Т. Ахтанов. Окоп үстіндегі айқас.
Әбдіқалық Валентина Жұмабайқызы
ОМИ мұғалімі
Ақтау қаласы
Әдебиет сабағы. 7-сынып
Тақырыбы: Т. Ахтанов. Окоп үстіндегі айқас.
Сабақ мақсаты: А. Роман үзіндісін оқып, түсіну арқылы мазмұнын меңгерту. Ә. Мазмұнын жүйелеп әңгімелеу, жазбаша диалог, қысқаша мазмұндама жазу дағдыларын жетілдіру. Ынтымақтасып жұмыс жасауға үйрету.Б. Отанды сүю , ерлікті бағалау, адамгершілікті құрметтеу сезімдеріне тәрбиелеу.
Сабақ құрылымы мен қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы, диалогтік оқыту әдісі.
Блум жүйесі сатылары | Меңгерілетін жұмыс мазмұны | Берілетін тапсырмалар, сұрақтар | Оқушылар жететін нәтиже | Жұмыс түрі |
Білу: берілген жаңа түсінікті ұғуы, еске ұстауы, мінездеме беруі
| Майдан үсті. Лейтенант Ержаннын әрекеті. | Көжектің сұрағына берілген жауапты түсіндір. Политрукты жерлеу рәсіміндегі жауынгерлер сезімін сипатта. | Топтаса оқып, мәтін мазмұнын меңгереді. | Әр топтан екі оқушы шығып, дөңгелене отырып, кезектесе сөйлейді. |
Түсіну: мазмұндау, түсіну, суреттеу, жаңа сөз тіркестерін жасауы | Раушан мен Ержан әрекеттері | Соғыста нәзіктік пен жауапкершілік қатар сынға түскенде, таңдау мүмкіндігі қандай болмақ? | Ең қымбат әрі қиын сәтті түсінеді. | Екі топ әңгіме-дебат жасайды:бірі-соғыста сезімге ерік беруге болмайды; екіншісі-сезімсіз- ерлік тумайдыдеген ойды ашады. |
Қолдану: жаңа білімді тәжірибеде, жаңа жағдайда шеше алуы. | Кәкібайдың ерлігі | Жау танкісін өткізбеуді басты мақсат еткен жанның әрекеті. | Адам құдіретінің шексіздігін мәтін мазмұны бойынша дәлелдейді | Бесінші топ мүшелері үзіндіні шынжырлы әдіспен жатқа айтады. |
Талдау: алған білімін жіктеуі, негізгі түйінін аңғаруы, бүтінді байланыстыра отырып, бөліктерге бөлуі, айқындауы. | Әңгіменің композициялық құрылысы | Басталуы − дамуы −шиеленісуі −шарықтау шегі −шешілуі | Оқиғаның жүйесін есте сақтайды. | Төртінші топ зерттеушілік әңгіме жүргізеді: әр бөлігін жеке талдайды, дәлелдейді. |
Жинақтау : дара болжамдардан тұтас ұғым тудыруы, құрастыруы, жинақтауы. | Ерлік туралы диалог | Раушанның ерлігі. Ержанның ерлігі. Кәкібайдың ерлігі. Жауынгерлер ерлігі. | Оқушы пікірі тыңдалады. | Үшінші топ кумулятивті әңгіме құрастырады: ауызша немесе жазбаша сұхбат жасайды |
Бағалау: шешу, пікір (сын –пайымдау) айту, шығару(оқушы дарынын анықтау) | Маған ұнаған туынды. | Шығарма мазмұны, кімнің бейнесі, несімен ұнады? | Шығармашылық жұмыстар жасалынады. | Эссе, ой толғау, өлең жазылады. |
Келесі сабаққа тапсырма: «Егер арттан көмек келмесе …» Ержан әрекеттеріне болжау жасап көру. Мәтіннің мазмұндамаға лайық тұстарын белгілеу. Сауалнама құрастыру.