Сызықтық алгоритм
Пәні :информатика Күні:18.11.2013ж Сынып: 4 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы | \Сызықтық алгоритм | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты | 1.Оқушыларға Сызықтық алгоритм тақырыбын түсіндіру.2. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру. 3.Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі идея | Тапқырлыққа, шапшаңдыққа, терең ойлауға, ғылымға, білімге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Сызықтық алгоритм тақырыбын түсінеді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту формасы | «Біреуі үйде, үшеуі қонақта әдісі, АКТ. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурс | слайдтар, графопроектор. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау түрі | Екі жұлдық, бір тілек арқылы бағалау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме: | 4класқа арналған ақпараттық мәдениет негіздері оқулығы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
М Ұ Ғ А Л І М Ж А З Б А С Ы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалім әрекеті | Уақыт (мин) | Оқушы әрекеті | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру(сәлемдесу, топтастыру, сабақ тақырыбына көшу): Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру үшін: барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. Топпен бағалау үшін әр топ бір-бірінің орындаған жұмыстарын, тексереді, қадағалайды, бір-бірін бағалайды. | 5 мин | Мұғаліммен амандасады.Барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. оқушылардың белсенділігі артады. Топқа бөлінеді, оқушылар қызығушылықтарын көрсетеді, бір-бірін бағалап үйренеді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кіріспе:(жаңа сабақты игеруге бағытталған, үй тапсырмасын тексеру, тарауды қайталау, т.б.): Тұлға аралық байланысты орнату Сыныптың білім деңгейін анықтау Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау Тұсаукесер: Қызығушылық пен назарға қол жеткізу барысында оқушыларды топқа бөлу. Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу арқылы, топқа бөлудің себептерін оқушылардан сұрау, сол арқылы оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау. Негізгі бөлім: (жаңа тақырып түсіндіру) Алгоритмдермен жұмыс істеу жалғастырылады. Сызықтық алгоритм ұғымы енгiзiледi. Командалары бiрiнiң соңынан бiрi тiзбектелiп орындалатын алгоритмсызықтық алгоритм деп аталады. Мысалы, досыңның туған күнiне бару үшiн мынадай әрекеттердi орындайсың: сыйлық дайындау, құттықтау хатын жазу, әдемi киiм кию. Көшет отырғызу үшiн де, әрекеттер тiзбегiн – алгоритм орындау керек. Балалардың өздері алгоритмге бірнеше мысалдар келтiрулері тиіс. 11-сабаққа арналған тапсырма. Тiзбектi толтыр: 2 ∙ 2 + 10 ∙ 2 : 4 = 7 3 ∙ 4 : 6 ∙ 9 : 3 = 6 Арифметикалық амалдар таңбаларын қой: 4 + 6 + 10 + 26 – 1 = 45 Әлiмге “есiктi ашу” алгоритмiн жазуға көмектес. 1. Кiлттi алу. 2. Кiлттi құлыпқа салу. 3. Кiлттi бұрау. 4. Есiктi ашу. Сызықтық алгоритмдi орындап, ҚОЛА сөзiнен ЖҰРТ сөзiн ал. «Л»ны «Р»-ға ауыстыр «О»-ны «Ұ»-ға ауыстыр «А»-ны «Т»-ға ауыстыр “Қ”-ны “Ж”-ға ауыстыр ҚҰЛАН сөзiн ҚҰРАҚ сөзіне айналдыру алгоритмiн жаз. ҚҰЛАН/ҚҰЛАҚ/ҚҰРАҚ Арунаға жармадан ботқа пiсiру алгоритмiн жазуға көмектес.1) Қазанды алу. 2) Сүт құю. Жауабы:1. Қазанды алу. 2. Сүт құю. 3. От(газ) жағу. 4. Қазанды отқа қою 5. Сүт қайнағанда, оған жарма салу. 6. 5 минут араластыра отырып, пiсiру. 7. Газды өшiру. Алгоритмдi атқарушы – Аруна 12-сабаққа арналған тапсырмалар: 1. Анаңа “жұмыртқа қуыру” алгоритмiн жазуға көмектес. Жұмыртқаны жар. Пешке табаны қой. Пештi сөндiр. Жұмыртқа мен майды дайында. Жұмыртқаның қабықтарын таста. Пешке от жақ. Жұмыртқаны 5 минут қуыр. Табаға майды ерiт. Тоқта. Алгоритмдi атқарушы – анаң. Жауабы: 1. Пештi iске қос. 2. Пешке табаны қой. 3. Жұмыртқа мен майды дайында. 4. Табаға майды ерiт. 5. Жұмыртқаны жарып сал. 6. Аршылған жұмыртқаның қабықтарын таста 7. Жұмыртқаны 5 минут қуыр. 8. Пештi өшiр. Алгоритмдi орындаушы – бота. 2.Ботаға “су iшу” алгоритмiн жазуға көмектес. ↓ ↓ ↓ ← ← ↓ ↓ ↓ ← ← ↓ ↓ ↓ ↓ → → → → → → ↑ ↑ ↑ ↑ → → ↑ ↑ ↑ → → → → 3.Компьютер бөлiктерiнiң атауын алфавит бойынша орналастыр. Дискi Жад Жүйелiк блок Монитор Тышқан Пернетақта Процессор 4.Тiзбектi толтыр. 5. Заңдылықтарын анықтап, бос торларды толтыр. Бос торларды, алдымен, диагоналы бойынша, содан кейiн бағаналары бойынша толтыру керек Жауабы:
| 20 мин | Сабақ басында үй тапсырмасы қайталанып, жаңа тақырып оқушыларға түсіндіріледі. Жаңа тақырып түсіндіріледі, оқушылар қызығушылықпен тыңдайды, сұрақтар қояды. Оқушылар үй тапсырмасын қалай меңгергендіктерін көрсетеді, өткен тараулар бойынша 5 сұраққа топ болып жауап береді:
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаттығулар: (бекіту) Менің түсінгенімше….», «Сонымен, Сіздің айтуыңызша….?», «Егер мен дұрыс түсінсем, осылай ғой…?» т.б. Әңгімелесушінің жаңа сөзіне кері байланыс орнату үшін қажет . | 5 мин | Берілген тапсырмаларды ынтамен жылдам орындап шығады. Сұрақтарға толық, тиянақты жауап береді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті: Барлығы бірге орындарынан тұрады, бір-бірлерін 3шапалақ соғады. Психологиялық тренингке қатысады. | 5 мин | Барлықтары бірге жаттығу жасап, серігіп қалады, көңілдері көтеріледі. Психологиялық тренингке қатысады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытындылау. Топтарға орындаған тапсырмалары бойынша сабақты қорытындылап, сұрақтарға жауаптар береді. (Бүгінгі сабақ тақырыбы?, Тақырып не туралы?, Нені білдік?, қандай білім алдық?)хатшы жинақтап қорытыныдылайды. | 5мин | Оқушылар топқа қосылып жинақталады, қорытындыларын айтады. Әр топ не түйгендері туралы негізгі мәліметтерді, ақылдаса отырып, қортытындылайды. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау. Өзара жұппен бағалау. | 3 мин | Өзара бағалайды, өздерінің жұмыстарымен салыстырады | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша тапсырма: Ү/т § Сызықтық алгоритм | 2 мин | § Сызықтық алгоритм | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
О Қ Ы Т У Н Ә Т И Ж Е С І : | ||
Не сәтті болды? | Не сәтсіз болды? | Нені өзгертіп дамытар едім? |
«___» ____________ 2013ж
Тексерілді:_____________
Пәні :информатика Күні:25.11.2013ж Сынып: 4 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы | Тармақталуі алгоритмі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты | 1.Оқушыларға тармақталу алгоритмі тақырыбын түсіндіру.2. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру. 3.Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі идея | Тапқырлыққа, шапшаңдыққа, терең ойлауға, ғылымға, білімге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Тармақталу алгоритмі тақырыбын түсінеді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту формасы | Практикалық жұмыс, АКТ. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурс | слайдтар, графопроектор. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау түрі | Жұптық, топтық бағалау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме: | 4класқа арналған ақпараттық мәдениет негіздері оқулығы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
М Ұ Ғ А Л І М Ж А З Б А С Ы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалім әрекеті | Уақыт (мин) | Оқушы әрекеті | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру(сәлемдесу, топтастыру, сабақ тақырыбына көшу): Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру үшін: барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. Топпен бағалау үшін әр топ бір-бірінің орындаған жұмыстарын, тексереді, қадағалайды, бір-бірін бағалайды. | 5 мин | Мұғаліммен амандасады.Барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. оқушылардың белсенділігі артады. Топқа бөлінеді, оқушылар қызығушылықтарын көрсетеді, бір-бірін бағалап үйренеді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Кіріспе:(жаңа сабақты игеруге бағытталған, үй тапсырмасын тексеру, тарауды қайталау, т.б.): Тұлға аралық байланысты орнату Сыныптың білім деңгейін анықтау Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау Тұсаукесер: Қызығушылық пен назарға қол жеткізу барысында оқушыларды топқа бөлу. Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу арқылы, топқа бөлудің себептерін оқушылардан сұрау, сол арқылы оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау. Негізгі бөлім: (жаңа тақырып түсіндіру) Жаңа тармақталу алгоритмi ұғымы енгiзiледi. Әрекеттердiң атқарылу реттілігі белгiлi бiр шарттарға байланысты түрде өзгеріске ұшырай отырып орындалатын алгоритм тармақталу алгоритмi деп аталады. Алгоритмді атқару барысында шарт орындалса, бiр әрекет, әйтпесе басқа әрекет атқарылатынын оқушыларға дұрыстап түсiндiру қажет. Мысалы, жолаушы көшеден өтер кезде бағдаршамның қандай сигналы жанып тұрғаны туралы шартты тексередi. Егер жасыл жанып тұрса, онда жолдан өтуге болады. Ал егер ол түс болмаса, онда жасыл жанғанша күтедi, содан кейiн ғана көшеден өтедi. Көктемде және күзде көшеге шығар алдында далада жаңбыр жауып тұр ма деп тексерiп аламыз. Егер жаңбыр жауып тұрса, онда қолшатыр аламыз. Оқушылардың тармақталу алгоритмiне бірнеше мысалдар келтiрулері тиіс. Егер шарлардағы сандардың қосындысы 12-ден артық болса, оларды қызылмен, ал 12-ден кем болса, көкпен боя 2. Алгоритмдi орында 1. «А» санын ойла. 2. Оны блок-сызбаға жаз. 3. Егер А>5 болса, қызыл қарындаш ал, керiсiнше болса, көк қарындаш ал. 4. Таңдап алынған қарындашпен келесi блокты боя. 5. Соңы. 3.Блок-сызба бойынша тармақталу алгоритмiн орындай отырып, кестенi толтыр.
| 20 мин | Сабақ басында үй тапсырмасы қайталанып, жаңа тақырып оқушыларға түсіндіріледі. Жаңа тақырып түсіндіріледі, оқушылар қызығушылықпен тыңдайды, сұрақтар қояды. Оқушылар үй тапсырмасын қалай меңгергендіктерін көрсетеді, өткен тараулар бойынша 5 сұраққа топ болып жауап береді:
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаттығулар: (бекіту) Менің түсінгенімше….», «Сонымен, Сіздің айтуыңызша….?», «Егер мен дұрыс түсінсем, осылай ғой…?» т.б. Әңгімелесушінің жаңа сөзіне кері байланыс орнату үшін қажет . | 5 мин | Берілген тапсырмаларды ынтамен жылдам орындап шығады. Сұрақтарға толық, тиянақты жауап береді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті: Барлығы бірге орындарынан тұрады, бір-бірлерін 3шапалақ соғады. Психологиялық тренингке қатысады. | 5 мин | Барлықтары бірге жаттығу жасап, серігіп қалады, көңілдері көтеріледі. Психологиялық тренингке қатысады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытындылау. Топтарға орындаған тапсырмалары бойынша сабақты қорытындылап, сұрақтарға жауаптар береді. (Бүгінгі сабақ тақырыбы?, Тақырып не туралы?, Нені білдік?, қандай білім алдық?)хатшы жинақтап қорытыныдылайды. | 5мин | Оқушылар топқа қосылып жинақталады, қорытындыларын айтады. Әр топ не түйгендері туралы негізгі мәліметтерді, ақылдаса отырып, қортытындылайды. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау. Өзара жұппен бағалау. | 3 мин | Өзара бағалайды, өздерінің жұмыстарымен салыстырады | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша тапсырма: Ү/т § Тармақталу алгоритмі | 2 мин | § Тармақталу алгоритмі | |||||||||||||||||||||||||||||||||
О Қ Ы Т У Н Ә Т И Ж Е С І : | ||
Не сәтті болды? | Не сәтсіз болды? | Нені өзгертіп дамытар едім? |
«___» ____________ 2013ж
Тексерілді:_____________
Пәні :информатика Күні:09.12.2013ж Сынып: 4 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы | Тармақталуі алгоритмі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты | 1.Оқушыларға тармақталу алгоритмі тақырыбын түсіндіру.2. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру. 3.Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі идея | Тапқырлыққа, шапшаңдыққа, терең ойлауға, ғылымға, білімге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Тармақталу алгоритмі тақырыбын түсінеді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту формасы | «Сұрақ қою, қайта сұрақ қою», АКТ. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурс | слайдтар, графопроектор. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау түрі | «Екі жұлдыз бір білек» арқылы бағалау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме: | 4 класқа арналған ақпараттық мәдениет негіздері оқулығы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
М Ұ Ғ А Л І М Ж А З Б А С Ы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалім әрекеті | Уақыт (мин) | Оқушы әрекеті | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру(сәлемдесу, топтастыру, сабақ тақырыбына көшу): Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру үшін: барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. Топпен бағалау үшін әр топ бір-бірінің орындаған жұмыстарын, тексереді, қадағалайды, бір-бірін бағалайды. | 5 мин | Мұғаліммен амандасады.Барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. оқушылардың белсенділігі артады. Топқа бөлінеді, оқушылар қызығушылықтарын көрсетеді, бір-бірін бағалап үйренеді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кіріспе:(жаңа сабақты игеруге бағытталған, үй тапсырмасын тексеру, тарауды қайталау, т.б.): Тұлға аралық байланысты орнату Сыныптың білім деңгейін анықтау Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау Тұсаукесер: Қызығушылық пен назарға қол жеткізу барысында оқушыларды топқа бөлу. Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу арқылы, топқа бөлудің себептерін оқушылардан сұрау, сол арқылы оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау. Негізгі бөлім: (жаңа тақырып түсіндіру) Сабақ барысында алгоритмдi орындау дағдысы мен шартты тұжырымдар құру дағдылары қалыптасады. Шарттың жауабы ИӘ немесе ЖОҚ сөзі болатындай етiп құрастыру керек. Тапсырма. 1. Сен қай әрекеттердi не үшiн орындадың?. 2. Алгоритмдi орында. 3. Алгоритмдi орындап, нәтижесiн кестеге жаз. Жауабы:
4. “ИӘ” немесе “ЖОҚ” деп жауап беруге болатын сұрақтар келтiрiп, соларға жауап бер. 1. Сенiң атың кiм? 2. Сен жасың 10-да ма? 3. Бiздiң сабақ саған ұнай ма? 4. Мұғалiмнiң аты кiм? 5. Сенiң досың кiм? 6. Сенде компьютер бар? | 20 мин | Сабақ басында үй тапсырмасы қайталанып, жаңа тақырып оқушыларға түсіндіріледі. Жаңа тақырып түсіндіріледі, оқушылар қызығушылықпен тыңдайды, сұрақтар қояды. Оқушылар үй тапсырмасын қалай меңгергендіктерін көрсетеді, өткен тараулар бойынша 5 сұраққа топ болып жауап береді:
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаттығулар: (бекіту) Менің түсінгенімше….», «Сонымен, Сіздің айтуыңызша….?», «Егер мен дұрыс түсінсем, осылай ғой…?» т.б. Әңгімелесушінің жаңа сөзіне кері байланыс орнату үшін қажет . | 5 мин | Берілген тапсырмаларды ынтамен жылдам орындап шығады. Сұрақтарға толық, тиянақты жауап береді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті: Барлығы бірге орындарынан тұрады, бір-бірлерін 3шапалақ соғады. Психологиялық тренингке қатысады. | 5 мин | Барлықтары бірге жаттығу жасап, серігіп қалады, көңілдері көтеріледі. Психологиялық тренингке қатысады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытындылау. Топтарға орындаған тапсырмалары бойынша сабақты қорытындылап, сұрақтарға жауаптар береді. (Бүгінгі сабақ тақырыбы?, Тақырып не туралы?, Нені білдік?, қандай білім алдық?)хатшы жинақтап қорытыныдылайды. | 5мин | Оқушылар топқа қосылып жинақталады, қорытындыларын айтады. Әр топ не түйгендері туралы негізгі мәліметтерді, ақылдаса отырып, қортытындылайды. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау. Өзара жұппен бағалау. | 3 мин | Өзара бағалайды, өздерінің жұмыстарымен салыстырады | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша тапсырма: Ү/т § Тармақталу алгоритмі | 2 мин | § Тармақталу алгоритмі | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
О Қ Ы Т У Н Ә Т И Ж Е С І : | ||
Не сәтті болды? | Не сәтсіз болды? | Нені өзгертіп дамытар едім? |
«___» ____________ 2013ж
Тексерілді:_____________
Пәні :информатика Күні:23.12.2013ж Сынып: 4 | |||
Сабақ тақырыбы | Бақылау жұмысы | ||
Мақсаты | 1. Бақылау жұмысын жүргiзу арқылы оқушылардың бiлiмi мен бiлiктiлiктерiн тексеру.2. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру. 3.Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. | ||
Негізгі идея | Тапқырлыққа, шапшаңдыққа, терең ойлауға, ғылымға, білімге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу. | ||
Күтілетін нәтиже | тоқсандық материалды түсінгендіктерін дәлелдейді, көрсетеді. | ||
Оқыту формасы | «Практикалық жұмыс», АКТ. | ||
Ресурс | Слайдтар. | ||
Бағалау түрі | Өзін-өзі бағалау | ||
Сілтеме: | 4 класқа арналған ақпараттық мәдениет негіздері оқулығы, www | ||
М Ұ Ғ А Л І М Ж А З Б А С Ы | |||
Мұғалім әрекеті | Уақыт (мин) | Оқушы әрекеті | |
Ұйымдастыру(сәлемдесу, топтастыру, сабақ тақырыбына көшу): Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру үшін: барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. Топпен бағалау үшін әр топ бір-бірінің орындаған жұмыстарын, тексереді, қадағалайды, бір-бірін бағалайды. | 5 мин | Мұғаліммен амандасады.Барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. оқушылардың белсенділігі артады. Топқа бөлінеді, оқушылар қызығушылықтарын көрсетеді, бір-бірін бағалап үйренеді. | |
Кіріспе:(жаңа сабақты игеруге бағытталған, үй тапсырмасын тексеру, тарауды қайталау, т.б.): Тұлға аралық байланысты орнату Сыныптың білім деңгейін анықтау Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау Тұсаукесер: Қызығушылық пен назарға қол жеткізу барысында оқушыларды топқа бөлу. Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу арқылы, топқа бөлудің себептерін оқушылардан сұрау, сол арқылы оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау. Негізгі бөлім: (жаңа тақырып түсіндіру) Бақылау жұмысы екі нұсқадан тұрады. Мұғалім тапсырмаларды оқиды, балалар естігендерін жазып алады. Екі нұсқаның да тапсырмалары ұқсас. Оқушылары тапсырмалары бар парақтарға өз аты-жөндерін жазып қойғандары дұрыс. 1-тапсырма. Тiзбектi толтыр. 1-нұсқа 5∙3=15:5=3+33=36 2-нұсқа 2+5=7∙3=21+20=41 2-тапсырма. Алгоритмдi орында. 1-нұсқа 2-нұсқа ПЕРНЕТАҚТА сөзiнiң орнына – МОНИТОР. 3-тапсырма. Алгоритмдi орындап, нәтижесiн кестеге жаз. | 20 мин | Сабақ басында үй тапсырмасы қайталанып, жаңа тақырып оқушыларға түсіндіріледі. Жаңа тақырып түсіндіріледі, оқушылар қызығушылықпен тыңдайды, сұрақтар қояды. Оқушылар үй тапсырмасын қалай меңгергендіктерін көрсетеді, өткен тараулар бойынша 5 сұраққа топ болып жауап береді:
| |
Жаттығулар: (бекіту) Менің түсінгенімше….», «Сонымен, Сіздің айтуыңызша….?», «Егер мен дұрыс түсінсем, осылай ғой…?» т.б. Әңгімелесушінің жаңа сөзіне кері байланыс орнату үшін қажет . | 5 мин | Берілген тапсырмаларды ынтамен жылдам орындап шығады. Сұрақтарға толық, тиянақты жауап береді. | |
Сергіту сәті: Барлығы бірге орындарынан тұрады, бір-бірлерін 3шапалақ соғады. Психологиялық тренингке қатысады. | 5 мин | Барлықтары бірге жаттығу жасап, серігіп қалады, көңілдері көтеріледі. Психологиялық тренингке қатысады. | |
Қорытындылау. Топтарға орындаған тапсырмалары бойынша сабақты қорытындылап, сұрақтарға жауаптар береді. (Бүгінгі сабақ тақырыбы?, Тақырып не туралы?, Нені білдік?, қандай білім алдық?)хатшы жинақтап қорытыныдылайды. | 5мин | Оқушылар топқа қосылып жинақталады, қорытындыларын айтады. Әр топ не түйгендері туралы негізгі мәліметтерді, ақылдаса отырып, қортытындылайды. | |
Бағалау. Өзара жұппен бағалау. | 3 мин | Өзара бағалайды, өздерінің жұмыстарымен салыстырады | |
Қосымша тапсырма: Ү/т § Тарауды қайталау, суреттерді аяқтау. | 2 мин | § Тарауды қайталау, суреттерді аяқтау. | |
О Қ Ы Т У Н Ә Т И Ж Е С І : | ||
Не сәтті болды? | Не сәтсіз болды? | Нені өзгертіп дамытар едім? |
«___» ____________ 2013ж
Тексерілді:_____________
Информатика пәнінен ІІ тоқсан қорытындысы бойынша 5-6 класс тест жұмысының жауаптары
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | |
І нұсқа | В | В | С | Д | А | С | А | А | А | Д | С | В | В | С | А | Д | В | Д | В | В |
ІІ нұсқа | А | Д | В | С | Д | В | В | А | С | Д | А | А | Д | А | А | В | С | А | В | А |
Информатика пәнінен ІІ тоқсан қорытындысы бойынша 5-6 класс тест жұмысының жауаптары
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | |
І нұсқа | В | В | С | Д | А | С | А | А | А | Д | С | В | В | С | А | Д | В | Д | В | В |
ІІ нұсқа | А | Д | В | С | Д | В | В | А | С | Д | А | А | Д | А | А | В | С | А | В | А |