Графикалық редактормен танысу. «Бүріккіш» құралы
Пәні :информатика Күні:21.11.2013ж Сынып: 2
Сабақ тақырыбы
Графикалық редактормен танысу. «Бүріккіш» құралы
Мақсаты
1.Оқушыларды графикалық редактормен таныстыру, «Бүріккіш» құралын қолдануды түсіндіру.
2. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру.
3.Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Негізгі идея
Тапқырлыққа, шапшаңдыққа, терең ойлауға, ғылымға, білімге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже
графикалық редактормен таныстыру, «Бүріккіш» құралын қолдануды түсінеді.
Оқыту формасы
«Біреуі үйде, үшеуі қонақта» әдісі, АКТ.
Ресурс
Слайдтар.
Бағалау түрі
«Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалау.
Сілтеме:
2 класқа арналған ақпараттық мәдениет негіздері оқулығы, www. Google.kz, www.ustaz.kz .
М Ұ Ғ А Л І М Ж А З Б А С Ы
Мұғалім әрекеті
Уақыт (мин)
Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру
(сәлемдесу, топтастыру, сабақ тақырыбына көшу): Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру үшін: барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады.
Топпен бағалау үшін әр топ бір-бірінің орындаған жұмыстарын, тексереді, қадағалайды, бір-бірін бағалайды.
5 мин
Мұғаліммен амандасады.
Барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. оқушылардың белсенділігі артады.
Топқа бөлінеді, оқушылар қызығушылықтарын көрсетеді, бір-бірін бағалап үйренеді.
Кіріспе:
(жаңа сабақты игеруге бағытталған, үй тапсырмасын тексеру, тарауды қайталау, т.б.):
Тұлға аралық байланысты орнату
Сыныптың білім деңгейін анықтау
Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау
Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау
Тұсаукесер:
Қызығушылық пен назарға қол жеткізу барысында оқушыларды топқа бөлу.
Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу арқылы, топқа бөлудің себептерін оқушылардан сұрау, сол арқылы
оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау.
Негізгі бөлім: (жаңа тақырып түсіндіру)
Бүгінгі біздің жаңа сабағымыздың тақырыбы «Paint графикалық редакторының командалары».
Команданы орындатпау
Егер бір жұмыстарын ойдағыдай болмас, абыржымаңдар. Соңғы үш әрекетті әрқашан орындамауларына болады, ол үшін Орындатпау (Отменить) командасын пайдалану. Правка – Отменить командасын орындау арқылы соңғы үш әрекетті болдырмауға болады.
Команданы қайталау
Егер сендер бір әрекетті қателесіп алып тастасаңдар немесе алдыңғы әрекетті қайталау қажет болса, онда оны Правка – Повторить командасын орындап, алып тастаған әрекеттерді қайталауға болады. Осы әрекетті үш рет қатар жасауға болады
Суреттерді қалай сақтайды
Салған суреттерді, графиктерді қажет кезінде пайдалану үшін, оны дискідегі файлда сақтаған жөн. Файлды дискіде сақтағанда, оған ат беру керек, ал файлды кеңейту Paint-тың bmp программасы автоматты түрде орындайды.
Paint программасының құжатын бірінші рет сақтап өою үшін Файл – Сохранить как… командасын орындаңдар. Сонда экранда Сохранить как… диалогтық терезесі пайда болады. Имя файла өрісінде файлға ат беріп, Сохранить батырмасын шертіңдер.
Қайта сақтағанда Файл – Сохранить командасын орындаңдар. Сурет алғашқы атымен сол файлда сақталады.
Суретті қалай ашады
Дискіде сақтаулы суретті ашу үшін Файл – Открыть командасын орындау. Экранда диалогтық терезесі ашылады., онда меңзерді қажетті файлдың атына орналастырып, екі рет шерту.
Егер сендер Paint программасымен жұмыс барысында жаңа ғана салынған суретті сақтамай, жаңа құжат жасағыларың келсе, Файл – Құру (Создать) командасын орындау. Экранда құжатты сақтау жөнінде сұрау терезесі пайда болады. Жоқ(нет) батырмасын шерту.
20 мин
Сабақ басында үй тапсырмасы қайталанып, жаңа тақырып оқушыларға түсіндіріледі.
Жаңа тақырып түсіндіріледі, оқушылар қызығушылықпен тыңдайды, сұрақтар қояды.
Оқушылар үй тапсырмасын қалай меңгергендіктерін көрсетеді, өткен тараулар бойынша 5 сұраққа топ болып жауап береді:
Жаттығулар: (бекіту) Менің түсінгенімше….», «Сонымен, Сіздің айтуыңызша….?», «Егер мен дұрыс түсінсем, осылай ғой…?» т.б. Әңгімелесушінің жаңа сөзіне кері байланыс орнату үшін қажет .
5 мин
Берілген тапсырмаларды ынтамен жылдам орындап шығады. Сұрақтарға толық, тиянақты жауап береді.
Сергіту сәті: Барлығы бірге орындарынан тұрады, бір-бірлерін 3шапалақ соғады. Психологиялық тренингке қатысады.
5 мин
Барлықтары бірге жаттығу жасап, серігіп қалады, көңілдері көтеріледі. Психологиялық тренингке қатысады.
Қорытындылау. Топтарға орындаған тапсырмалары бойынша сабақты қорытындылап, сұрақтарға жауаптар береді. (Бүгінгі сабақ тақырыбы?, Тақырып не туралы?, Нені білдік?, қандай білім алдық?)хатшы жинақтап қорытыныдылайды.
5мин
Оқушылар топқа қосылып жинақталады, қорытындыларын айтады. Әр топ не түйгендері туралы негізгі мәліметтерді, ақылдаса отырып, қортытындылайды.
Бағалау.
Өзара жұппен бағалау.
3 мин
Өзара бағалайды, өздерінің жұмыстарымен салыстырады
Қосымша тапсырма:
Ү/т § Графикалық редактормен танысу.
2 мин
§ Графикалық редактормен танысу.