Мағжан Жұмабаев “Сүйемін”
Сабақтың тақырыбы: Мағжан Жұмабаев “Сүйемін”
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік: Маған Жұмабаевтың өмір жолы мен шығармашылығын бере отырып, өлеңнің көркемдік ерекшелігін таныту
- Дамытушылық: Өлеңді теориялық талдауға машықтандыру, шығармашылық жұмысқа үйрету
- Тәрбиелік: Анасын,елін,халқын қастерлеуге, Отанын сүюге тәрбиелеу
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
ІІІ. Жаңа сабақ
IV.Шығармашылық жұмыс
- Салыстыру
- Қорытындылау
VII. Үйге тапсырма беру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.1 «Туған жердің табиғаты».
- Шығармашылық жұмыстарын тексеру, оқыту
III.Жаңа сабақ.
Эпиграф.
Не көрсем де Алаш үшін көргенім,
Маған атақ-ұлтым үшін өлгенім. Мағжан.
Мағжан Жұмабаев 1893-1938жж
- Мағжан — қазақ поэзиясының шолпан жұлдыздарының бірі әрі бірегейі. Ол артына өшпес рухани мол мұра, өлмес мәңгілік ескерткіш қалдырған — ұлы ақын.
- Туған жері – Солтүстік Қазақстан облысы, Булаев ауданы.
- Ата-анасы – беделді, даулетті, Жұмабай қажы, әкесі Бекен.
- Білімі – 4 жасындаауыл молдасы, “Ғалия медресесі” Омбы мұғалімдер семинариясы.
- Ұстаздары – Ғалымжан Ибрагимов, Міржақып Дулатов.
- Ақындығы – “Мен жастарға сенемін”, “Сағындым”, “Қорқыт”, “Батыр Баян”, “Толқын”, «Шолпы»
- Мағжан туралы айтылғандар: “Мен Мағжанды сүйемін! Оның Еуропалығын, әшекейін сүйемін…”
Мұхтар Әуезов
Мағжан Жұмабаев туралы тың дерек. «Мағжан рухы кезген –Магадан»
Ғаламторды пайдалану.
«Сүйемін» өлеңін мәнерлеп оқып беру.
Өлеңді сатылай талдау.(Оқушылар тауып жазады).
«Сүйемін»
Авторы: _______________________________________________________________
- Тақырыбы: _____________________________________________________________
- Жанр түрі: _____________________________________________________________
- Идеясы: _______________________________________________________________
- Шумақ: _______________________________________________________________
- Тармақ: _______________________________________________________________
- Бунақ: _________________________________________________________________
- Буын: _________________________________________________________________
- Ұйқас: _________________________________________________________________
- Әдеби теориялық ұғымдар: ________________________________________________
10.1.Эпитет: __________________________________________________________________
10.2.Теңеу: ___________________________________________________________________
10.3.Кейіптеу: ________________________________________________________________
10.4.Метафора: _______________________________________________________________
- Сөздік жұмыс
- Тасбиық – діни адамдардың сиынуы үшін қолданылатын моншақ тізбектері.
- Алаш – ежелгі қазақ тайпаларының ең алғаш қауым болып біріккен одағы.
- Кебін- өмірден өткен адамды орайтын ақ матадан тігілген киім.
- Өлеңнің тәрбиелік мәні:
- Әр адам өзінің туған жерін, анасын, Отанын сүйе білуге, оны аялап қадіріне жетуге тырысыады.
IV.Шығармашылық жұмыс
|
|
- Салыстыру
- Қорытындылау
Жырымменен жанын жұбатам,
Жырымменен жұртымды оятам,
Несіне жас төгейін…
Өлең – менің Шолпаным, Айым, Күнім!
Міне,Мағжанның барлық өмірі-поэзиясында.Өлеңдері романтикалық асқақ сезіммен өрілген.Ешкімге ұқсамайтын қолтаңбасы бар Мағжан аталарыңның осы өлеңі арқылы сендердің де Отан сүйгіш,елжанды,адал азамат болатындарыңа сенеміз!
VII. Үй тапсырмасын беру
Өлеңді жаттап келу.
Шығарма жазып келу.
Ашық сабақ
Тақырыбы: Мағжан Жұмабаев “Сүйемін”
Сыныбы: 7 «Б»
Өткізген: қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Изтурганова Айнагул Жолдасовна
Ақтау қаласы- 2013 жыл