Информатикадан 5 сыныпқа арналған Scratch қолдану курстық бағдарламасы
Информатикадан 5 сыныпқа арналған Scratch қолдану курстық бағдарламасы
№ | ІІ Оқу тақрыптық жоспар Тақырыптар | Сағат саны |
1 | Есептеуіш техника кабинетіндегі техника қауіпсіздік және тәртіп ережесі. | 1 |
2 | Алгортм түсінігі. Алгоритмнің қасиеттері. Алгоритмді бейнелеу тәсілдері. Блок–схема | 1 |
3 | Scratch бағдарламалау тілі. | 1 |
4 | Scratch ортасы. Scratch мүмкіндіктері. | 1 |
5 | Scratch интерфейсі, Scratch – тің басты мәзірі | 1 |
6 | Сахна, нысандар (спрайт) | 1 |
7 | Нысандар қасиеті, әдістер мен өзгерістер | 1 |
8 | Бағдарлама, басқару және тректер | 1 |
9 | Бағдарламалық бірліктер: процедура мен скриптер | 1 |
10 | Қозғалыс командасы | 1 |
11 | Қалам командасы | 1 |
12 | Дыбыс командасы | 1 |
13 | Сыртқы бейне командасы | 1 |
14 | Бақылау командасы | 1 |
15 | Сенсор командасы | 1 |
16 | Бақылау жұмысы | 1 |
17 | Сандық командасы | 1 |
18 | Айнымалылар командасы | 1 |
19 | Scratch сахнасындағы координаталар жүйесі | 1 |
20 | Scratch тіліндегі алгоритм | 1 |
21 | Табиғат циклы, циклдік алгоритм, «n рет қайталау», «үнемі» циклдары | 1 |
22 | Таңдау немесе тармақталу процессі | 1 |
23 | Параллел процессі | 1 |
24 | Оқиға | 1 |
25 | Спрайттар мен скриптердің өз ара қарым қатынасы | 1 |
26 | Моделдеу | 1 |
27 | Тізімдер (массивтер) | 1 |
28 | Өрнектер, операциялар және функциялар | 1 |
29 | Бейнені өзгерту | 1 |
30 | Символдарды еңгізу және шығару | 1 |
31 | Графикалық форматтар | 1 |
32 | Мультипликация | 1 |
33 | Практикалық сабақ | 1 |
34 | Бақылау жұмысы | 1 |
Барлығы | 34 |
Түсінік хат
Scratch бағдарламасы оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс жұмыстың ең әсерлі, ерекше бір тараған түрі. Жақсы ұйымдастырылған “Scratch бағдарламасы ” балаларды информатикаға қызықтыра түседі. Олардың шығармашылық қабілетін жалпы информатикалық мәдениетін арттырады және программада көрсетілген материалды оқып үйренгенде оқушылардың үлгерімін арттырады. Ал “ Scratch бағдарламасы ” мұғалімге көмекші құрар болып табылады.
«Scratch бағдарламасы» мектептің 5 сыныбына информатика пәнінен оқыту үшін құрастырырған. Сабақ аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат өтеді.
І. Оқу материалының мазмұны
Кіріспе (1 сағат):
Есептеуіш техника кабинетіндегі техника қауіпсіздік және тәртіп ережесі.
Алгоритмдеу және програмалау (1 сағат):
Алгоритмдеу және програмалау түсініктері. Алгоритм түрлер. Тармақталу алгоритмi. Тармақталу алгоритмдi програмалау, Циклдiк алгоритм, Циклдiк алгоритмді програмалау, Сызықтық алгоритм.
Scratch ортасы. (22 сағат):
Scratch ортасы. Scratch мүмкіндіктері, Scratch интерфейсі, Scratch – тің басты мәзірі,
Сахна, нысандар (спрайт), Нысандар қасиеті, әдістер мен өзгерістер, Бағдарлама, басқару және тректер, Бағдарламалық бірліктер: процедура мен скриптер,
Қозғалыс командасы, Сыртқы бейне командасы, Дыбыс командасы, Қалам командасы, Бақылау командасы, Сенсор командасы, Сандық командасы, Айнымалылар командасы.
Scratch графикалық редактор (10 сағат):
Scratch графикалық редактор, сахналар мен костюмдердің кітапқоры, Анимациялар түрлері, Scratch графикалық редакторының шектелеуі, Растырлық графикалық редакторы, Редактор ортасы, Сурет салу және сақтау, Графикалық форматтар. Бейнені интернеттен іздеу, Scratch-ке арналған өзінің сахынасы мен спрайтын құру, Логикалық «және», «немесе».
Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар
Курс міндетіне оқушыларың нысандарың ең қарапайым орын ауыстыруы, нысандарды құрастыру және өңдеу. Нысанның атын қою және экранда орналастыру. Айнымалылырды еңгізу, нысанның сахнада өлшемдерін басқару. Scratch командаларымен жұмыс істеу білу. Графикалық форматтар, бейнені интернеттен іздеу кіреді.
Оқушылар мыналарды үйрену керек:
— скриптердің мазмұның
- спрайттардың басқару элементтерінің мазмұнын
- Арифметикалық өрнектерді жазу
- Тұрақты және айнымалы элеметтерді енгізу
- „және“, „немесе“ логикалық операцияларды қолдану
- Scratch бағдарламалау тілі
Оқушылар мына біліктіліктерді білу керек:
- Scratch бағдарламалау тілін қолдану.
- Scratch бағдарламалау тілімен анимация құру.
- Scratch бағдарламалау тілімен арифметикалық амалдарды орындау
- Scratch бағдарламалау тілімен модельдеу
- Scratch бағдарламалау тілімен өз оқиғаларын құрастыру
А.Иманов жалпы орта білім беретін мектебінің пед.кеңесінің
№1 хаттамасымен бекітілді. 26.08.2014.
“Бекітемін”_________________________
Мектеп директоры: Ш.Т.Кожаханова
“ 1 ” қыркүйек 2014 жыл.
“Келісілді” _________________________
Оқу ісінің меңгерушісі:Р.Е.Еңсебаев
“ 1 ” қыркүйек.2014 жыл.
Жаратылыстану пән мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінде
1 хаттамасымен қаралды.
Бірлестік жетекшісі:__________ М.Б.Масугутов
“1 ” қыркүйек. 2014 жыл.
Мектеп мәселесі: Даралап-саралап оқыту арқылы, көп салалы кәсіптік мамандықтарға бейімдеп бағыттау.
Жаратылыстану бірлестігінің мәселесі: Оқушылардың кәсіптік мамандықтарға бейімділігін анықтайтын бағдарламаларды еңгізу.
Өз мәселем: Информатика пәнінен жеке тұлғаны дамыту мақсатында инновациялық технологияларды қолдану.
Жаратылыстану әдістемелік бірлестігінің қабылданған шешімі:
5 ші сыныпқа жасалған «Scratch бағдарламасы» бағдарламасы қолданылсын.