Ою-өрнек түрлерін топтастыру
Сабақтың тақырыбы: Ою-өрнек түрлерін топтастыру.
Мақсаты: Ұлт өнерін, мәдениетін түсінуге, бағалауға, үйренуге тәрбиелеу.
Керекті құрал-жабдықтар: дәптер, қарындаш, қалам.
Көрнекіліктер: Ою-өрнек үлгілері.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру.
Сәлемдесу, түгендеу, тазалыққа көңіл бөлу.
Білімін тексеру, өткен сабаққа шолу.
Жаңа сабақ:
Ою өрнек тарихына ой бөліп, көп мағлұмат алдық. Даму кезеңін байқап, уақыт өткен сайын жетіле бергенін көреміз. Ғалымдар ғылыми тілде ою-өрнек түрлерін төрт топқа топтастырды.
1.Хайуанаттар
- Өсімдіктер
- космогониялық
4.Геометриялық
Енді осыны таратып айтсақ:
- Аспан әлеміне байланысты ою-өрнектер.
- малдың дене мүшесіне, ізіне байланысты оюлар.
- аңның дене мүшесіне байланысты оюлар.
- Құрт-құрмысқаға байланысты ою-өрнектер.
- құстарға байланысты ою-өрнектер.
- Жер,су, өсімдік бейнелі ою-өрнектер.
- Қару-құралдарға байланысты ою-өрнектер.
- Геометриялық фигуралар тектес өрнектер.
Осы ою-өрнектің қай түрін алсақ та, бәріне ортақ элемент-қошқар мүйіз. Мүйіз тектес оюлар- арқар, бұғы мүйіз. Марал мүйіз, сынар мүйіз. Текемет, сырмақ, тұскиіз секілді үй жиһаздарына жиі салынады, ұлттық нақышымыз десек те болады. Ою-өрнектің тілін білетін адам, шебер оюды өз орнымен қолданады.
Сабақты тиянақтау.
Оқушыларға деңгейлік тапсырма беріп, білімін тексеру . Сұрақтар арқылы сабақты қорытындылау.
- Мүйіз тектес оюларды ата.
- Геометриялық фигураларды сызып, қиып көрсетіңдер?
Үйге тапсырма ою ойып келу