әдебиеті пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары

Маңғыстау облысы Ақтау қаласы «Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар №22 жалпы орта білім беру мектебі» ММ-нің қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі Қобланов Дженгисбай Таубаевич

 

 

8-сынып.   Қазақ әдебиеті пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары (аптасына -2 сағат, барлығы  68 сағат)

                   І тоқсан – 18 сағат

 

Өтілу мерзіміСағат саныТарау/сабақ тақырыбы,мақсатыКүтілетін нәтижеОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерСөйлеу мәдениетін жетілдіруОқып үйрену барысындағы бағалау. Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысыНегізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
12345678

 

 

                                                                                             Кіріспе. Сөз құдіреті 1-сағат
2.091Сөз құдіреті. Оқушыларға әдебиеттің сөз құдіреті жайлы түсіндіру.Қазақ әдебиетің қадір-қасиетін түсіну. Сөз өнеріне мейлінше жақын болу.Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.Ассоцация әдісі. Түсіндіру,талдау.. Ойын жүйелі  жеткізу арқылы

 

Формативті бағалау

Сынып оқушыларын түгел қамту

Қазақ әдебиеті 8-сынып.С.Мақпырұлы.А.Қыраубайқызы,Қ.Құрманбай.
                                                                                          Ежелгі дәуір әдебиеті. Аңыз-әңгімелер 12-сағат
4.091Түркі халықтарына ортақ әдебиет. «Алып ер Тоңа» дастаны.Жыр мазмұнымен танысу.Жырдағы ұйқас түрлері, шумақ, тармағын ажыратуЖыр жолдарындағы ұйқас,тармақ,шумағын ажырата алады,талдау жұмысын меңгереді.Диалог арқылы  пікірлесу

 

Тарихи жағдайларды, оқиғаларды байланыстырып айту арқылы;

 

Формативті бағалау. Топтық өзін-өзі бағалауН.Келімбетов «Қазақ әдебиетінің бастаулары». Ғаламтор желісі. Қазақ әдебиеті 8-сынып.С.Мақпырұлы.А.Қыраубайқызы,Қ.Құрманбай.
9.091Алып ер Тоңаны жоқтау.Интертақтадан слайдты  пайдалану  арқылы жаңа ұғымды  қабылдауын жеңілдету;  Қазақ халқының жоқтау салтының көрінісі ертедегі. Қазіргі салтпен салыстыру арқылы оқушыға түсіндіру.Жырдағы халықтың өз ардақтысын жоғалтқандағы жай-күйімен танысады,салт-дәстүрді қадірлеуді үйренеді.СТО стратегиялары;

Топтастыру;

Диалог.

 

 

Тақырып бойынша ойын жүйелі жеткізу арқылы.

 

 

Формативті бағалау. Топтық өзін-өзі бағалауН.Келімбетов «Қазақ әдебиетінің бастаулары». Ғаламтор желісі. Қазақ әдебиеті 8-сынып.С.Мақпырұлы.А.Қыраубайқызы,Қ.Құрманбай.
11.091Орхон ескерткіштері. Күлтегін жазуы. Интертақтадан слайдты  пайдалану  арқылы жаңа ұғымды  қабылдауын жеңілдету;  Орхон ескерткіштерінің тақырыбы,идеясын ашу,түсіндіруОрхон ескерткіштерінің қозғаған тақырыбымен танысады, идеясын ашады, түсінігі кеңееді.Ассоцация; Топтастыру; Зерттеушілік әңгіме; Эссе жазуТапсырманы орындаған кезде постер қорғау арқылы оқушы ойын қалыптастыру

 

Бірін-бірі бағалау.

Формативті бағалау

А.Аманжолов «Түркі халықтарының тарихы» Ғаламтор желісі. Кітап-журналдар
16.091Қорқыт ата кітабы. Балаларға аты аңызға айналған Қорқыт туралы түсіндіру. Ол туралы аңыздардың мазмұнын ашу.Балалар Қоқыт ата туралы білімді терең меңгереді.СТО стратегиялары;

Топтастыру;

Диалог.

 

 

Өз ойын жүйелі,нақты жеткізу дағдысы қалыптасады. Пікірін еркін, ашық айтуға үйренедіБірін-бірі бағалау.

Формативті бағалау. Жиынтық баға

Ә.Қоңыратбаев, М.Байділдаев аудармалары. Қазақ әдебиеті 8-сынып.С.Мақпырұлы.А.Қыраубайқызы,Қ.Құрманбай.

Ғаламтор желісі.

18.091Оғыз қаған жырынан үзінді. Оқушыларға ертедегі Оғыз мемлекетінің дәуірлеген кезі,ондағы қағандардың ел билеу ісіндегі ерліктерімен танысып, түсінік алу.«Оғыз қаған» жырының мазмұнымен танысады. Жыр идеясы, оның мән-мағынасына толық тоқталып, өз беттерінше талдауға үйренеді.СТО стратегиялары;

Топтастыру;

Диалог

Жыр мазмұнын айту арқылы оқушылардың тіл мәдениеті дамиды,жетіледі.Бірін-бірі бағалау.

Формативті бағалау. Жиынтық баға

Қ.Өмірәлиев «Оғыз қаған»эпосының тілі.

М.Жолдасбеков «Асыл арналар».Ғаламтор желісі.

23.091Мазмұндама «Ана тілі» Балалардың алған білімін тиянақтау,пысықтау.Балалардың ойлау қабілеті мен сөз саптау мәнері қалыптасадыЖиынтық баға5-9сынын диктанттар мен мазмұндамалар жинағы.
25.091Ислам дәуіріндегі әдебиетОқушыларға Ислам дәуірі әдебиетімен таныстыруДиалог

Метатану

Топтастыру

 

Балалардың сөйлеу мәдениеті, сөз саптау стилі қалыптасадыФормативті бағалау
30.091Әбунасыр әл-Фараби. Әбунасыр әл-Фараби өмірі мен еңбегі туралы түсіндіру.Шығармаларымен таныстырып,талдау жасау.Әбунасыр әл-Фараби кім екендігінен толық мәлімет алады. Қоғамдағы орны,еңбегі туралы білімдерін толықтырады.Диалог

Метатану

Топтастыру

Мәнерлеп оқу

 

 

Балалардың сөйлеу мәдениеті, сөз саптау стилі қалыптасадыФормативті бағалауА.Машанов «Әл-Фараби және Абай»,

Ә.Дербісәлиев «Қазақ даласының жұлдыздары»

2.101«Тамылжып бал тыныштық айналамнан», «Тіршілікте құрыштай бол төзімді»өлеңдері Өз беттерінше ізденуге үйрету 

Өлең мазмұнынмен таныса отырып талдау.

Топтастыру

Мәнерлеп оқу

 

 

Оқушылардың сөз саптау дағдысы арқылы,өз ойын дұрыс жеткізу бойыншаБірін-бірі бағалау.

Формативті бағалау. Жиынтық баға

Ғаламтор материалдары.Оқулық.

.

7.101Ахмет Йүгнеки «Ақиқат сыйы» Оқушыларға Иүгнеки өмірі, еңбегі,қызметі туралы түсіндіру.Өз беттерінше ізденуге үйретуАхмет Йүгнеки кім екендігінен толық мәлімет алады. Қоғамдағы орны,еңбегі туралы білімдерін толықтырадыАссоцация; Топтастыру; Зерттеушілік әңгіме; Эссе жазуБалалардың сөйлеу мәдениеті, сөз саптау стилі қалыптасадыФормативті бағалауН.Келімбетов «Қазақ әдебиеті бастаулары»,

Ғаламтор материалдары.Оқулық

9.101Ахмет Иассауи өмірбаяны.Хикметттері.Оқушыларға Иассауи өмірі, еңбегі,қызметі туралы түсіндіру.Өз беттерінше ізденуге үйретуАхмет Йассауи өмірі, қызметі, еңбегі жайлы мәліметтер алады. Өз бетінше ізденуге дағдыланады. Оқушылар Ахмет хикметтерінің мән-мағынасын толық түсінедіАссоцация; Топтастыру; Зерттеушілік әңгіме; Эссе жазуОқушылардың сөз саптау дағдысы арқылы,өз ойын дұрыс жеткізу бойынша.Бірін-бірі бағалау.

Формативті бағалау. Жиынтық баға

Н.Келімбетов «Қазақ әдебиеті бастаулары»,

А.Йассауи «Хикметтері».

14.101Ж.Баласағұн «Құтты білік». Оқушыларға Баласағұн өмір жолымен таныстыра отырып шығармаларын Абай өлеңдерімен салыстыра түсіндіру.Балаларға  ақынның өлеңдерін айттыра отырып салыстыру жүргізіледі. Өзге ақындармен ұқсастықтарын, өлең мазмұнын, айтайын деген ойды өздері іздеп анықтайды.Диалог

Метатану

Топтастыру

Мәнерлеп оқу

 

Өз ойын жүйелі,нақты жеткізу дағдысы қалыптасады. Пікірін еркін, ашық айтуға үйренедіӨзін-өзі бағалау. Формативті бағалау.Ж.Баласағұн «Құтты білік», Қазақ әдебиеті 8сынып.С.Мақпырұлы.А.Қыраубайқызы,Қ.Құрманбай.

 

16.101Мазмұндама «Шын достық»Балалардың ойлау қабілеті мен сөз саптау мәнері қалыптасадыЖиынтық баға5-9сынын диктанттар мен мазмұндамалар жинағы.
21.101Махмұт Қашқари  «Қордайдың аққу-қазы қаңқылдайды». Балаларғатүркілерден шыққан білімпаз,тілші-ғалым,әдебиет үлгілерін жинаушы екендігін айта отырып өмірі мен еңбектерінен мәлімет беру.Балалартүркілерден шыққан білімпаз,тілші-ғалым,әдебиет үлгілерін жинаушы екендігінен хабардар болады.Шығармаларымен танысады.Ассоцация; Топтастыру; Зерттеушілік әңгіме; Эссе жазуТақырып бойынша ойын жүйелі жеткізу арқылыБірін-бірі бағалау.

Формативті бағалау

Қ.Бекетаев, Ә Ибатов «Түбі бір түркі тілі».

М.Қашқари «Түрік сөздігі» А.Егеубай.

23.101Рабғузи қиссаларын қазақ ертегілерімен салыстыру.Оқушыларға Рабғузи қиссаларын оқыта отырып қазақ ертегілерімен салыстыру тапсырылады.Қазақ ертегілерімен үндестігін таниды.Рабғузи қиссаларынан өздеріне адалдық,адамгершілік,парасаттылықты жинайды.СТО стратегиялары;

Топтастыру;

Диалог

Өз ойын жүйелі,нақты жеткізу дағдысы қалыптасады. Пікірін еркін, ашық айтуға үйренедіБірін-бірі бағалау.

Формативті бағалау

А.Қыраубаева «Ғасырлар мұрасы».

Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті.

28.101Сәйф Сарай «Түркіше Гүлстан» кітабы.  Өмірі шығармашылығмен таныстыруСәйф Сарай «Түркіше Гүлстан» кітабын оқу арқылы балалардың ойлау қабілеті мен сөз саптау мәнері қалыптасадыСТО стратегиялары;

Топтастыру;

Диалог

Өз ойын жүйелі,нақты жеткізу дағдысы қалыптасады. Пікірін еркін, ашық айтуға үйренедіБірін-бірі бағалау.

Формативті бағалау

А.Қыраубаева «Ғасырлар мұрасы».

Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті.

30.101Шығарма Балалардың алған білімін тиянақтау,пысықтау.Балалардың ойлау қабілеті мен сөз саптау мәнері қалыптасадыжиынтық баға5-9сынын диктанттар мен мазмұндамалар жинағы
3.111Сыныптан тыс оқу.

Өздері ұнатқан ақын-жазушылардың шығармаларын оқу.

Балалардың ойлау қабілеті мен сөз саптау мәнері қалыптасадыСТО стратегиялары;

Топтастыру;

Диалог

Тақырып бойынша ойын жүйелі жеткізу арқылыЖиынтық бағаМ.Әуезов әңгімелері т.б.