Абайдың жиырма тоғызыншы қара сөзі
Түркістан қаласы, «Шорнақ» жалпы орта мектебі қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Қойшыбаева Гүлнұр Төреханқызы
Сабақтың тақырыбы:
Абайдың жиырма тоғызыншы қара сөзі
Сабақтыңмақсаты: Мақал – мәтелдердіңмәнінашуарқылысыниойлаудағдыларындамытужәнеқарасөздіңерекшелігінтүсіндіру.
Сабақтыңнәтижесі:МақалғатиістіАбайдың сыны мен өзпікірінсалыстырады.Өзпікіріндәлелдеугеүйренеді. Топпенжұмыстабір-бірімен ой бөліседі
№ | Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Қолданылатынәдіс-тәсілдер (стратегиялар) |
уақыты |
1. | Ұйымдас тыру бөлімі
| Оқушыларды топқа бөлу. «Ыстық стол» ойыны арқылы үй тапсырмасын пысықтау | Әр топ бір сұрақтан дайындайды.Абай лирикасына байланысты сұрақтар қойылады | Сұрақ-жауап | 3 мин |
2. | І.Қызығушы лықты ояту
| Қарасөз дегенді кім қалай түсінеді? Абайдың қанша қарасөзі бар? Ақын қарасөзді не үшін жазды деп ойлайсыңдар? | Оқушылар бұрын алған білімдерін еске түсіре отырып,жаңа тақырыпқа қызығушылық танытады.Өз пікірлерін айтады. | Топқа «Миға шабуыл»ізденушілік диалог | 5 мин |
3 |
ІІ. Мағынаныажырату | «Мен түсіндім» Джиксоәдісіарқылықарасөздітопқабөліп беру. | Бөліпалғанмәтіндібір-бірінетүсіндіреді. | Джиксоәдісі
түсіндіру, әңгімелесусалыстыру
талдау.
Венн диаграммасы
|
27 мин |
«Меніңпікірім» кезеңіарқылыоқушыларғасалыстыружұмысын беру. | Оқушыларөзпікірі мен Абайдыңсынынсалыстыраотырып , сыниойлайды. | ||||
«Сен екеуміз»жұптықжұмыскезеңіндемақал-мәтелдіңмағынасынашудытапсыру. | Әр жұп бір мақалдың мағынасын ашып,ойларын айтады.
| ||||
Сегіту сәті
| Оқушылар бой жазады.
| ||||
«Ерекшелік неде» Абайдың бесінші қарасөзімен салыстыру | Дәптермен жұмыс жасайды.Екі қарасөзді салыстырады. | ||||
4 | lll. Ой толғау
| «Автор орындығы» арқылы оқушының пікірін білу | Оқушылар өздерін Абайдың орнына қойып , өз ойларын айтады. | Салыстыру, жинақтау
| 5 мин |
5 |
Қорытынды бөлім | Үй тапсырмасы «Ата-анадан тәтті жоқ» тақырыбынды әссе жазып келу
| Оқушылар ата-ана туралы ойларын еркін жазады.Шығармашылықпен жұмыс жасайды |
Рефлексия | 5 мин |
«Пошта парағы» арқылы қорытынды жасату. | не нәрсе оңай болды? Не нәрсе қиын болды? Не білгіңіз келеді?
| ||||
Смайликтер арқылы бағалау.Бағалау критерилерін қою. | Өзін –өзі бағалау, топ басшысының бағалауы |