Есептеу техникасының даму тарихы
Тексерілді: Бекітемін:
Сыныбы: 6
| Күні: 24.10.2014 | Пәні: Информатика | Мұғалімі: Бүркітова А.Е | |
Сабақтың тақырыбы: | Есептеу техникасының даму тарихы | |||
Мақсаты : | Оқушыларды есептеу механизмдері мен құрылғыларының шығу тарихымен таныстыру | |||
Күтілетін нәтижелер: | Есептеуіш техниканың даму тарихын біледі Есептеуіш техниканың даму кезеңдерін талдайды Қазіргі кезде қолданып жүрген компьютерлерге сипаттама береді | |||
Керекті жабдықтар: | Интерактивті тақта, бағалау парақтары, стекерлер, бағдаршам түстері, ватман, маркер | |||
Сабақ барысы: | ||||
Сабақ кезеңдері: | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | ||
Кіріспе
| I.Тұлғааралық байланыс орнату 1.Сыныппен амандасу 2.Топқа бөлу | Оқушылар сыныпта жоқ оқушыларды атайды. Топқа бөлінеді (Есептеу құрылғысы арқылы) | ||
Тұсаукесер: | Тест 1. Пернетақта қандай құрылғы **а) Компьютерге ақпаратты енгізу құрылғысы в) Компьютерден ақпаратты шығару құрылғысы с) Компьютердің қосымша құрылғысы 2. Алфавиттік-цифрлық пернетақта пернелерін атаңыз а) Функциялық пернелер **в) Әріптер мен сандар с) Қосымша пернелер 3. Курсорды басқару пернелерін атаңдар а) NumLock,оң жағындағы сандар в) F1-F12 **с) Сілтемелер, Home, End, PageUp, PageDown 4. Функционалдық пернелер нелер жатады а) NumLock,оң жағындағы сандар **в) F1-F12 с) Сілтемелер, Home, End, PageUp, PageDown 5. Қосымша цифрлық пернетақтада қандай пернелер бар **а) NumLock,оң жағындағы сандар в) F1-F12 с) Сілтемелер, Home, End, PageUp, PageDown | Тест сұрақтарына оқушылар жауап береді. Бірін-бірі тексереді
| ||
Негізгі бөлім :
| Топтық жұмыс (Суреттер беріледі) 1 топ Есептеу техникасының даму тарихы 2 топ ЭЕМ даму буындары
Оқулықпен жұмыс тапсырмалар беріледі 1 топқа В деңгей 2 топқа А деңгей | Оқушылар постермен жұмыс жасайды 1 топты «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» 2 топты «Бағдаршам» арқылы бағалайды Оқушылар кітапта берілген тапсырманы орындайды
| ||
Қорытынды
| 1. Сөзжұмбақты шешу керек 2. Кестемен жұмыс
Бұл тапсырмалар интерактивті тақтада орындалады | Тапсырмалар интерактивті тақтада орындайды
| ||
Үйге тапсырма | Үйге тапсырма: Есептеуіш машинаның даму тарихын оқу, реферат дайындау, 43 беттегі кестемен жұмыс | |||
Бағалау | Бағалау парағы арқылы бағаланады Критериалды бағалау, Екі жұлдыз, бір ұсыныс, Бағдаршам | Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы: Барлығы: 21 ұпай 18-20 — «5» 14-17 — «4» 9-13 — «3» Бағалау шкаласы арқылы өздерін бағалайды | ||