Қабдеш Жұмаділов «Қозыкүрең» («Сәйгүліктер» повесінен)
Камшат Шарипкулова
Сыныбы: 5 Пәні: әдебиет
Сабақтың тақырыбы: Қабдеш Жұмаділов «Қозыкүрең» («Сәйгүліктер» повесінен) Берілгені 3 сағат
3-ші сағат. Төреқұл мен Ағыбай арасындағы достық.
№ | Ойлау деңгейі | Мақсат | Түрткі (ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма) | Нәтиже | Бағалау | |||||||||||||||
Қалыптас-тырушы бағалау | талап критерий | дескриптор
| ұпай | |||||||||||||||||
1 | Білу | Өткен сабақтағы білімдерін саралау, талдау. | Үй тапсырмасын сұрау Тапсырма: Зымыран сұрақтары (Топ бойынша кім бірінші жауап берсе, сол топ ұпай алады) 1.Ағыбайлар қырғыз досы Төреқұл ауылына бару сапарына неге ерекше мән берді? жалғастыратын болсын» деген сөзді қалай түсінуге болады? | 1.Ағыбайлар қырғыз досы Төреқұл ауылына бару сапарына неге ерекше мін бергенін айтады. 2. Ағыбай мен Төреқұл достығы қашан, қалай басталғаның айтты. 3. Төреғұл Ағыбайларды қалай қарсы алғанын айтады. 4. Әңгімедегі Саяқбай жылқышы қандай адам екенін айтады. 5. Саяқбайдың Қозыкүреңді аман алып қалу үшін жасаған әрекетін, жануарды арулап көмуінін себебін айту. 6. .«Біздің арамыздағы достықты осы балалар жалғастыратын болсын» деген сөздің мағынасын түсіндіре алу. | Өзін өзі бағалау. Топтық бағалау. | Мәтіннің мазмұның білуі; Өз бетімен жұмыс жасауы; | Мәтіннің мазмұнын білуі | 2 1 0 | ||||||||||||
Жарты-лай біледі | 2 1 0
| |||||||||||||||||||
Аз мөлшер-де | 2 1 0 | |||||||||||||||||||
2
| Түсіну | Қазақ пен қырғыз арасындағы достықты қадірлеу, білу.
| Достық деген не? Халықтар достығы дегенімізді қалай түсінеміз? 1. Әңгімеде қандай халықтар арасындағы бауырластық, достық сипатталған? 2. Бір ененің емшегіне таласып емген егіз қозыдай деген теңеуді қалай түсінесіңдер? Мақал-мәтелдер білеміңдер ме? Мәтінді бүгінгі өмірмен салыстыр. | Достықтың не екенін айтады. Шығармада-ғы достықтың көрініс табуы | Бірін-бірі бағалау топпен бағалау
| Шығарма-ның мазмұны не жайлы екенін түсінуі | түсінді | 2 1 0 | ||||||||||||
жарты-лай
| 2 1 0
| |||||||||||||||||||
түсінбеді | 2 1 0
| |||||||||||||||||||
3 | Қолдану | Шығарманы талқылау арқылы білімдерін кеңейту. | Қырғыз, қазақ халықтарының туыстығы туралы мәтінде не айтылған? Ержанның ойларын мәтіннен тауып оқыңдар. «Біздің арамыздағы достықты осы балалар жалғастыратын болсын» деген сөзді қалай түсінуге болады? | Мәтіндегі әр сөзге талдау жасау арқылы мәтінді толық түсінуі | топпен бағалау | Мәтіндегі әр сөзге талдау жасау арқылы мәтінді толық түсінеді. | Толық түсінеді | 2 1 0
| ||||||||||||
Жарты-лай түсінді | 2 1 0
| |||||||||||||||||||
Түсінбей-ді
| 2 1 0
| |||||||||||||||||||
4 | Талдау
| Өтілген шығарманы қаншалықты меңгерді. | Семантикалық картаны әр топ толтырады.
| Семантика-лық картаны толтыра отырып, еске түсіреді, білімдерін жинақтайды | топпен бағалау өзін-өзі бағалау | Сызбаға сала алуы | Орындай алды
Жарты-лай орындады
Орындай алмады | 2
1
0
| ||||||||||||
Сергіту сәті | ||||||||||||||||||||
5 | Жинақтау | Тарихи жағдайға тоқталу. | Видео ролик көрсету. Іздеу роль лошади в годы ВОВ Ұлы Отан соғысы кезінде Орта Азия халықтарының шикізат жіберуде қосқан үлесі қандай болды? | Оқушыларға шикізат өнімдерімен бірге төрт түліктің де майданға жіберілгенін түсінуі. | Топпен бағалау | Оқушыларға шикізат өнімдерімен бірге төрт түліктің де майданға жіберілгенін түсінді. | Толық түсінді
Жарты-лай түсінді
Түсінбеді | 2
1
0 | ||||||||||||
6 | Бағалау | Оқушының сөйлеу мәдениетін, ойын, шығармашылығын дамыту | «Бәріміз де туыспыз» деген тақырыпта шағын эссе жазу.
| Өз ойын жазбаша жіткізеді, сауатты жазуға тырысуы. | Топпен бағалау | Өз ойын жазбаша жіткізеді, сауатты жазуға тырысады. | Дәлелдей алды | 2
| ||||||||||||
Жарты-лай дәлелде-ді | 1
| |||||||||||||||||||
Дәлелдей алмады
| 0 | |||||||||||||||||||
Бағалау парақшасы
5-сынып оқушыларының дайындық деңгейіне қойылатын талаптар
Пәндік нәтижелер бойынша 5-сыныптың соңында оқушылар:
халық ауыз әдебиетінің үлгілерін, әдеби мәтінді, өлеңдерді дұрыс, тез және мәнерлеп оқи білуі;
көркем мәтіндерді ауызша мазмұндап айта білуі;
бағдарламаға сәйкес 8-9 өлең мен (бұған поэмалардан үзінділер де кіреді), 3-4 прозалық туындылардан үзінділерді жатқа айта білуі;
әдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіре алуы;
отаңдық және шетелдік классикалық балалар әдебиеті үлгілерін мұғалім басшылығымен және өз бетімен ізденіп оқи білуі;
оқыған туындының тектік, жанрлық сипатын; әдебиет және фольклор туралы жалпы ұғымдарды анықтай білуі;
қазақ ауыз әдебиетінің басты жанрларының (тұрмыс-салт жырлары, мақал-мәтелдер, жұмбақтар, ертегілер, аңыз-әңгімелер, шешендік сөздер, эпостық жырлар, лиро-эпостық жырлар) негізгі белгілерін;
мәтінге қысқаша жоспар құра білуі;
оқыған шығарма сюжетінің ізімен немесе еркін тақырыпта әртүрлі шығармашылық жұмыс түрлерін (өлең, шағын әңгіме, ертегі, т.б.) құрастыра білуі тиіс.