Сым темір мен қаңылтырдан жасалатын бұйымдарды ию
Жамбыл облысы.
Талас ауданы.
Майтөбе ауылындағы
А.Дәулетбеков атындағы
орта мектептің технология
пәнінің мұғалімі. Аубакиров А.З.
Тақырыбы:
Сым темір мен қаңылтырдан жасалатын бұйымдарды ию
Мақсаттары:
- Оқушыларға іс жүзінде сымнан жасалатын бұйымдарды июді, бұйымдарды, бұйымдардың материалдарын, оны жасау құралдарын білу,. сақтық шараларын ескеруі.
- Ойлау, өлшеу, елестету, сақтану, ұлттық ою-өрнектерді сымнан жасай білу, ізденімпаздық, шығармащылдық қабілеттерін дамыту.
- Ұқыптылыққа, сақтыққа, тазалыққа, әсемдікке, батыл жылдам жұмыс жасауға, еңбекке тәрбиелеу.
Керекті материалдар: оқулық, жұмыс дәптері, металл сымдар диаметрі 2 — 5 мм, алюмен, мыс сымдар, шаблондар.
Құралдар: Мыс, алюмен сымдар, сызғыш, кескіш қайшы,
Сабақ түрі: интеграциялық, сарамандық жұмыс сабағы.
Әдісі: сарамандық жұмыс, ойын-жарыс сабақ.
Көрнекілігі: Мультимедиялық суреттер бұйымдар, слайд-сызбалар, әр оқушыға технологиялық карта, мақал-мәтелдер, жасалған бұйымдар.
Сабақ барысы:
Сабақ жоспары:
- Ұйымдастыру кезеңі – 2 мин.
- Өткен сбаққа қорытынды – 3 мин.
- Жаңа сабаққа түсінік беру – 5 мин.
- 1-ші сарамандық жұмыс – 5 мин
- 2-ші сарамандық жұмыс – 5 мин.
- 3-ші сарамандық жұмыс – 5мин
- Бекіту сұрақтары – 3мин
- Тапсырма – 2мин
І. Ұйымдастыру кезеңі:
- Оұушыларды кабинетке енгізу
- Сәлемдесу
- Түгендеу
- Фартук форма кию
- Сабаққа дайындығығын тексеру
- Кабинеттегі жұмысты реттеу
- Екі бригадаға бөліп отырғызу.
- Бригадаларға ат қою. «Іскерлер» және
«Шеберлер»
ІІ.Өткен сабаққа қорытынды:
Сұрақтар қою
- металл негізгі түрлері? 2- түрі: қара, түсті
- қара металға жататындар болат, шойын
- түсті металғы жататындар алюмен, мыс, қола, т.б.
- металды түзетуді қалай жасаймыз? балғамен соғу арқылы
- металды қалай иеміз? Арнайы құралдармен
- керекті құралдарды ата? Балға, қысқыш, төс-плита т. Б.
- металмен жұмыс кезіндегі сақтық шаралар
III.Жаңа сабақ:
- Сым темірлермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтау
- Екі бригада жарыса отырып, үш срамандық жұмыс жасаймыз
- 1-ші алюмен сымнан ұлттық ою-өрнектер жасау, оған түсінік беру.
- 2-ші мыс жез сымнан адамның іс-қималдағы фигурасын жасау. Оған түсінік беру
- 3-ші дайын қаңылтыр жазбасынан, картон қағаздан геометриялық дене жасау оған түсінік беру.
- Қорытынды, бағалау
1-ші Сарамандық жұмыс.
«Алюмен сымнан ұлттық оюлар жасау»
Оқушыларға сарамандық жұмыс барысын түсіндіру.
- Тақтадағы сызба бойынша, немесе алдарыңдағы технологиялық карта бойынша өлшеп, салу жұмыстарын жасау.
- Белгіленген нүктелерді қосып, бізбен сызу жұмыстарын жасау.
- Кескіш құралдарымен кесетін жерлерді кесу жұмыстарын орындау.
- Алдарыңдағы ою-өрнектерге қарап, ию жұмыстарын жасау. Ол үшін:
- Ою-өрнек бойынша кесілген сымның бір шетін өлшем бойынша сызба үстіне қойып, ию жұмыстарын жасау керек.
- Келесі шетін де дәл солай етіп, ию жұмыстарын орындау.
- Сызбаға қарап, қайта-қата өлшеп түзетіп отыру қажет.
- Сарамандық жұмысқа кірісу. Екі бригадаға бірдей жұмысты тапсыру. 3 – минут уақыт беріледі.
- Жұмыс барысын бақылап, тексеріп отыру.
- Қателерін ескертіп, хабарлап отыру. Дұрыстарын мақтап, үлгі ретінде көрсту.
- Жұмыс соңында уақыт өте келе жұмысты жинап, қай бригада жұмысты дұрыс әрі әдемі орындады? Соны ескеру және бағалау.
15
8
26
1 2
3 4
2 – ші Сарамандық жұмыс:
«Сым темірден силует немесе адам фигурасын жасау»
- Оқушыларға, екі бригадаға 30 – 40 сантиметрлік алюминий сымдар таратып беру.
- Осы сымдардан адам силуетін немесе адамның іс қимылдағы әрекетін қолмен орындау, яғни адам фигурасын жасау.
- Тақтаға мысал суреттер ілінеді. Уақыт 3 – минут беріледі. Екі топқа да бірдей тапсырылады.
- Жұмысқа кірісу.
- Жұмыс барысында бақылау, ескерту.
- Қай бригада бірінші, әдемі, әрі тез жасады.
- Және жеке оқушыларды бағалау.
3 – ші Сарамандық жұмыс:
«Қаңылтырдан немесе қағаздан геометриялық дене жасау»
- Бұл жұмыста әр бригада оқушылары тапсырылған қаңылтырдан немесе картон қағаздан алып, геометриялық дене жасауға дайындау.
- Геометриялық денені әдемі етіп жасап, оны әдемі көркемдеу арқылы бағаланатынын балаларға ескерту.
- Геометриялық денені жасауға 3 — минут уақыт беріледі.
- Жұмысқа кірісіңдер.
- Әр бригададағы жұмыс барысын бақылау, ескерту.
- Геометриялық дененің жасалуын әдемілігін есекріп, оны бағалау, қай бригада жақсы жасады.
- Қорытынды бағалау.
Қорытынды, бекіту
тест сұрақтары:
- Металдың қандай түрлері бар?
А – ақ, қара. В – қара, түсті. С – көк, түсті.
- Қара металға не жатады?
А – шойын. В – мыс. С – алюминий
- Түсті металға не жатады?
А – болат. В – мыс. С – алюминий
- Алюминий қандай металл?
А – қара. В – ақ. С – түсті
- Алюминийден не жасадық?
А – сурет. В – силует. С – мүсін
- Ою-өрнекті қандай металдан жасадық?
А – мыс. В – мырыш. С – алюмен
- Қағаздан не жасадық?
А – геом. дене. В – ұшақ. С – қайық.
1 – В 1 – 3 сұрақ 3
2 – А 4 – 5 сұрақ 4
3 – С 6 – 7 сұрақ 5
4 – С
5 – В
6 – С
7 – А
Оқушы а.ж. | Үй тапсырмасы | 1-ші Сар. жұм. | 2-ші Сар. Жұм. | 3-ші Сар. Жұм. | Тест | Балы | Бағасы |
|
- Үйге тапсырма
Тест сұрақтары:
- Металдың қандай түрлері бар?
А – ақ, қара. В – қара, түсті. С – көк, түсті.
- Қара металға не жатады?
А – шойын. В – мыс. С – алюминий
- Түсті металға не жатады?
А – болат. В – шойын. С – алюминий
- Мыс қандай металл?
А – қара. В – ақ. С – түсті
- Мыстан, жезден не жасадық?
А – сурет. В – силует. С – мүсін
- Ою-өрнекті қандай металдан жасадық?
А – мыс. В – мырыш. С – алюмен
- Қағаздан не жасадық?
А – геом. дене. В – ұшақ. С – қайық
. Аты-жөні _____________________________________________бағасы________
Тест жауаптары:
1 – В
2 – А
3 – С
4 – С
5 – В
6 – С
7 – А
1 – 3 сұрақ «3»
4 – 5 сұрақ «4»
6 – 7 сұрақ «5»
№1 сарамандық жұмыс
«Сымнан ою-өрнектер жасау»
15
8
26
1 2
2 – ші сарамандық жұмыс.
«Алюмен сымнан адам іс-қимылындағы
силуетін иіп, жасау»
3 – ші сарамандық жұмыс
«Геометриялық дене жасау»