6 сынып қазақ әдебиеті Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі.

БАЗАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК

1.«Әлемдік және ұлттық мәдениет негізінде құндылықтарды қалыптастыру»

ҚҰРАМДЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК

Адамгершіліктің алтын қағидасы.

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ

  «Қылау» әңгімесін оқығанда  өзіңе тілемейтініңді өзгеге де тілеме (қайырымдылық)

 

6 сынып қазақ әдебиеті Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолданылатын бейне құралдар:

  • Сайын Мұратбековтың «Қылау» әңгімесі.
  • Видео Жарылқасын Даулетов «Дос туралы жыр».
  • «Көңіл толқыны» күй.
  • Видео «МұзАрт» тобы «Дос туралы жыр»
  • «Ертегілер» (-) әуені.
  • Презентация.

 

 

КЛАССИФИКАТОР

Аффективті категорияларКатегория бөліміСұранысқа ие әрекетОперантМұғалім не істейдіОқушы не істейдіБейнелеу құралдарыТехника ученияКүтілетін нәтижеЕСКЕРТУ
Оқу тапсырмасы№ 1    Үзіндіні оқып, ат қойыңдар:

 1 топ- әкесінің айтқан ақылдарын ағаш сызбасы түрінде жазып, қыста жолға шығу ЕРЕЖЕСІН жалпылаңдар.

2топ- Үзіндіні оқып, ат қойыңдар:өмір мен өлім туралы ойлауына не түрткі болды, оны ненің белгісі деп түсінуге болады, кластер сызбасы түрінде жалпылаңдар.

3топ-  Үзіндіні оқып, ат қойыңдар: суретін салып, кесте түрінде жалпылаңдар.

4топ- Үзіндіні оқып, ат қойыңдар:жолда кездескен қызға неге алаңдады, Сатай қандай бала, Қожамен салыстырып, венн диаграммасын жалпыла.

 

1.Алу/қабылдау1.10СанаЖалпылау  етістігіҮзіндіШағын топтардағы жұмысты ұйымдастырадыҚабылдауға дайындалады Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесіАғаш, кластер, кесте сызбаларыКластер,ағаш,кесте, венндиаграммасы

 

Аффективті категорияларКатегория бөліміСұранысқа ие әрекетОперантМұғалім не істейдіОқушы не істейдіБейнелеу құралдарыТехника ученияКүтілетін нәтижеЕСКЕРТУ
Оқу тапсырмасы№2

1топ-Сатай мен Рабиғаның кездесуі жайында көрініс қойыңдар

2топ-Сатайдың қызды қайта іздеп баруы жайында  көрініс көрсетіңдер

3топ-дос, достық жайында ақындардың өлеңдерін есіңе түсір, өзің  өлең шығарып жаз.

4топ- достық жайында мақал-мәтел жаз, мерекелерде сен досыңа қандай сыйлық сыйладың, суретін сал.

 

2.00 Жауап/реакция2.30 Жауап беруге қанағаттануШапалақтау  етістігіТеатрланған көрінісКөріністі көрсетедіКөріністі қарайды«Ертегілер» әуеніАуызша мәтінмен жұмысОң эмоциялар — шапалақтау

 

Аффективті категорияларКатегория бөліміСұранысқа ие әрекетОперантМұғалім не істейдіОқушы не істейдіБейнелеу құралдарыОқу техникасыКүтілетін нәтижеЕСКЕРТУ
Оқу тапсырмасы№3

Шағын топта «Біз қайырымды балалармыз» атты микрозерттеу жүргізіп, қайырымдылық жасау құзыреттілігіңді жақсарт, нәтижелеріңді плакат түрінде ұсын, сыныптасыңа көмектес.

3.00 Бағалау3.30Құндылықтарды қабылдауКөмектесу   етістігіТоп мүшелері Шағын топтардағы жұмысты ұйымдастырады Берілген құндылықты зерделейдіЖарылқасын Даулетов

«Дос туралы жыр»

Ауызша мәтінмен жұмысОқушылар салған суреттер

 

 

 

 

Аффективті категорияларКатегория бөліміСұранысқа ие әрекетОперантМұғалім не істейдіОқушы не істейдіБейнелеу құралдарыТехника ученияКүтілетін нәтижеЕСКЕРТУ
Оқу тапсырмасы№4

«Автор ізімен» стратегиясы бойынша, жалғастыр, анықта.

4.00Ұйымдастыру4.10Құндылықтарды ұйымдастырадыАнықта  етістігіАқпарат және эмоцияШағын топтардағы жұмысты ұйымдастырадыӘңгімені жалғастырады«Көңіл толқыны» күйЖазбаша коммуникацияПарақтарға жазу

 

Аффективті категорияларКатегория бөліміСұранысқа ие әрекетОперантМұғалім не істейдіОқушы не істейдіБейнелеу құралдарыТехника ученияКүтілетін нәтижеЕСКЕРТУ
Оқу тапсырмасы№5

Қайырымды болу үшін сен өзіңді қашан,қалай, өзгертесің, дәптерге жаз.

5.00Мінездеме/құндылықтар арасындағы немесе құндылықтар жүйесіндегі орын5.20Жеке құндылықтарға тартуҚайта қара етістігіҮйлесімділікжұмысты ұйымдастырадыКелісім реакциясы«Дос туралы жыр»

Мұзарт

Жазбаша коммуникацияДәптерге жазу