ЭЕМ даму тарихы

 

Сабақтың тақырыбы:ЭЕМ даму тарихы
Мақсаты:Дербес пайдаланылатын компьютердің архитектурасымен, оның құрылғыларының міндеттерімен таныстыру. Топпен бірлесе отырып жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Табыс критерийі1.ЭЕМ даму кезеңдерін біледі

2.Сұрақты дұрыс қоя біледі.

3.Сөз қорын көбейтеді.

4.Қорытынды жасауға үйренеді

Қолданылатын көрнекіліктер:Интербелсенді тақта,плакат,маркер, стикер, бағалау парағы,  тапсырмалар
Сабақтын түрі:Жаңа тақырыпты түсіндіру
Әдіс-тәсілдер«Шаттық шеңбері»ойыны, «Өзімді өзім сынаймын» ойыны, Не? Қайда? Қашан? компьютерде тапсырма, «Ой қозғау» әдісі, рефлексия
уақытыМұғалімнің іс әрекетіОқушының іс әекетіКөрнекіліктер
1.Ұйымдастыру

кезеңі

2 минЫнтымақтастық атмосферасы: «Шаттық шеңбері»ойыны арқылы сынып ішіне мейірім шуағын шаштыру.Оқушылар сабаққа көңіл аударады,тыныштықты сақтайды. Бір-біріне ізгі тілектерін білдіреді.
2 минТопқа бөлу: Молекула 1 атом ойыны арқылы оқушыларды 2 топқа бөлемінОқушылар 2 топқа бөлінеді.

Осы бөлінген топ бойынша бірігіп жұмыс жасайды.

1 минБағалау әдісі:Тақтаға бағалау парағын ілемін.Әр оқушы өздерінің жауаптарына қарай белгілерін алып,бағалау парағына іледі. 

Стикерлер

Үй тапсырмасын сұрау2 мин«Өзімді өзім сынаймын» әдісімен әр топқа өткен тақырып бойынша кубик лақтыру арқылы не білетіндерін сұраймын. .Әр топ өздеріне қойылған сұраққа жауап беріп не білетіндерін айтып шығадыОқулық, дәптер.
 

«Ой қозғау» әдісі

8 минЭЕМ даму тарихы жайлы не білетіндерін сұраймын.Әр топ өз ойларын

постерге жазып қорғап шығады.

Плакат,маркер
4 минНәтижесінде «ЭЕМ даму тарихы»слайд арқылы түсіндіремінОқушылар өздерінің жұмыстарын слайдпен тексеріп түзейді.Интербелсенді тақта
Сергіту сәті2 минРитмикалық би қойып беремінРитмикалық биге қарай оқушылар іс қимыл жасайды.Флипчарт
Жаңа сабақты пысықтау10 минНе? Қайда? Қашан? компьютерде тапсырма беремінӘр топ мүшелері сұраққа жауап береді және тақтаға келіп жазады.Кеспе қағаз
8 минДәптермен жұмыс: Дәптерлеріне әр буын жетістіктерін кластерге бөліп жазып шығадыӘр буында ЭЕМ дамуын біледі, есте сақтайдыОқулық

Дәптер.

Бағалау:2 минӨздерінің бағалау критерийлері бойынша жинаған ұпайларын есептеу,бағасын қоюӨз бағаларын өздері шығарадыБағалау парағы
Рефлексия кезеңі 2 мин-Бүгінгі сабақ маған қалай әсер етті?

— Нені үйрендіңдер?

-Шағын топта жұмыс жасау ұнады ма?

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін,ұсыныстарын стикерге жазып береді. 

Стикер

Үйге тапсырма2 минЭЕМ даму тарихына реферат жазып келуБерілген тапсырма бойынша түсінбегенідерін сұрайды.Оқулық,күнделік.

 

Рефлексифтік есеп.

Сабақта не сәтсіз болды? Оқушылар қысқа жауап берді. Өз ойларын толық айтпауы.

Сабақта не сәтті өтті? Тақырыпқа тиісті өз идеяларын ұсына алды.                                                        Кедергіні жою жолдары:   Диалогтік оқыту арқылы.                                                                                   Нәтижесінде сөз қоры көбейеді.Сұрақты дұрыс қоя біледі.