MS Excel- диаграммаларды құру редакциялау және форматтау
Тақырыбы: MS Excel- диаграммаларды құру редакциялау және форматтау
Сабақтың мақсаты:
білімділік:Оқушылар Excel-дің графикалық мүмкіндіктерін пайдаланып, әр түрлі типті диаграммаларды жәнеграфиктерді қойып үйрену ;
дамытушылық: оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін жан-жақты дамыту,диаграммаларды баспаға шығарып үйрену.
тәрбиелік: Оқушыларды жүйелікке, бірізділікке, ұқыптылыққа уақытты тиімді пайдалануға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтын әдісі: практикалық
Сабақтың көрнекіліктері: ДК, Excel-де диаграмма тұрғызу қадамдары, плакат,кестелер, ақпараттық диктант, «диаграмма» сөз жұмбағы.
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. «Кім көп біледі?» Слайдттағы сұрақтарға жауап беру.
- MS Excel- ді іске қосу қалай жүзеге асырылады?
- Excel-дің терезе элементтерін ата?
- Жұмыс беті неше кітаптан тұрады, оны қаншаға көбейтуге болады?
- Қандай команда арақылы парақ қосуға болады?
- Әр бет қанша баған мен қанша жолдан тұрады?
- Excel—де деректерді сақтау қалай орындалады?
- Excel-де деректерді баспаға беру қалай жүзеге асырылады?
- Excel-дің графикалық мүмкіндіктерін ата?
- Диаграмманың қандай типтері бар?
- Дайын кесте үшін диаграмма құру неше қадамнан тұрады?
- Диаграммаға өзгерістерді қалай енгізуге болады?
- Диаграмма элементтерін ата?
ІІІ. «Кім епті?» Оқушыларға компьютермен жұмыс тапсырылады
№1 тапсырма: Адамның денсаулығы көбінесе оның немен және қалай тамақтануына байланысты. Күніне 4 рет тамақтанганда асты былай мөлшерлеу дұрыс (% есебімен)
Ертеңгі ас | 15% |
Түскі ас | 40% |
Сәскелі ас | 15% |
Кешкі ас | 20% |
№2 тапсырма: Мұхиттардың беткі аудандарының ара қатынастары
Үнді мұхиты | 20,8 |
Тынық мұхиты | 49,8 |
Атлант мұхиты | 25,8 |
Солтүстік мұзды мұхиты | 3,6 |
№3 тапсырма: 1900-2000 жылдардағы халық санының көрсеткіші төмендегідей тарихи деректермен толтырылады.
X(жыл есебімен) | 1900 | 1920 | 1940 | 1960 | 1980 | 2000 |
У(халық саны млн. есебімен) | 5,000 | 4800 | 3750 | 4470 | 7990 | 123000 |
ІV. «Ақпаратық диктант» Оқушыларға ақпараттық диктант таратылып беріледі
………………-мәліметтерді көрнекі түрде бейнелеудің бір тәсілі болып табылады Қазіргі ……….. процессорлар статистикалық деректерді түрлі……….., графиктермен, схемелармен әсерлі көрсетуге мүмкіндік береді. Диаграммалар деректерді ………, түрде көрсетуге арналған. Диаграмма мынандай элементтерден тұрады: тор, …., және ………
Орындаған:……………………………….
Жауап: …………………………………….. Дұрысы:………………. Қате: ……………………..
- «Аукцион» ойыны. Қалаған затын алу үшін сәйкесті сұраққа жауап беруі тиіс.
- Сәйкетендіру сауалнамасы
- Диаграммаға сипаттама беріңдер(тақырыбы, түрі, аңыз)
- Жұмыс парақтарымен амалдар орындау
- Диаграмма элементтерін сәйкестендір
VІ. «Кім тапқыр?» Диаграмма тұрғызу қадамдарын сәйкесінше сұрақтарға жауап бере отырып, сұрақтың екінші бетіндегі компьютердің негізгі құрылғыларының бірін табу.
- MS Excel-ді іске қосу қалай жүзеге асырылады.
- Кәдімгі кестенің компьютерлік бейнесі
- Диаграмма тұрғызуға дайындықтың алғашқы шарты
- Диаграмма тұрғызудың 1-ші қадамында қандай әрекет жүзеге асырылады?
- Диаграмма тұрғызудың 2-ші қадамында қандай әрекет жүзеге асырылады?
- Диаграмма тұрғызудың 3-ші қадамында қандай әрекет жүзеге асырылады?
- Диаграмма тұрғызудың 4-ші қадамында қандай әрекет жүзеге асырылады?
Шыққан жауап:
М |
о |
т |
р |
и |
н |
о |
VІІ. «Диаграмма» сөзжұмбағы. Оқушылар шығармашылығы.