Блокнот бағдарламасы
Сабақтың тақырыбы: | Блокнот бағдарламасы | |||
Жалпы мақсаты | Оқушыларға блокнот бағдарламасының міндеттері және терезе элементтері жөнінде түсініктер қалыптастыру. Блокнот бағдарламасымен жұмыс істеуді үйрету. | |||
Оқудың нәтижесі | Блокнот бағдарламасының міндетін білу, іске қосуды үйренуі, терезе элементтері мен жұмыс істеуді меңгеруі. АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлау, топпен жұмыс істеу дағдыларының қалыптасуы.
| |||
Дерек көздері және көрнекіліктер | Интернет, қосымша оқулықтар, интерактив тақта, компьютер, слайдтар, түрлі түсті смайликтер, плакат, электронды оқулық-«Информатика — 7» | |||
Негізгі түсінік | Оқушыларды блокнот бағдарламасымен таныстыру, практика жүзінде жұмысістеуді үйрету | |||
Ұйымдастыру кезеңі | Уақыт | Мұғалім әрекеті. | Оқушы әрекеті. | |
2 мин | 1. Сәлемдесу 2. Оқушыларды түгелдеу 3. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру 4. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару | 1. Мұғаліммен сәлемдесу 2. Мұғалім журнал бойынша түгелдеу кезінде оқушылар өз аты,тегін айту. 3. Оқушылар өз оқу құралдарын партаның үстіне қойып күнделікті дағдысын іске асыру. 4. Мұғалім сабақты бастаған кезде сыныпта тыныштық сақтап, ұстаздың сөзіне құлақ салу. | ||
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру | 2 мин | Мұғалім оқушыларына доп береді. | Оқушылар бүгінгі сабаққа қатысты өз тілектерін, ұсыныстарын айтып, допты әріптесіне береді. | |
Топқа бөлу. | 2 мин | Оқушыларды топтарға бөлу. Түрлі түсті ағаш жапырақтарын таратып беру. | Оқушылар қолдарындағы жапырақтардың түсіне қарай топқа бөлінеді. Ролдерді дайындайды. | |
Өткен тақырыпты пысықтау | 2 мин | Өткен тақырыпты сұрақтар беру арқылы бекіту. § Paint редакторында салынған суретті қалай белгілейді? § Суретті көшіру командасы қандай? § Суретті WordPad мәтіндік редакторына қалай орналастырады? § Суреттің орнын қалай өзгертеді?
| Оқушылардың үй тапсырмаларын тексеру бойынша қорыту | |
Ой қозғау | 3 мин | Оқушыларға кітап, дәптер, блокнот тарату
| Әр топ таратылған құралдардың қызметтері және оладың айырмашылықтары мен артықшылықтары туралы өз ойларын айту | |
Мағынаны тану | 14 мин | Топтарға тапсырмалар беріледі. 1) «Paint»тобына Блокнот бағдарламасы не үшін қолданылады, іске қосу, терезе элементтері. 2) «Процессор» меню жолының командалары. 3) «WordPad»тобына Блокнот бағдарламасында пішімдеуді орындау. | 1. Топтар тапсырмаларды орындайды. Нәтижелерін плакатқа сызып дайындайды. 2. Дайындалған презентация бойынша тапсырмаларды қорғау. 3. Өзара сұрақтар беру. | |
Сергіту сәті | 5 мин | Сергіту сәтінде оқушылар интерактивті тақтада дайындалған сөзжұмбақты шешеді. | Әр топ кезек-кезек сұрақтардың жауаптарын тауып, сөзжұмбақты шешеді | |
Практикалық бөлім «Өзің орында!» | 7 мин | Блокнот бағдарламасын қосып, дайындалған мәтінді көрсетілген параметрде теру. Мәтінді сақтау, көшіріп, оны мәтін соңына орналастыру, шрифт өлшемін, арттыру | Оқушылар мұғалімнің тапсырмасын орындайды. | |
Қорытындылау | 3 мин | Сабақты бекіту сұрақтары: 1. Блокнот бағдарламасы не үшін қажет? 2. Блокнотты қалай іске қосады?Электронды оқулық тапсырмасын орындау 3. Блокнот терезесі қандай бөліктерден тұрады? 4. Мәтінді теру, сақтау қалай жүзеге асырылады? 5. Терілген мәтінді қалай пішімдейді? 6. Көшіру және жылжыту үшін қандай командалар беріледі? Мұғалім электронды оқулық арқылы тақырыпқа жалпы шолу жасап өтеді. | Топтар сұрақтарға жауап бере отырып, сабаққа рефлексия жасайды. | |
Рефлексия | 2 мин | Инсерт кестесі Не үйрендім? Не үйренгім келеді? | Инсерт кестесіне Не үйрендім? Не үйренгім келеді? Тапсырмасы бойынша өздерінің бүгінгі сабақта не біліп, не үйренгенін және не үйренгісі келетінін стикерлерге жазып, бүгінгі сабаққа рефлексия жүргізіп шығады. | |
Бағалау | 2 мин | Сабақ кезінде белсенді қатысып отырған, тапсырмаларға дұрыс жауап берген оқушыларға қызыл жасыл, және сары түсті смайликтер беріліп отырады, сабақ соңында жиналған смайликтер аттары жазылған плакатқа ілініп, жиынтық бағаланады. | ||
Үйге тапсырма Келесі оқу сілтеме | 1 мин | Топ мүшелері оқулықтан Блокнот бағдарламасын оқып келу Келесі тақырыпқа шолу жасап келу. | ||