Суреттің үзінділерін ерекшелеу. Суреттің үзінділерімен жұмыс
Сабақтың тақырыбы : § 16 Суреттің үзінділерін ерекшелеу. Суреттің үзінділерімен жұмыс
Сабақтың мақсаты : PAINT графикалық редакторы мүмкіндіктерімен танысуды жалғастыру.
Оқушылар білуі тиіс : PAINT сурет бөлігі түсінігін, бөліктермен орындалатын операцияларды, орындау тәсілдерін, мәтінді баптау мүмкіндіктерін.
Оқушылар үйренуі тиіс : суретті, сурет бөліктерін ерекшелеуді. Суретті көшіруді, жылжытуды, өлшемін өзгертуді. Жазу құралын пайдалануды. Салынған суретті ашуды.
Сабақтың барысы
І Ұйымдастыру кезеңі
ІІ Сабақтың мақсаты мен міндеттерін қою
ІІІ Үй тапсырмасын тексеру
IV Білімі өзектендіру
Сұрақтар:
- PAINT графикалықредакторыныңқандайсаймандарынбізәліпайдаланбадық ?
- Бүгінбіз «Ерекшелеу» сайманыменжұмысістейміз, суреткемәтінорналастырудыүйренеміз .
V Жаңатақрыптытүсіндіру
Суреттіөзгертуүшін, алдымен оны тұтастайнемесеоныңқажеттібөлігін – фрагменттіерекшелепалады.
ЕрекшелеуүшінЕрекшелеусайманықолданылады.
Ерекшеленгенфрагменттіңжан-жағындапунктирдісегіз ерекшелеумаркері бар қоршаупайдаболады .
СуреттітұтастайерекшелеуүшінCtrl+AпернелертіркесіменпайдалануғанемесеЕрекшелеу Бәрінерекшелеубұйрығын орындауғаболады. Ерекшелеуден бас тартуүшінбасқасаймандытаңдасаңдаржеткілікті.
- Мөлшердіөзгерту – тышқанныңсілтемесінсегізерекшелеумаркерініңбірінеапарып, тышқанныңсолжақбатырмасынбасыпөзгерту.
- Орныналмастыру – ерекшеленгенфрагменттітышқанныңсолжақбатырмасынбасыпжылжыту, сілтеменіңтүрі — .
- Тазалау-ерекшеленгенсаймақфонныңтүсіменбоялады.
- Түстердіайналдыру.
- Көшіру.
Қажеттібұйрықтыерекшеленгенфрагменттіңконтекстікмәзірінентаңдауғаболады.
1-тәсіл – фрагменттіCtrlпернесінбасыпжылжытамыз-жеке
көшірмесіналамыз.;
2-тәсіл – фрагменттіShiftпернесінбасыпжылжытамыз-оныңізі бар көшірмесіналамыз;
3- тәсіл – фрагменттіалмасубуферінекөшіріп, қаншареткерекболса, соншареткірістіру. Көшірмеалмасубуферіненәрқашанэкранныңсолжақжоғарғыбұрышынакірістіріледі.
ЕрекшелеусайманыүшінқосымшабаптауболыптабылатынМөлдіререкшелеусайманы да бар.
Мәтінменжұмысістеу
PAINT – графикалық редактор болғандықтан және мәтінмен жұмыс істеуге арналмағандықтан, суретпен бірге көбіне қысқа және ірі тақырып атаулары, жазба- белгілеулер құрылады.
Мәтіненгізуүшін, Мәтін сайманынтаңдаукерек. Жұмыстыңбіріншікезеңі – енгізуөрісінқұру. Өрістіңтүрітікбұрыштыерекшелеугеұқсас. Оныңмөлшерінмәтінменжұмысістеубарысындаөзгертугеболады. Жолақтабірденжаңатіркеме бет-Мәтіненгізусаймандары – пайдаболады.
Сендербасқасаймантаңдағанғадейінмәтінніңтүрінбаптауғаболады :
— Әріпті жәнеоныңмөлшерін таңдау ;
— Мәтіндіжуанәріппен курсивпен ерекшелеунемесемәтінніңастынсызу ;
Мәтінніңәрбірфрагментінәртүрлібаптауғаболады.
VІ Компьютердетәжірибелікжұмысорындау
Оқушылардеңгейліктапсырмалардыорындайды.
VІІ Қорытынды
- Фрагменттіңжәнетұтассуреттіңерекшеленулерінқандайтәсілдерменалыптастауғаболады ?
- Ctrlнемесепернелерінбасыпкөшірулердіңбір–біріненайырмашылығынеде ?
- Суреттіңфрагментінкішірейтуәрекеттерініңретінсипаттаңдар.
- Ақ, сары, қызылтүстергеқандайтүсқарама-қарсы?
- Фрагментті 90 градусқабұруүшін не істеукерек ?
VІІІ Үйгетапсырма
- 16 мазмұндау, тестсұрақтарынажауап беру