Тынысалу мүшелері

Сабақтың тақырыбы:    Тынысалу мүшелері

Сабақтың мақсаты: Тынысалудың маңызы, тыныс алу мүшелерінің  құрылысы мен  қызметі туралы   білім беру.

Міндеттері: —

Тыныс алу процесінің мәнімен,адам ағзасында  энергия мен зат алмасудағы маңызымен таныстыру:қызметіне байланысты  тыныс алу мүшелерінің құрылысы, тыныс алудың  тыныс және сөйлеу қабілетіндегі қызметі туралы білім алу:

Қауіпсіздік техникасын сақтауда, өзін-өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру. Өзінің денсаулығы туралы жинақылыққа тәрбиелеу. Санитарлық –гигеналық әдетке  тәрбиелеу.Салауатты өмір сүру  әдетін тәрбиелеу.

Оқушыларды талдау, синтез,  салыстыру, қорытындылау және ойлау қабілеттерін  дамыту.

Құрал –жабдықтар: Тынысалу мүшелерінің құрылысы, кесте,  электронды оқулықтан үзінділер, электронды көрсетілім.

Сабақтың типі:  Аралас сипатта
Қолданылатын модульдер: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, АКТ,
 Стратегиялық іс әрекет: «Блум таксономиясы», «Топтық жұмыс», «Жұптас – ойлан — бөліс», «Сәйкестендіру»,  «Кlaster» әдісі, «топтық бағалау».
Ұйымдастыру:  Оқушыларды  түске байланысты топқа бөлу. Сыныпта психологиялық ахуал туғызу.

Сабақтың бағалау критерииімен таныстырып, парақшалар тарату.

Оқушы аты-жөніБілуТүсінуҚолдануТалдауЖинақтауБағалау
11112

 

«5»-    5-6  ұпай

«4»    4 ұпай

«3»     3 ұпай

Үй тапсырмасы.

  1. Білу:     7 мин   алған білімді еске түсіру.

            « Таңғажайып  тоғыздық»  тапсырмасын  орындау

  1. Жасуша оргонойдтарын ата?
  2. Ішкі және сыртқы секреция бездерін салыстыр.
  3. Жүйке жасушасы қалай аталады?
  4. Анализаторлар дегеніміз не?
  5. Тірек- қимыл жүйесінің қызметі
  6. Қан жасушаларын ата?
  7. Лейкоциттің қызметі
  8. Қанайналым мүшелерін ата?
  9. Қантамырлар түрлерін ата?

Жаңа сабақ    ( жаңа сабақтың сурет арқылы тақырыбын, мақсатын шығару)

  1. Түсіну:     5 мин  «Жұптасып — ойлан  — бөліс»   5 мин    Мәтін мен жұмыс.Алдын- ала іздену тапсырмасы бойынша  топ болып талқылау.
  2. Қолдану:   10 мин   Муляж , суреттер арқылы оқушылар түсіндіреді.

 

  1. Талдау. 5мин   Суретік тапсырма

Мына суретті қалай түсіндірер едің? Нақты  жауаптармен  талдап, дәлелде.

Сергіту сәті.

 

  1. Жинақтау 5 мин

І топ   Сәйкестігін тап.

 

Мұрын қуысы  (кеңсірік)Көмекей (көмей)Кеңірдек   Өкпе

 

Ауатамыр

 

 

  1. Сүйекті шеміршекті пердесі бар.
  2. 3 жұп қуыс шеміршекті мүше
  3. Сілемейлі қабықшамен қапталған
  4. 2 дыбыс сіңірлері бар

5.Лейкоцит жасушалары бар

6.Дыбыс саңылауы орналасқан

7.Ауаны өткізуге дыбыс шығаруға көмектеседі.

  1. Ауаны ылғалдандырады.
  2. Ұзындығы 9-12см болады

10.Өкпе көпіршектерімен аяқталады.

  1. Жартылай шеміршекті сақиналардан тұрады.

12.Кеңірдектің жалғасы

13.Кеуекті мүше

14.Диаметрі 0,2-0,3мм

15.Дәнекер ұлпасынан түзілген  қабықшасы бар.

 

 

ІІ топ Адам денесі мүшелерінің  тізімінен  барлық тыныс алу жолдарын реті

бойынша орналастыр.

6 Бағалау    3мин   оқушылар өз бағаларын парақшаға қояды

Оқушы аты-жөніБілуТүсінуҚолдануТалдауЖинақтауБағалау

Үйге тапсырма     1мин      &41   Тынысалу қозғалыстары.

Рефлексия   2ми