| | | ашы орта мектебі |
Сабақтың атауы | Механизмнің пайдалы әрекет коэффицентті. |
Сілтеме | Физика 7 сынып, слайдтар, сабақ жоспары |
Жалпы мақсаты | Механизмдердегі пайдалы жұмыстың толық жүмысқа қатынасын және Пайдалы әрекет коэффиценті көтеруде ғылым мен техникаға қосатын үлесін түсіндіру |
Күтілетін нәтижелері | · Отын қорының қарқынды азаюына байланысты энергияны үнемдеп пайдаланатын қозғалтқыштар мен қондырғылардың жұмыс жасау приципін түсінеді. |
Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері | топпен жұмыс, диалогтық оқыту, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының |
Сабақтың көрнекілігі | проектор, слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, ресурстар тапсырмалар |
Тапсырмалар | І тапсырма 10мин Мәтінмен жұмыс І-топқа: Жалпы жұмыспен пайдалы жұмыстың айырмашылығы қандай? ІІ-топқа: Механизмнің пайдалы әрекет коэффицентті қалай анықталады. ІІІ-топқа:Энергияны үнемді пайдалану қозғалтқыштары туралы не айтасыз? ІУ-топқа: Қозғалтқыштардың жұмыс жасау приципі.Мысалмен түсіндір. | ІІ тапсырма Есептер шығару. Иіндіктің ұзын иініне 3,5кН күш түсіріп ,қысқа иініне бекітілген массасы 250кг жүкті көтерілгенде,иіндіктің күш түсірілген нүктесі 4 м төмен түсті.Иіндіктің ПӘК қандай? ІІ-топ: Машина 36 км/сағ жылдамдықпен бірқалыпты қозғалып келеді.Егер оның маторының тарту күші 100Н болса,онда ол 5 с-та қанша жұмыс атқарады? ІІІ-топ Қуаты 500 Вт локоматив бірқалыпты қозғалып 25м аралықты 20с-та өтеді.Оның тарту күш қандай? ІУ-топ Егер плотинадан су 35м биіктен құлап ағатын болса,су ағынының қуаты қандай?Судың әр минуттағы шығыны 120м. |
Сабақтың барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру.Оқушыларды түгендеу Табиғаттың – әр беті терең мағынаға толы бірден-бір кітап. И.Гите. Психологиялық дайындық. Оқушылармен шеңберге тұрып шаттық шеңберін өткізу. Үйге тапсырма :Кім жылдам? Топқа бөліну: Білу :Жаңа тақырыпты ашу. Механизмнің жұмыс жасау принципі туралы сурет сырын ашу Жаңа тақырыпты өздері игеруге көмектесу. . | Кезекші оқушы сабақта кім жоқ екенін айтады. Оқушылар бір-біріне жақсы жылы сөздер, Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады. Оқушылар әртоптан жауап береді. І- топ “Жер” ІІ- топ “Юпитер” ІІІ-топ “Сатурн” ІУ-топ “Марс” Суретке қарап отырып барлығы сыныппен жауап беріп отырады. Сурет сырын ашу. |
ТҮСІНУ Диалогтық оқыту Әр оқушыға тапсырмалар беріліп, оқушылар осыған сәйкес тапсырмаларды орындайды және әркім өз жауаптарымен алмасып бір-бірімен пікірлеседі. | Әр оқушы өзіне берілген тақырыпты игеруге арналған тапсырмаға ұқсас тапсырмаларын орындайды .Оқушылар бағалайды.Марапаттайды. |
ТАЛДАУ- Сыни ойлауын дамыту Мәтінді берілген тапсырмалар бойынша постермен қорғау. | Балалар тақтаға қарап назар аударып отырады. Бұл мәтінді тақтаға оқушылар кезектесіп постермен қорғайды. Оқушылар жұпта мәтінді толықтыру жұмысын жүргізеді. Сосын әр топ алмасып бір-бірін тексеріп, бағалайды. |
ҚОЛДАНУ Есептер шығару. | Есептерін тақтаға, дәптерге орындайды. |
ЖИНАҚТАУ Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету Жұптарға тапсырма. | Оқушылары кезектесіп сұрақтар қояды |
Бекіту Тест сұрақтары. |
Венн диограмма толтыру | Оқушылар толтырады. |
Бағалау |
Жұптардың бағаларын талдау, қорытынды бағаны шығару. | Жұптағы оқушылар бірін-бірі бағалау критерийлері бойынша бағалайды |
Үйге тапсырма : Тарау бойынша қайталау |
|
Оқушыларға смайликтер таратамын. | Оқушылар өздеріне сай смайликтерді таңдап дайын плакатқа жапсырады. |
| | | | | |