«Абылай хан»
«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар №22 жалпы білім беру орта мектеп» ММ. қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Қобланов Д.Т.
06.12.2013ж | 1-сабақ | |
Сабақтың атауы | Әдебиет 7 «Ғ- сынып «Абылай хан» | |
Сілтеме | W.Абылай-хан-Википедия. W. Абылай-хан-Уикипедия. BUGIN.kz.энциклопедия. | |
Жалпы мақсаттар | 1.XVIII ғасырда қазақ халқының басына туған қаралы күн. Елдің елдігін, азаматтың ерлігін көрсететін сын сағаттағы кезең туралы түсінік беру. Оқушылардың патриоттық сезімдерін ояту, ұлтқа, елге деген махаббатын үлгі ету, түсіндіру. 2. Оқушылардың ой көкжиегін кеңейту, сөйлеу тілін дамыту, өз ойларын жатық, еркін жеткізе білуге дағдыландыру; шығармашылық жұмысқа үйрету. 3.Ел бірлігін ту еткен Абылай ерлігін үлгі ете отырып,ынтымақтыққа, елін сүюге, парасатты болуға тәрбиелеу. | |
Оқыту нәтижесі | Ой толығады;Өткен тарихтан сабақ алады; Қазақ халқының қазақ болып қалыптасу жолындағы еңбектерін түсінеді;өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі; әрекетті сыни бағалауды үйренеді; сөйлеу мәнері қалыптасады; сұхбат арқылы кері байланысты үйренеді. | |
Негізгі идеялар | Ел болам десең-бесігіңді түзе. Ел тыныштығын сақтау-азамат парызы. | |
Тапсырмалар | Ой қозғау: «Көшпенділер» филмінен үзінді. 1-тапсырма: Абылайдың 1-түсінің сыры Әр топ Абылай түсінің сырын өз пікірлерімен ашу 2-тапсырма: 1.Абылай хан туралы тарихи деректер не дейді? 2.Абылай хан туралы аңыз-әңгімелер не дейді? 3.Абылай хан туралы сырлы суреттер не дейді? 2-тапсырма: Абылайдың 2-түсі (Абылай түсін әр топ өз зерттеулерімен ашып беру) 1.Тарихшылар 2.Әдебиетшілер 3.Суретшілер
| |
Міндеттері | 1. Әрбір бала өзінің Отан алдындағы парызын түсіну 2. Абылай ерлігінен үлгі-өнеге алу. 3. Оқушы бойына күш-жігер, сенімділік орнату. 4. Балалардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. 5. Балалар ынтымақтастығын ұйымдастыру. 6. Көшбасшылық қабілеттерін анықтау. | |
Бағалау | Формативті және өзін-өзі бағалау | |
Кейінгі тапсырмалар | Абылай хан туралы аңыз-әңгімелер, тарихи деректер жинақтау,оқу. |