Int, frac, round, trunk функцияларын қолдануға арналған есептер шығару
Тақырыбы | Int, frac, round, trunk функцияларын қолдануға арналған есептер шығару | ||||
Сілтеме | Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық. | ||||
Мақсаты | Оқушылардың білімін арттыру. Заман талабына сай жаңа технологияларды меңгерте отырып құзіреттілігі терең оқушыларды дайындау. | ||||
Оқу нәтижесі: | Сабақта жаңа әдіс тәсілдерді пайдалана отырып оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту. | ||||
Түйінді идеялар: | Оқушылардың жеке, топтық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Сабақта СТО технологиясының әдіс тәсілдерін пайдаланып оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру.
| ||||
Жаттығулар: | 1. Сергіту сәті | 2. Топта жұмыс істеу ережесі | 3. Топтық жұмысты бақылау және бағалау | ||
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: | топтық жұмыстар | өзгенің пікірін құрметтей білу | өзін-өзі және өзгені бағалау | ||
Дереккөздер: | Информатика Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық | Интернеттен алынған ақпараттар | қосымша дидактикалық материлдар | ||
Оқуға арналған тапсырма: | Оқулық | оқушылардың өз бетінше іздену жұмыстары. | Практикум | ||
Кезеңдері | Мұғалім іс—әрекеті | Оқушы іс—әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру (2 мин.) | Амандасу. Мозайкалар арқылы 4 топқа бөлу. | Оқушылар суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді
| Қиылған суреттер | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын тексеру (5мин.) | Миға шабуыл
| Оқушылар сұрақтарға жауап береді | Формативті бағалау | Оқулық, ватман | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлерін құру. 3 мин | Оқушылармен бірлесе отырып, критерийлер құру, топ басшыларына беру | Мұғаліммен бірлесе отырып, критерийлер құру | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақ. 1.Ой қозғау (10 мин.)
| Оқушыларға бағыт-бағдар беру; Бұл функциялар шамалардың типтерін өзгерту үшін пайдаланылады. Мысалы, нақты санды бүтін санға, цифрлар түрінде берілген символдар тізбегін бүтін санға т.б. аударады. Олар:
Сандықайнымалылардытүрлендіруфункциясы
Реттелгентиптегішамаларғапайдаланылатынфункциялар Бұлфункцияларреттелгентиптегішамаларүшінпайдаланылады. Мысалы, элементтіңалдындағынемесесоңындағыэлементтіанықтаут.б. Олар:
| Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады. | Формативті бағалау | слайд | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 .Топпен жұмыс. (10мин.) | 1- топ а) a:=78 mod 5 б) b:=97 div 9 в) kl:=(50 div 4) mod 5 г) fl:=82 mod (30 div 7) д) y1:=int(5.7) е) y2:=trunc(5.7) ж) y3:=frac(5.7) з) y4:=round(5.7) и) y5:=pred(Z) к) y6:=succ(R) л) y7:=ord(D) м) y8:=chr(86) 2- топ а) a:=99 mod 8 б) b:=68 div 5 в) kl:=(71 div 6) mod 2 г) fl:=95 mod (35 div 8) д) y1:=int(6.2) е) y2:=trunc(6.2) ж) y3:=frac(6.2) з) y4:=round(6.2) и) y5:=pred(K) к) y6:=succ(O) л) y7:=ord(P) м) y8:=chr(80) 3- топ а) a:=65 mod 8 б) b:=77 div 5 в) kl:=(83 div 6) mod 3 г) fl:=92 mod (29 div 7) д) y1:=int(4.5) е) y2:=trunc(4.5) ж) y3:=frac(4.5) з) y4:=round(4.5) и) y5:=pred(B) к) y6:=succ(G) л) y7:=ord(Q) м) y8:=chr(87)
| Оқушылар топпен жұмыс жасайды | Формативті бағалау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Сергіту сәті. 3 мин | «Сергіту» биін көрсету | Би қимылдары арқылы бойларын сергіту | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Практикалық жұмыс. 10 мин
| Компьютерде орындайтын тақырып бойынша практикалық тапсырмалар Паскаль тіліндежаз : Y=-2,7x3+0,23x2-1,4
Дөңгелектің ауданын есептеудегі қажет айнымалыларды ата.
Бөліндіден қалған қалдықты және екі санның бөліндісінің дөңгелектенген нәтижесін табу:
Нақты санды ақшалы форматқа ауыстыру . Мысалы, 24.5 – 24 тенге 50 тиын
| Практикалық тапсырмаларды орындайды Y:=-2.7*x*x*x+0.23*x*x-1.4
Var r1,r2,s:real;
Vara,b,c,d:integer; Begin Writeln(‘Екібүтінсаненгіз’); Readln(a,b); с:= a div b; d:= a mod b; Writeln(‘дөңгелектенгеннәтиже — ’, c ); Writeln(‘бөліндіденқалғанқалдық — ’,d); Readln; end.
Var a: real; b,c: integer; Begin Writeln(‘Нақтысаненгіз’); Readln(a); b:= trunc(a); c:= round((a-b)*100); Writeln; Writeln(b:4,’ тенге‘, c:6,’тиын’); end. | Формативті бағалау | Тапсырма жазылған карточка | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақты бекіту. («Сазды қобдиша» әдісі арқылы) | Қобдишаға салынған сұрақтарды ұсыну. | Қораптан алынған сұрақтарға жауап беру | «Сазды қобдиша» | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма. | Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Түсіндіру. . | Оқушылар үй тапсырмасын жазу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс. | Оқушыларға парақшалар үлестіру.
| Оқушылар кері байланыс бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру | Парақшалар |