Нөмірленген және маркерлеген тізімдер. Бағандар
Сабақ тақырыбы: Нөмірленген және маркерлеген тізімдер. Бағандар.
Сабақ мақсаты:
Мәтіндік редакторында кестемен жұмыс бойынша оқушының білім біліктілігін арттыру.Оқушылардың ақпараттық технологиялық ойлау .
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар нөмірленген және маркерлеген тізімдерді,бағандарда компьютерде жұмыс істей алады.
Уақыты | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті | ресурстар |
4минут | Ұйымдастыру кезеңі: Қайырлы күн. | Сәлемдесу | — |
6минут | Сабақ барысы: Ай аттары арқылы бөлу | Топқа бөлу | Қима қағаз |
5минут
10минут
10минут | Нұсқау: Үйге берілге тапсырма бойынша ватман қағазға мәтіндік бағдарламаның айырмашылығы мен ерекшелігін суреттеп жазу.
Негізгі бөлім: Нұсқау: Жаңа сабақ материалын қима қағазға жазып, қорғайды. Ойлан , жұптас, бөліс әдісі бойынша.
Практика: Нұсқау: Техника қауіпсіздігін сұраймын. Деңгейлеп 3 тапсырма беремін. | Ойласу,пікірлесу,сурет салу,жинақтау,қорытындылап айту.
Оқиды, жұптасады, топқа түсіндіреді.
Компьтерге отырады, тапсырманы оқиды, жұмыс істейді. | Ватман,түрлі-түсті қағаз, түрлі-түсті қалам, маркер, қайшы, желі, қима қағаз.
Қима қағаз, слайд.
Компьютер,қима қағаз |
5минут | Сергіту сәті: Әуен қояды, әр топқа барып, жаттығу жасатамын.
| Жаттығу жасауды | Колонка |
5минут | Қорытынды Рефлекция Үй тапсырмасын беремін Жинақтап баға қоямын. | Сабақ барысындаалған әсерлерімен бөліседі, үй тапсырмасын алады, топбасшысы бағалау парағын оқиды | Слайд,бағалау парағы. |