Мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс-тәсілдері
Пәні, сыныбы: Информатика, 6 сынып | Күні: | Сабақ №17 | ||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс-тәсілдері | |||||||||||||
Жалпы мақсаты | Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарды пішімдеудің әдіс-тәсілдерін біле алады; мәтінді редакциялауды үйрене алады; мәтінді өңдей алады. | |||||||||||||
Оқу нәтижелері | § Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарды пішімдеудің әдіс-тәсілдерін біле алады (кейбіреуі). § мәтінді редакциялауды үйрене алады (барлығы); § мәтінді өңдей алады(барлығы); | |||||||||||||
Сабақ түрі: | Жаңа білімді меңгерту. | |||||||||||||
Сабақтың әдісі: | ОЖТ(оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме СТО:Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды қорғау ОҮБ: (формативті, сумативті) Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік тапсырмалар | |||||||||||||
Көрнекілігі | ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер. | |||||||||||||
Түйінді идеялар | Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады. | |||||||||||||
Сабақ кезеңдері Кіріспе Уақыты: 5 мин | Қызығушылықты ояту. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу, түгендеу Тренинг: «Жақсы лебіз» ойыны Оқушылар шаттық шеңберіне жиналады. Бір оқушы қасындағы көршісіне жақсы лебіз білдіреді. Екінші оқушы үшіншіге т.с.с Гүл арқылы сыныпты 2 топқа бөлу. | |||||||||||||
Тұсаукесер Уақыты: 5 мин
| Миға шабуыл. «Аңшы» ойыны Флипчарт арқылы әр түрлі аңдардың суреттерінің астында сұрақтар жасырылады. Оқушылар өздері қалаған аңдарын таңдай отырып, артында жасырылған сұрақтарға жауап береді 1.Мәтіндік редактор не үшін қолданылады? 2. Мәтіндік редакторды қалай іске қосады? 3.Мәтіндік редактордың кеңейтімі қалай жазылады? 4. Жұмыс үстелін түсіндіріңдер. 5. Алгоритмнің қандай түрлері бар?
| |||||||||||||
Негізгі бөлім Уақыты:25 мин
| Мағынаны тану.
1-топ: «Мәтінді пішімдеу» 2-топ: «Мәтінді енгізу және редакциялау» Деңгейлік тапсырмалар. А-деңгей: WordPad мәтіндік редакторында құжаттарды қалай сақтайды? В-деңгей:
Жауабы: WordPad- Windows’98-дің қолданбасы С-деңгей Кестені толтыр.
Сергіту сәті.
Беркіту тапсырмасы: sin_kaz электрондық оқулығы №6 модульдің 5 және 6 тапсырмаларды орындау.
| |||||||||||||
Қорытынды Уақыты: 6 мин
| Рефлексия
| |||||||||||||
Үй тапсырмасы Уақыты: 2 мин | Үйге: тақырыпты оқу. Пішімдеу және стандартты құрал-саймандар қатарының батырмаларын жаттау. | |||||||||||||
Бағалау Уақыты: 2 мин
| Формативті (қол белгісі арқылы) бағалаулар және сабаққа қатыстары бойынша жиынтық баға қойылады. | |||||||||||||
Дерекккөздер | Н.Ермеков, Н.Стифутина «Информатика-7» оқулығы, Алматы «Атамұра» 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, «Әдістемелік нұсқау», Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары |