Шығарманың көркемдік ерекшелігі
Мұғалімнің аты—жөні | Нигметова Самал Әділбайқызы | Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15. 04. 2014 жыл | 6-сынып | 4-сабақ
| Қазақ әдебиеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ атауы | Шығарманың көркемдік ерекшелігі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме | Әдебиет теориясы, «Бір атаның балалары» повесі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты | А | В | С | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушыларға шығарманың көркемдік ерекшелігі, тілі, құрылымына кешенді талдау жасай білу, көркемдегіш сөз айшықтарын өз бетімен іздене білуге деген ынасын қалыптастыру | Шығарманы құрылысына талдау барысында композициялық талдау жасай білу, оқиға желісін ретімен орналастыру, автордың айтайын деген ойын түсіну. | Шығарманың кейіпкерлерін, оқиғаның негізге желісін, қайда, қашан болғанын білу, талдау барысында өздігінен жұмыс жасай білу. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | А | В | С | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Шығарманың тілін толық талдап, түсіндіре алады. Шығарманың құрылысына толық сатылай кешенді талдау жасай алады | Жекелеген көркемдегіш құралдарды табады. Шығарманың құрылысын біледі, талдай алады. | Ахметтің, Зекеннің портретін табады. Оқиғаның орнын, уақытын, жанрын, кейіпкерлерін біледі. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі идеялар | -Топ болып жұмыс жасауда ынтымақтыстықты қалыптастыру -Бірін-бірі құрметтеу -Шығарманы құрылысына талдау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту әдістері
| 1. Шаттық шеңбері 2. Сауалнама 3. ДЖИГСО 4. Екі жұлдыз, бір тілек 5. Ассоциация 6. Формативті бағалау 7. Жиынтық бағалау | Модульдер: Көшбасшы Жас ерекшелік Талантты, дарынды Жаңа әдістер Сын тұрғысынан ойлау бағалау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар | Сауалнамаға жауап беру, шығарманы талдау, постер салу, бірін – бірі бағалау, | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары | Уақыты | Мұғалім іс-әрекеті
| Оқушы іс-әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3минут
7минут
20 минут
2минут
8минут | І Ұйымдастыру. 1. Шаттық шеңбері 2. Топқа бөлу
ІІ Үй тапсырмасын сұрау 1.Салып келген суреттерін қарау (мадақтау)
2.Сауалнама
1.Балаларды ауылға не үшін алып келді? а) жұмыс үшін ә) соғыс болғандықтан б) жетім қалғандықтан
2. Сол ауылдан соғысқа қанша азамат қатысты? а) 43 ә) 52 б) 39
3. Ауыл болып ойнаған ойын атауы а) Көкпар ә) Айгөлек б) Сақина салу
4. Ахмет қай ауылға көшті а) “Қызыл ту” ә) “Қайрат” б) “Бұлғыртау”
5. Ахмет пен Зекеннің ұқсас қасиеті а) ширақтық ә) бұзықтық б) адалдық
(5 дұрыс жауапты смайликтер арқылы бағалау)
ІІІ Жаңа сабақ
А) ДЖИГСО әдісі Шығарманы құрылысына сатылай кешенді талдауды топтарға бөліп беру.
1-топ. Тақырыбы- Жанры- Оқиға орны- Болған уақыты- Кейіпкерлері- Ұлттық салт-дәстүр-
2-топ. Жазушының идеясы- Оқиғаның басталуы- Оқиғаның байланысы- Оқиғаның шиеленісі- Шарықтау шегі- Оқиғаның шешуі-
3-топ. Повестің көркем тілі Теңеу- Эпитет- Метафора- Мақал-мәтелдер- Тұрақты тіркестер- Сөздік-
(Талдау, келесі топтарға түсіндіру, басқа топтардың жұмысын толықтыру, постер жасау, қорғау)
Топтар бір-бірін бағалайды
Ә) Екі жұлдыз, бір тілек
ІV Бекіту Б) «Ассоциация» әдісі
-Шығарма мазмұнымен танысу барысында қандай сезімдерді бастан кештіңдер? (Топтар сезімдерін постерге түсіреді, бір-бірін бағалайды)
| Сабақ жақсы көңіл-күймен өтсін деп тілек айту, сандар арқылы 3 топқа бөліну
Интерактивті тақтадан сауалнаманы оқып, дұрыс жауапты белгілейді. Соңынан көрсетілген дұрыс жауаптар бойынша өз-өзін тексереді.
Алдарындағы қағазға берілген тапсырмалары бойынша талдауды жазады. Болған соң келесі топтарды аралап, олардың жұмысымен танысады. Топ басшысы өз тобында қалып басқа топқа өздерінің жұмыстарын түсіндіреді. Өзге топ мүшелері толықтырулар енгізеді.
Оқулықпен жұмыс жасайды. Оқушылар үдеріске түгел қатысады.
Үш топ бір-бірінің постерлеріне екі мақтау, бір сын айтады.
Шығарма оқиғасын еске түсіре отырып, жүректерін тербеген сезімдерін жазады, айтады.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5минут | V Қорытынды Үйге тапсырма «Біз — бақытты баламыз» ойтолғау жазу
Бағалау Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау
Бағалау парақшасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жабдықтары | А— 3-4қағаз,түсті маркерлер,қарындаш,стикерлер,флипчарт, смайликтер, бағдаршам, бағалау парақшалары | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Келесі тапсырмалар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Келесі оқу | Әбіш Кекілбаев «Шыңырау» шығармасын оқу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақты талдау | 1.Шағын топтардың, жұптарда берілген тапсырмаларды уақытында орындау жауапкершілігі. 2.Не білгені,не үйренгені және не түйгені туралы. 3.Топ мүшелерінің тақырыпты түсінуге, өз бетімен оқуға қатысуы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тәжірибелік сабақты бағалау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабаққа өзгертулер енгізу | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||