6 сынып қазақ әдебиеті Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі.
БАЗАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК 1.«Әлемдік және ұлттық мәдениет негізінде құндылықтарды қалыптастыру» ҚҰРАМДЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК Адамгершіліктің алтын қағидасы. САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ «Қылау» әңгімесін оқығанда өзіңе тілемейтініңді өзгеге де тілеме (қайырымдылық)
|
6 сынып қазақ әдебиеті Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі.
Қолданылатын бейне құралдар:
- Сайын Мұратбековтың «Қылау» әңгімесі.
- Видео Жарылқасын Даулетов «Дос туралы жыр».
- «Көңіл толқыны» күй.
- Видео «МұзАрт» тобы «Дос туралы жыр»
- «Ертегілер» (-) әуені.
- Презентация.
КЛАССИФИКАТОР
Аффективті категориялар | Категория бөлімі | Сұранысқа ие әрекет | Оперант | Мұғалім не істейді | Оқушы не істейді | Бейнелеу құралдары | Техника учения | Күтілетін нәтиже | ЕСКЕРТУ |
Оқу тапсырмасы№ 1 Үзіндіні оқып, ат қойыңдар: 1 топ- әкесінің айтқан ақылдарын ағаш сызбасы түрінде жазып, қыста жолға шығу ЕРЕЖЕСІН жалпылаңдар. 2топ- Үзіндіні оқып, ат қойыңдар:өмір мен өлім туралы ойлауына не түрткі болды, оны ненің белгісі деп түсінуге болады, кластер сызбасы түрінде жалпылаңдар. 3топ- Үзіндіні оқып, ат қойыңдар: суретін салып, кесте түрінде жалпылаңдар. 4топ- Үзіндіні оқып, ат қойыңдар:жолда кездескен қызға неге алаңдады, Сатай қандай бала, Қожамен салыстырып, венн диаграммасын жалпыла.
| |||||||||
1.Алу/қабылдау | 1.10Сана | Жалпылау етістігі | Үзінді | Шағын топтардағы жұмысты ұйымдастырады | Қабылдауға дайындалады | Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі | Ағаш, кластер, кесте сызбалары | Кластер,ағаш,кесте, венндиаграммасы |
Аффективті категориялар | Категория бөлімі | Сұранысқа ие әрекет | Оперант | Мұғалім не істейді | Оқушы не істейді | Бейнелеу құралдары | Техника учения | Күтілетін нәтиже | ЕСКЕРТУ |
Оқу тапсырмасы№2 1топ-Сатай мен Рабиғаның кездесуі жайында көрініс қойыңдар 2топ-Сатайдың қызды қайта іздеп баруы жайында көрініс көрсетіңдер 3топ-дос, достық жайында ақындардың өлеңдерін есіңе түсір, өзің өлең шығарып жаз. 4топ- достық жайында мақал-мәтел жаз, мерекелерде сен досыңа қандай сыйлық сыйладың, суретін сал.
| |||||||||
2.00 Жауап/реакция | 2.30 Жауап беруге қанағаттану | Шапалақтау етістігі | Театрланған көрініс | Көріністі көрсетеді | Көріністі қарайды | «Ертегілер» әуені | Ауызша мәтінмен жұмыс | Оң эмоциялар — шапалақтау |
Аффективті категориялар | Категория бөлімі | Сұранысқа ие әрекет | Оперант | Мұғалім не істейді | Оқушы не істейді | Бейнелеу құралдары | Оқу техникасы | Күтілетін нәтиже | ЕСКЕРТУ |
Оқу тапсырмасы№3 Шағын топта «Біз қайырымды балалармыз» атты микрозерттеу жүргізіп, қайырымдылық жасау құзыреттілігіңді жақсарт, нәтижелеріңді плакат түрінде ұсын, сыныптасыңа көмектес. | |||||||||
3.00 Бағалау | 3.30Құндылықтарды қабылдау | Көмектесу етістігі | Топ мүшелері | Шағын топтардағы жұмысты ұйымдастырады | Берілген құндылықты зерделейді | Жарылқасын Даулетов «Дос туралы жыр» | Ауызша мәтінмен жұмыс | Оқушылар салған суреттер |
Аффективті категориялар | Категория бөлімі | Сұранысқа ие әрекет | Оперант | Мұғалім не істейді | Оқушы не істейді | Бейнелеу құралдары | Техника учения | Күтілетін нәтиже | ЕСКЕРТУ |
Оқу тапсырмасы№4 «Автор ізімен» стратегиясы бойынша, жалғастыр, анықта. | |||||||||
4.00Ұйымдастыру | 4.10Құндылықтарды ұйымдастырады | Анықта етістігі | Ақпарат және эмоция | Шағын топтардағы жұмысты ұйымдастырады | Әңгімені жалғастырады | «Көңіл толқыны» күй | Жазбаша коммуникация | Парақтарға жазу |
Аффективті категориялар | Категория бөлімі | Сұранысқа ие әрекет | Оперант | Мұғалім не істейді | Оқушы не істейді | Бейнелеу құралдары | Техника учения | Күтілетін нәтиже | ЕСКЕРТУ |
Оқу тапсырмасы№5 Қайырымды болу үшін сен өзіңді қашан,қалай, өзгертесің, дәптерге жаз. | |||||||||
5.00Мінездеме/құндылықтар арасындағы немесе құндылықтар жүйесіндегі орын | 5.20Жеке құндылықтарға тарту | Қайта қара етістігі | Үйлесімділік | жұмысты ұйымдастырады | Келісім реакциясы | «Дос туралы жыр» Мұзарт | Жазбаша коммуникация | Дәптерге жазу |