әдебиеті пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары
Маңғыстау облысы Ақтау қаласы «Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар №22 жалпы орта білім беру мектебі» ММ-нің қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі Қобланов Дженгисбай Таубаевич
8-сынып. Қазақ әдебиеті пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары (аптасына -2 сағат, барлығы 68 сағат)
І тоқсан – 18 сағат
Өтілу мерзімі | Сағат саны | Тарау/сабақ тақырыбы,мақсаты | Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Сөйлеу мәдениетін жетілдіру | Оқып үйрену барысындағы бағалау. Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Кіріспе. Сөз құдіреті 1-сағат | |||||||
2.09 | 1 | Сөз құдіреті. Оқушыларға әдебиеттің сөз құдіреті жайлы түсіндіру. | Қазақ әдебиетің қадір-қасиетін түсіну. Сөз өнеріне мейлінше жақын болу.Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. | Ассоцация әдісі. Түсіндіру,талдау. | . Ойын жүйелі жеткізу арқылы
| Формативті бағалау Сынып оқушыларын түгел қамту | Қазақ әдебиеті 8-сынып.С.Мақпырұлы.А.Қыраубайқызы,Қ.Құрманбай. |
Ежелгі дәуір әдебиеті. Аңыз-әңгімелер 12-сағат | |||||||
4.09 | 1 | Түркі халықтарына ортақ әдебиет. «Алып ер Тоңа» дастаны.Жыр мазмұнымен танысу.Жырдағы ұйқас түрлері, шумақ, тармағын ажырату | Жыр жолдарындағы ұйқас,тармақ,шумағын ажырата алады,талдау жұмысын меңгереді. | Диалог арқылы пікірлесу
| Тарихи жағдайларды, оқиғаларды байланыстырып айту арқылы;
| Формативті бағалау. Топтық өзін-өзі бағалау | Н.Келімбетов «Қазақ әдебиетінің бастаулары». Ғаламтор желісі. Қазақ әдебиеті 8-сынып.С.Мақпырұлы.А.Қыраубайқызы,Қ.Құрманбай. |
9.09 | 1 | Алып ер Тоңаны жоқтау.Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; Қазақ халқының жоқтау салтының көрінісі ертедегі. Қазіргі салтпен салыстыру арқылы оқушыға түсіндіру. | Жырдағы халықтың өз ардақтысын жоғалтқандағы жай-күйімен танысады,салт-дәстүрді қадірлеуді үйренеді. | СТО стратегиялары; Топтастыру; Диалог.
| Тақырып бойынша ойын жүйелі жеткізу арқылы.
| Формативті бағалау. Топтық өзін-өзі бағалау | Н.Келімбетов «Қазақ әдебиетінің бастаулары». Ғаламтор желісі. Қазақ әдебиеті 8-сынып.С.Мақпырұлы.А.Қыраубайқызы,Қ.Құрманбай. |
11.09 | 1 | Орхон ескерткіштері. Күлтегін жазуы. Интертақтадан слайдты пайдалану арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; Орхон ескерткіштерінің тақырыбы,идеясын ашу,түсіндіру | Орхон ескерткіштерінің қозғаған тақырыбымен танысады, идеясын ашады, түсінігі кеңееді. | Ассоцация; Топтастыру; Зерттеушілік әңгіме; Эссе жазу | Тапсырманы орындаған кезде постер қорғау арқылы оқушы ойын қалыптастыру
| Бірін-бірі бағалау. Формативті бағалау | А.Аманжолов «Түркі халықтарының тарихы» Ғаламтор желісі. Кітап-журналдар |
16.09 | 1 | Қорқыт ата кітабы. Балаларға аты аңызға айналған Қорқыт туралы түсіндіру. Ол туралы аңыздардың мазмұнын ашу. | Балалар Қоқыт ата туралы білімді терең меңгереді. | СТО стратегиялары; Топтастыру; Диалог.
| Өз ойын жүйелі,нақты жеткізу дағдысы қалыптасады. Пікірін еркін, ашық айтуға үйренеді | Бірін-бірі бағалау. Формативті бағалау. Жиынтық баға | Ә.Қоңыратбаев, М.Байділдаев аудармалары. Қазақ әдебиеті 8-сынып.С.Мақпырұлы.А.Қыраубайқызы,Қ.Құрманбай. Ғаламтор желісі. |
18.09 | 1 | Оғыз қаған жырынан үзінді. Оқушыларға ертедегі Оғыз мемлекетінің дәуірлеген кезі,ондағы қағандардың ел билеу ісіндегі ерліктерімен танысып, түсінік алу. | «Оғыз қаған» жырының мазмұнымен танысады. Жыр идеясы, оның мән-мағынасына толық тоқталып, өз беттерінше талдауға үйренеді. | СТО стратегиялары; Топтастыру; Диалог | Жыр мазмұнын айту арқылы оқушылардың тіл мәдениеті дамиды,жетіледі. | Бірін-бірі бағалау. Формативті бағалау. Жиынтық баға | Қ.Өмірәлиев «Оғыз қаған»эпосының тілі. М.Жолдасбеков «Асыл арналар».Ғаламтор желісі. |
23.09 | 1 | Мазмұндама «Ана тілі» Балалардың алған білімін тиянақтау,пысықтау. | Балалардың ойлау қабілеті мен сөз саптау мәнері қалыптасады | Жиынтық баға | 5-9сынын диктанттар мен мазмұндамалар жинағы. | ||
25.09 | 1 | Ислам дәуіріндегі әдебиет | Оқушыларға Ислам дәуірі әдебиетімен таныстыру | Диалог Метатану Топтастыру
| Балалардың сөйлеу мәдениеті, сөз саптау стилі қалыптасады | Формативті бағалау | |
30.09 | 1 | Әбунасыр әл-Фараби. Әбунасыр әл-Фараби өмірі мен еңбегі туралы түсіндіру.Шығармаларымен таныстырып,талдау жасау. | Әбунасыр әл-Фараби кім екендігінен толық мәлімет алады. Қоғамдағы орны,еңбегі туралы білімдерін толықтырады. | Диалог Метатану Топтастыру Мәнерлеп оқу
| Балалардың сөйлеу мәдениеті, сөз саптау стилі қалыптасады | Формативті бағалау | А.Машанов «Әл-Фараби және Абай», Ә.Дербісәлиев «Қазақ даласының жұлдыздары» |
2.10 | 1 | «Тамылжып бал тыныштық айналамнан», «Тіршілікте құрыштай бол төзімді»өлеңдері Өз беттерінше ізденуге үйрету | Өлең мазмұнынмен таныса отырып талдау. | Топтастыру Мәнерлеп оқу
| Оқушылардың сөз саптау дағдысы арқылы,өз ойын дұрыс жеткізу бойынша | Бірін-бірі бағалау. Формативті бағалау. Жиынтық баға | Ғаламтор материалдары.Оқулық. . |
7.10 | 1 | Ахмет Йүгнеки «Ақиқат сыйы» Оқушыларға Иүгнеки өмірі, еңбегі,қызметі туралы түсіндіру.Өз беттерінше ізденуге үйрету | Ахмет Йүгнеки кім екендігінен толық мәлімет алады. Қоғамдағы орны,еңбегі туралы білімдерін толықтырады | Ассоцация; Топтастыру; Зерттеушілік әңгіме; Эссе жазу | Балалардың сөйлеу мәдениеті, сөз саптау стилі қалыптасады | Формативті бағалау | Н.Келімбетов «Қазақ әдебиеті бастаулары», Ғаламтор материалдары.Оқулық |
9.10 | 1 | Ахмет Иассауи өмірбаяны.Хикметттері.Оқушыларға Иассауи өмірі, еңбегі,қызметі туралы түсіндіру.Өз беттерінше ізденуге үйрету | Ахмет Йассауи өмірі, қызметі, еңбегі жайлы мәліметтер алады. Өз бетінше ізденуге дағдыланады. Оқушылар Ахмет хикметтерінің мән-мағынасын толық түсінеді | Ассоцация; Топтастыру; Зерттеушілік әңгіме; Эссе жазу | Оқушылардың сөз саптау дағдысы арқылы,өз ойын дұрыс жеткізу бойынша. | Бірін-бірі бағалау. Формативті бағалау. Жиынтық баға | Н.Келімбетов «Қазақ әдебиеті бастаулары», А.Йассауи «Хикметтері». |
14.10 | 1 | Ж.Баласағұн «Құтты білік». Оқушыларға Баласағұн өмір жолымен таныстыра отырып шығармаларын Абай өлеңдерімен салыстыра түсіндіру. | Балаларға ақынның өлеңдерін айттыра отырып салыстыру жүргізіледі. Өзге ақындармен ұқсастықтарын, өлең мазмұнын, айтайын деген ойды өздері іздеп анықтайды. | Диалог Метатану Топтастыру Мәнерлеп оқу
| Өз ойын жүйелі,нақты жеткізу дағдысы қалыптасады. Пікірін еркін, ашық айтуға үйренеді | Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. | Ж.Баласағұн «Құтты білік», Қазақ әдебиеті 8сынып.С.Мақпырұлы.А.Қыраубайқызы,Қ.Құрманбай.
|
16.10 | 1 | Мазмұндама «Шын достық» | Балалардың ойлау қабілеті мен сөз саптау мәнері қалыптасады | Жиынтық баға | 5-9сынын диктанттар мен мазмұндамалар жинағы. | ||
21.10 | 1 | Махмұт Қашқари «Қордайдың аққу-қазы қаңқылдайды». Балаларғатүркілерден шыққан білімпаз,тілші-ғалым,әдебиет үлгілерін жинаушы екендігін айта отырып өмірі мен еңбектерінен мәлімет беру. | Балалартүркілерден шыққан білімпаз,тілші-ғалым,әдебиет үлгілерін жинаушы екендігінен хабардар болады.Шығармаларымен танысады. | Ассоцация; Топтастыру; Зерттеушілік әңгіме; Эссе жазу | Тақырып бойынша ойын жүйелі жеткізу арқылы | Бірін-бірі бағалау. Формативті бағалау | Қ.Бекетаев, Ә Ибатов «Түбі бір түркі тілі». М.Қашқари «Түрік сөздігі» А.Егеубай. |
23.10 | 1 | Рабғузи қиссаларын қазақ ертегілерімен салыстыру.Оқушыларға Рабғузи қиссаларын оқыта отырып қазақ ертегілерімен салыстыру тапсырылады.Қазақ ертегілерімен үндестігін таниды. | Рабғузи қиссаларынан өздеріне адалдық,адамгершілік,парасаттылықты жинайды. | СТО стратегиялары; Топтастыру; Диалог | Өз ойын жүйелі,нақты жеткізу дағдысы қалыптасады. Пікірін еркін, ашық айтуға үйренеді | Бірін-бірі бағалау. Формативті бағалау | А.Қыраубаева «Ғасырлар мұрасы». Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті. |
28.10 | 1 | Сәйф Сарай «Түркіше Гүлстан» кітабы. Өмірі шығармашылығмен таныстыру | Сәйф Сарай «Түркіше Гүлстан» кітабын оқу арқылы балалардың ойлау қабілеті мен сөз саптау мәнері қалыптасады | СТО стратегиялары; Топтастыру; Диалог | Өз ойын жүйелі,нақты жеткізу дағдысы қалыптасады. Пікірін еркін, ашық айтуға үйренеді | Бірін-бірі бағалау. Формативті бағалау | А.Қыраубаева «Ғасырлар мұрасы». Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті. |
30.10 | 1 | Шығарма Балалардың алған білімін тиянақтау,пысықтау. | Балалардың ойлау қабілеті мен сөз саптау мәнері қалыптасады | жиынтық баға | 5-9сынын диктанттар мен мазмұндамалар жинағы | ||
3.11 | 1 | Сыныптан тыс оқу. Өздері ұнатқан ақын-жазушылардың шығармаларын оқу. | Балалардың ойлау қабілеті мен сөз саптау мәнері қалыптасады | СТО стратегиялары; Топтастыру; Диалог | Тақырып бойынша ойын жүйелі жеткізу арқылы | Жиынтық баға | М.Әуезов әңгімелері т.б. |