Тігін бойынша өткендерді қайталау, пысықтау.жұмыстарына есеп беру
24.12. 2014ж. 9- сынып
Сабақ тақырыбы: Тігін бойынша өткендерді қайталау, пысықтау.жұмыстарына есеп беру
А)Сабақ мақсаты: Технология пәні бойынша оқушылардың білімін тексеру.
Ә)Оқушыны ізденуге, өздігінен жұмыс істеуге дағдыландыру, ойды жүйелей білу,
сабаққа қызығушылығын және өздігінен ойлау қабілетін арттыру. Теориялық білімдерін іс жүзінде көрсетуге ықпал ету, практикалық іс — әрекеттерін қалыптастыру.
Б)Үнемділікке, ұқыптылыққа, талғампаздыққа, іскерлікке, ата – бабымыздың салт – дәстүрін білуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі. Дәстүрлі
Сабақ типі: Қайталау
Сабаққа қолданатын әдіс: Түсіндіру, көрсету, сурақ- жауап,
Сабаққа пайдаланатын көрнекілік. Слайд, суреттер, дайын заттар. Мақал-мәтелдер.
Сабақтың барысы.
№ | Сабақ этаптары | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
1
2
3
4
5
6 | Ұйымдастыру
Үй тапсырмасын тексеру
Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру
Бекіту кезеңі
Үйге тапсырма беру,бағалау | Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру Тренинг Топтарға бөлу. Қолөнер,тігінші деп айтады. Кім қай сөзді айтты сол топ бірікеді. Ойын жинау ( тақтада суреттер болады, сол суреттерді есте сақтайды, сабақтың мағанасы ашылады, сабақ неге байланысты екені ) Мақсаты:технология сабағында үйренген алған білімдерін көпшілікке көрсету және өнерді дәріптеп келешек ұрпаққа үйрету, мақал-мәтел айту арқылы тіл байлығын арттыру.Тәртіпті ,ұйымшыл болу
Бес тарау тәсілі бойынша үй тапсырмасын сурап білу.жастықша
1.Тігін бұйымдары тігілетін бұйымдардың барлығы тігін бүйымдарыма?-Иә 2.Тігін қолөнерге жатама?- Иә 3.Бірлік болмай тірлік болама?-Жоқ 4.Техникалық қауіпсіздік және санитарлық – гигиеналық ережелерге көңіл бөлу қажетпе?-Иә 5.Техникалық кезеңде нұсқау карта жасау керекпе?-иә 6Тігіншінің үстелінде текқана тігіншінің құралдары тұрмайды-жоқ
1.Жобада жарнама қажетпе?-Иә 2.бұйымды өтімді ету үшін, жақсы жағын көрсету керекпе?-Иә 3.Бұйымның өзіндік құнын есептеп шығарамызба? -иә 4.Тігін кезінде материал немесе мата түрлерін таңдамаймызғой?-Жоқ 5.Тігу кезінде түс үйлесімділігі болу керек-иә 6 Қол өнері кілемде, (сөз өнері өлеңдеме?-иә 6. тігін кезінде өлшемге мән берілмейді-жоқ.
Х-0 стратегиясын қолдану 1.Тігін кезіндегі қауіпсіздік ережелерді сақтау не үшін қажет? 2.Үтіктің қыздыру режімін таңдау не үшін қажет? 3.ЫӨЖ- дегеніміз не? 4.Инені матаға шаншып кіргізу үшін не қажет? (оймақ) 5.Ыиқ бұйымдар деген не? 6.Өлшемдерді қалай белгілейді 7.Киім деуге жатпайды киімді кірден сақтайды ( алжапқыш ) 8.Қос таяқты, бастары дөңгелек— тұтасты жасайды бөлек-бөлек(қайшы) 9.Тігілген зат неге байланысты? (тігіншінің шеберлігіне ) 10. Матаның технологиялық қасиеттерін ата.
11.Жобада жарнама не үшін қажет? Себебі: бұйымды өтімді ету үшін, жақсы жағын көрсету үшін. 12.Бұйымның өзіндік құнын не үшін есептеп шығарамыз? Себебі: сату жарнамасын жасау үшін 13.Жобамен жұмыс кезінде неліктен материал немесе мата түрлерін таңдаймыз Себебі: түс үйлесімділігі болу керек 14.Модельдеу- дегеніміз не? 15. қазақ әйелдерінің киімдері қалай тігілген?( Жасына қоғамдағы орнына) 16.Қазақ ұлттық киімдерінде қандай түс басым келеді
Практикалық жұмыс. Шеберлігін практикада көрсету
Эссе жазу. Қолөнер, шеберлік, пайда, ата –баба,нарық,бизнес, экспо тігінші , фабрика
Өткендерді қайталау.
«Өнер, білім, еңбекке Жақын болар ұрпақпыз Он саусағы майысқан Шебер болар ұрпақпыз. Тұла бойы тұнған бір Өнер құған ұрпақпыз» сабақты аяқтау
| Оқушылар сабаққа дайындалады.
Өз сыныптастарына жақсы тілектер айтады
Топқа бөлінеді
Жауап береді
Тігілген жастықшаларын көрсету, қорғау. Көрме үйымдастыру Жастықшаның тігілу жолы. Жастықшаның пайдаланатын орны
Иә-жоқ жауабы бойынша айтады
Сұрақтарға жауап береді
Оқушылар тез арада гүл жасап береді
Эссе жазады, оқиды
Күнділікке жазады |
Топ мүшелері | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | қ |
1 | ||||||
2 | ||||||
3
|
Топ мүшелері | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | қ |
1 | ||||||
2 | ||||||
3
|
Тапсырма | 1 | 2 | 3 | 4 | қ | ||
Тігінші
| |||||||
Өнерші
| |||||||
Тапсырма | 1 | 2 | 3 | 4 | қ | ||
Тігінші
| |||||||
Өнерші
| |||||||
Тапсырма | 1 | 2 | 3 | 4 | қ | ||
Тігінші
| |||||||
Өнерші
| |||||||
Тапсырма | 1 | 2 | 3 | 4 | қ | ||
Тігінші
| |||||||
Өнерші
| |||||||
Тапсырма | 1 | 2 | 3 | 4 | қ | ||
Тігінші
| |||||||
Өнерші
| |||||||
Х. Искандеров атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен мемлекеттік комуналдық мекемесі
Сабақ тақырыбы:
Тігін бойынша өткендерді пысықтау, қайталау, жұмыстарына есеп беру
2014 ж