Ақпаратты кодтау
Пәні :информатика Күні:13.12.2013ж Сынып: 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы | Ақпаратты кодтау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты
| 1.Оқушыларға ақпаратты кодтау тақырыбын түсіндіру. 2. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру. 3.Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі идея
| Тапқырлыққа, шапшаңдыққа, терең ойлауға, ғылымға, білімге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Ақпаратты кодтау тақырыбын түсінеді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту формасы | Практикалық жұмыс, АКТ. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурс
| слайдтар, графопроектор.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау түрі | Жұптық, топтық бағалау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме: | 3 класқа арналған ақпараттық мәдениет негіздері оқулығы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
М Ұ Ғ А Л І М Ж А З Б А С Ы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалім әрекеті | Уақыт (мин) | Оқушы әрекеті | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру (сәлемдесу, топтастыру, сабақ тақырыбына көшу): Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру үшін: барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. Топпен бағалау үшін әр топ бір-бірінің орындаған жұмыстарын, тексереді, қадағалайды, бір-бірін бағалайды. | 5 мин | Мұғаліммен амандасады. Барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. оқушылардың белсенділігі артады. Топқа бөлінеді, оқушылар қызығушылықтарын көрсетеді, бір-бірін бағалап үйренеді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кіріспе: (жаңа сабақты игеруге бағытталған, үй тапсырмасын тексеру, тарауды қайталау, т.б.): Тұлға аралық байланысты орнату Сыныптың білім деңгейін анықтау Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау Тұсаукесер: Қызығушылық пен назарға қол жеткізу барысында оқушыларды топқа бөлу. Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу арқылы, топқа бөлудің себептерін оқушылардан сұрау, сол арқылы оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау. Негізгі бөлім: (жаңа тақырып түсіндіру) 12-сабаққа арналған тапсырмалар:
а) (1,7),(1,5),(4,2),(2,5) — АҚЫЛ (1,7),(4,6),(3,7),(1,7),(6,6),(7,7),(4,2), (5,4) — АЗБАЙДЫ, (3,7),(5,2),(2,5),(5,2), (3,5) — БIЛIМ (4,4),(6,5),(4,6),(3,7),(1,7),(6,6),(7,7),(4,2),(3,3) — ТОЗБАЙДЫ.
ә) (4,2),(2,4),(4,2),(3,4) — ЫРЫС (1,7),(2,5),(7,7),(4,2), (3,1) — АЛДЫ — (4,2),(4,5),(4,4),(4,2),(3,5),(1,7),(1,5),(3,3) — ЫНТЫМАҚ.
15,27,16,1,15 – ҚҰЛАҚ 25,8,23,38 — ТЕРI 3. Тек көк және қызыл карындаштарды пайдаланып, мүмкiн болатын барлық тәсiлдермен боя. Сергiту сәтi Кодтар кестесiнiң көмегiмен келесi сөздердi кодтар арқылы жаз:Атың ……………. Фамилияң ………. Қалаң …………. Елiң ………….. | 20 мин | Сабақ басында үй тапсырмасы қайталанып, жаңа тақырып оқушыларға түсіндіріледі. Жаңа тақырып түсіндіріледі, оқушылар қызығушылықпен тыңдайды, сұрақтар қояды. Оқушылар үй тапсырмасын қалай меңгергендіктерін көрсетеді, өткен тараулар бойынша 5 сұраққа топ болып жауап береді:
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаттығулар: (бекіту) Менің түсінгенімше….», «Сонымен, Сіздің айтуыңызша….?», «Егер мен дұрыс түсінсем, осылай ғой…?» т.б. Әңгімелесушінің жаңа сөзіне кері байланыс орнату үшін қажет . | 5 мин | Берілген тапсырмаларды ынтамен жылдам орындап шығады. Сұрақтарға толық, тиянақты жауап береді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті: Барлығы бірге орындарынан тұрады, бір-бірлерін 3шапалақ соғады. Психологиялық тренингке қатысады. | 5 мин | Барлықтары бірге жаттығу жасап, серігіп қалады, көңілдері көтеріледі. Психологиялық тренингке қатысады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытындылау. Топтарға орындаған тапсырмалары бойынша сабақты қорытындылап, сұрақтарға жауаптар береді. (Бүгінгі сабақ тақырыбы?, Тақырып не туралы?, Нені білдік?, қандай білім алдық?)хатшы жинақтап қорытыныдылайды. | 5мин | Оқушылар топқа қосылып жинақталады, қорытындыларын айтады. Әр топ не түйгендері туралы негізгі мәліметтерді, ақылдаса отырып, қортытындылайды.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау. Өзара жұппен бағалау. | 3 мин | Өзара бағалайды, өздерінің жұмыстарымен салыстырады | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша тапсырма: Ү/т § Ақпаратты кодтау | 2 мин | § Ақпаратты кодтау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||