Пернетақта мен тышқан құрылғысы. Олармен жаттығу
Сабақтың тақырыбы: | Пернетақта мен тышқан құрылғысы. Олармен жаттығу |
Сабақтың мақсаты: | |
1. Білімділігі: | Пернетақта, тышқан құрылғыларының қызметін меңгерту, теориялық білімдерін бір жүйеге келтіріп, мәтіндік редактормен жұмыс істеу кезіндегі практикалық біліктіліктер мен дағдыларды қалыптастыруды жалғастыру; |
2. Дамытушылығы: | Есте сақтау, логикалық қабілеттерін дамыту, тез шапшаң құрылғыларымен жұмыс істеуді қалыптастыру; |
3. Тәрбиелігі | Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, өз бетінше жұмыс істеулерін, нәтиже алуға және үнемдеуге дағдыландыру. |
Сабақтың типі: | Аралас |
Сабақтың түрі: | Теориялық-практика |
Пәнаралық байланыс: | Бейнелеу, ән-әуез, ағылшын |
Көрнекілігі: | ДК, проектор, көрнек материалдар(слайд, суреттер), үлестірмелі тапсырмалар |
Сабақтың барысы: | |
1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Оқушы білімін тексеру
| |
«Үзінді сәті» жасырын үзіндісін көрсету арқылы оқушылардың қызығушылығын ояту. Сұрақ-жауап. Қандай сурет жасырылған, қызметі қандай?
| |
3. Жаңа сабақ
| |
— Пернетақта құрылғысы; — Тышқан құрылғысы
| |
4. Олармен жаттығу. 1) Басты менюдің жанында «Практикалық жұмыс» атты батырманы шерту. Терезе ашылады. 2) Аты-жөніңізді теріп жазыңыз. 5. Практикалық жұмыс(компьютерде орындау) 1) Пернетақтамен жұмыс. Әуен қосылады. Мұқият тыңдап, еске сақтап, тез, шапшаң өлеңді теріп жазу.
2) Тышқан құрылғысымен жұмыс Басты менюдің жанында «Сурет» атты батырманы шерту. Сурет көрсетіледі және сол сүретті еске сақтау керек. Сол сурет қиылған түрде беріледі. Суретті қайта құрастыру керек. Сергіту кезеңі (көзге, денеге жаттығу)
6. Сабақты бекіту(тест тапсырмаларын шешу)
7. Қорытындылау. Оқушыларды бағалау, кемшіліктер мен жетістіктерді көрсетіп айту.
| |
Үйге §2.2 |