәті
| 2 мин
| Пазлдарды құрастыру
| Пазлдарды құрастырады.
|
Жинақтау | 5 мин
| Оқушылар білемін, білдім, білгім келеді стратегиясы бойынша өз ойларын жазады және топта оқиды. | Оқушылар білемін, білдім, білгім келеді стратегиясы бойынша өз ойларын жазды және топта оқыды. . |
Рефлексия | 2 мин | Стикер арқылы әр оқушы бүгінгі сабақ туралы өз ойларын жазады.
| Оқушылар стикерге бүгінгі сабақ туралы өз ойларын жазып көңіл-күй смайлигінің астына жабыстырды |
Бағалау | 3 мин
| Бағалау парағына сүйене отырып, өзара бағалайды | Бағалау парағына сүйене отырып оқушылар өздерін бағалайды. |
Үйге тапсырма | 1 мин
| Жаңа тақырып бойынша эссе жазып келу | Үй тапсырмасын күнделікке жазу |
- Үй тапсырмасы «Ротация» әдісі
Бағалау шкаласы
Критерий | Даму жетістігі | Дескрипторлар |
А | 5 | Тест тапсырмаларының барлығын дұрыс орындайды, сұраққа жүйелі, толық жауап береді. |
4 | Тест тапсырмаларын барлығын дұрыс орындайды, сұраққа – жүйелігі жеткіліксіз, толық емес жауап береді. | |
3 | Тест тапсырмаларының үш-төртеуін дұрыс орындайды. | |
2 | Тест тапсырмаларының екеуін дұрыс орындайды. | |
1 | Тест тапсырмаларының біреуін дұрыс орындайды. |
- Ой қозғау. Сұрақ-жауап
Критерий | Даму жетістігі | Дескрипторлар |
С | 5 | Барлық сұраққа жауап берді |
4 | 12-8 сұраққа жауап береді | |
3 | 7-5 сұраққа жауап береді | |
2 | 5-3 сұраққа жауап береді | |
1 | 2-0 сұраққа жауапбереді. |
- Жаңа сабақ ЖИКСО
Критерий | Максималды балл | |
А | Білу және түсіну | 5 |
Бағалау шкаласы
Критерий | Даму жетістігі | Дескрипторлар |
А | 5 | Топ жұмысына 100 % белсене қатысады, өзінің пікірін, көзқарасын, идеясын жүйелі түрде жеткізе алады, басқалардың пікірін өзгертеді, жақсы ұсыныс айтады, тиісті ақпаратпен бөліседі, алған білімін дәлелдер арқылы қорғайды, сұрақтарға жүйелі жауап береді. |
4 | Топ жұмысына 80 % белсене қатысады, өзінің пікірін, көзқарасын, идеясын ашық түрде білдіреді, басқалардың пікірін өзгертеді, жақсы ұсыныс айтады, тиісті ақпаратпен бөліседі, жақсы сұрақтар қояды. | |
3 | Топ жұмысына 60 % орташа қатысады, өзінің пікірін, көзқарасын, идеясын білдіреді, жақсы ұсыныс айтады, тиісті ақпаратпен бөліседі. | |
2 | Топ жұмысына 40 % қатысады, өзінің пікірі, көзқарасы, идеясы бар, тиісті ақпаратпен бөліседі. | |
1 | Топ жұмысына 20 % баяу қатысады, өзінің пікірін, көзқарасын, идеясын айтпайды, мұқият тыңдайды. |
- «Информатикалық диктант» стратегиясы.
Критерий | Максималды балл | |
С | Білімді жинақтау | 5 |
Бағалау шкаласы
Критерий | Даму жетістігі | Дескрипторлар |
С | 5 | Барлық тапсырманы орындады |
4 | Тапсырманы жартылай орындады | |
3 | Тапсырманы орындады, қатесі бар | |
2 | Тапсырманы қате орындады | |
1 | Тапсырманы орындауға өз пікірін қосты |
- «Ыстық орындық» стратегиясы
Критерий | Максималды балл | |
С | Білімді талдау | 5 |
Бағалау шкаласы
Критерий | Даму жетістігі | Дескрипторлар |
С | 5 | Сұрақтарға толық, жүйелі жауап береді, мәнін ашады, дәлелдер арқылы қорғайды, өзіндік ой-пікірін білдіреді |
4 | Сұрақтарға толық, жүйелі жауап беріп, мәнін ашады | |
3 | Сұрақтарға жауап береді, қателері болады, мәнін толық ашпайды | |
2 | Жоғары деңгейдегі мәні бар, орынды сұрақ қояды | |
1 | Төмен деңгейдегі мәні бар, орынсыз сұрақ қояды | |
0 | Ешқандай сұрақ қоймайды |
Балдар жиынтығын мектеп бағасына айналдыру
Жиынтық балдар | Баға |
« 30 – 20 » | «5» |
« 19 – 9 » | «4» |
« 8 – 5 » | «3» |
« 4 – 0 » | «2» |
Бағалау парағы
Р/с |
Оқушының аты-жөні | Үй тапсырмасы Ротация | Ой-қозғау Сұрақ — жауап | Жаңа сабақ ЖИКСО | Информатикалық диктант
| «Ыстық орындық»
| Жалпы баллы | Мектеп бғасы |
1 |