Тынысалу мүшелері
Сабақтың тақырыбы: Тынысалу мүшелері
Сабақтың мақсаты: Тынысалудың маңызы, тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен қызметі туралы білім беру.
Міндеттері: —
Тыныс алу процесінің мәнімен,адам ағзасында энергия мен зат алмасудағы маңызымен таныстыру:қызметіне байланысты тыныс алу мүшелерінің құрылысы, тыныс алудың тыныс және сөйлеу қабілетіндегі қызметі туралы білім алу:
Қауіпсіздік техникасын сақтауда, өзін-өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру. Өзінің денсаулығы туралы жинақылыққа тәрбиелеу. Санитарлық –гигеналық әдетке тәрбиелеу.Салауатты өмір сүру әдетін тәрбиелеу.
Оқушыларды талдау, синтез, салыстыру, қорытындылау және ойлау қабілеттерін дамыту.
Құрал –жабдықтар: Тынысалу мүшелерінің құрылысы, кесте, электронды оқулықтан үзінділер, электронды көрсетілім.
Сабақтың типі: Аралас сипатта
Қолданылатын модульдер: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, АКТ,
Стратегиялық іс әрекет: «Блум таксономиясы», «Топтық жұмыс», «Жұптас – ойлан — бөліс», «Сәйкестендіру», «Кlaster» әдісі, «топтық бағалау».
Ұйымдастыру: Оқушыларды түске байланысты топқа бөлу. Сыныпта психологиялық ахуал туғызу.
Сабақтың бағалау критерииімен таныстырып, парақшалар тарату.
№ | Оқушы аты-жөні | Білу | Түсіну | Қолдану | Талдау | Жинақтау | Бағалау |
1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
«5»- 5-6 ұпай
«4» 4 ұпай
«3» 3 ұпай
Үй тапсырмасы.
- Білу: 7 мин алған білімді еске түсіру.
« Таңғажайып тоғыздық» тапсырмасын орындау
- Жасуша оргонойдтарын ата?
- Ішкі және сыртқы секреция бездерін салыстыр.
- Жүйке жасушасы қалай аталады?
- Анализаторлар дегеніміз не?
- Тірек- қимыл жүйесінің қызметі
- Қан жасушаларын ата?
- Лейкоциттің қызметі
- Қанайналым мүшелерін ата?
- Қантамырлар түрлерін ата?
Жаңа сабақ ( жаңа сабақтың сурет арқылы тақырыбын, мақсатын шығару)
- Түсіну: 5 мин «Жұптасып — ойлан — бөліс» 5 мин Мәтін мен жұмыс.Алдын- ала іздену тапсырмасы бойынша топ болып талқылау.
- Қолдану: 10 мин Муляж , суреттер арқылы оқушылар түсіндіреді.
- Талдау. 5мин Суретік тапсырма
Мына суретті қалай түсіндірер едің? Нақты жауаптармен талдап, дәлелде.
Сергіту сәті.
- Жинақтау 5 мин
І топ Сәйкестігін тап.
Мұрын қуысы (кеңсірік) | Көмекей (көмей) | Кеңірдек | Өкпе
| Ауатамыр
| |||||||||||||
- Сүйекті шеміршекті пердесі бар.
- 3 жұп қуыс шеміршекті мүше
- Сілемейлі қабықшамен қапталған
- 2 дыбыс сіңірлері бар
5.Лейкоцит жасушалары бар
6.Дыбыс саңылауы орналасқан
7.Ауаны өткізуге дыбыс шығаруға көмектеседі.
- Ауаны ылғалдандырады.
- Ұзындығы 9-12см болады
10.Өкпе көпіршектерімен аяқталады.
- Жартылай шеміршекті сақиналардан тұрады.
12.Кеңірдектің жалғасы
13.Кеуекті мүше
14.Диаметрі 0,2-0,3мм
15.Дәнекер ұлпасынан түзілген қабықшасы бар.
ІІ топ Адам денесі мүшелерінің тізімінен барлық тыныс алу жолдарын реті
бойынша орналастыр.
6 Бағалау 3мин оқушылар өз бағаларын парақшаға қояды
№ | Оқушы аты-жөні | Білу | Түсіну | Қолдану | Талдау | Жинақтау | Бағалау |
Үйге тапсырма 1мин &41 Тынысалу қозғалыстары.
Рефлексия 2ми