Алгоримт және оның қасиеттері
Сабақ атауы | Алгоримт және оның қасиеттері |
Жалпы мақсаттар | Оқушыларды алгоритм ұғымымен, өмірде кездесетін алгоритмдер мысалдарымен, есепті шешудің алгоритмдік тәсілдерімен, алгоритмдердің қасиеттерімен таныстыру. Технологиялық ойлау қабілетін дамыту. Жауапкершілікке, өзіне деген талапшылдыққа тәрбиелеу. |
Оқыту нәтижелері | Алгоритм ұғымын, алгоритмдер қасиеттерін білулері қажет. Алгоритм қасиеттерін ұстана отырып, алгоритмдерді құрастыра, алгоритм қасиеттерін ерекшелей білулері керек. |
Негізгі идеялар | Алгоритм – математиканың, программалаудың бастапқы ұғымдарының бірі. Алгоритм дегеніміз – қойылған есептің шешімін, яғни, ізделініп жатқан нәтижеге қол жеткізу үшін орындалатын іс-әрекеттер тізбегінің дәл және түсінікті сипаттамасы. Алгоритм сөзінің пайда болуы ұлы математик Мұхаммед әл-Хорезмидің атымен байланысты.Алгоритм командалардан тұрады. Алгоритм атқарушысы адам, компьютерлер, автоматтар, тұрмыс техникасы, роботтар орындайды. Атқарушы орындай алатын командалар жиынтығы алгоритм атқарушысының командалар жүйесі деп аталады. Алгоритмнің қасиеттері: түсініктілік, дискреттілік, анықтылық, нәтижелілік, жан-жақтылық. |
Дереккөздер | Информатика, 9-сынып оқулығы. Тапсырмалары бар үлестірмелі қағаздар. |
Ұйымдастыру (3’) | Амандасу, сабақта жақсы жұмыс істеуге бағыттау. |
Тапсырма (1’) | «Иә-Жоқ» кестесінің үшінші бағанын толтыру. |
Мәтінді оқу (5’) | Оқушылар мәтінді өз беттерімен оқып, INSERT әдісімен белгілейді. Содан соң түсінбеген мәтін бөліктері бойынша мұғалімге сұрақтар қояды. |
Тарихқа саяхат (3‘) | Алдын ала дайындалып келген оқушы баяндама оқиды. |
Топқа бөліну (2’) | Оқушылар жемістер мен жидектер атаулары жазылған үлестірмелі қағаздарды таңдайды және соған байланысты екі топқа бөлінеді. |
Тапсырма (5’) | Екі топқа алгоритмдерді құрастыруға байланысты есептер беріледі. Топтан бір оқушы шығып қорғайды. |
Тапсырма (10’) | Екі топқа РАФТ стратегиясы бойынша тапсырма беріледі. Бір топ мектептегі еден жуушы апайдың атынан оқушыларға хат жазады. Екінші топ қыздың басындағы бантиктің атынан сол қызға айтқан сөзін монолог түрінде жазады. |
Тест (6’) | Тест қорытындысы тақтада автоматты түрде шығады. ActiVote құрылғылары пайдаланылады. |
Тапсырма (1’) | «Иә-Жоқ» кестесінің төртінші бағанын толтыру. |
Қорытындылау (5’) | Үйге тапсырма. Дидактикалық материалдар жинағындағы 25-беттегі сөзжұмбақты шешу. Бағаларды қорытындылап, журналға жазу. |