Қазақстандағы экологиялық проблемалар мен әлеуметтік – демографиялық үрдістер (1946 – 1991)
Сабақтың тақырыбы | Қазақстандағы экологиялық проблемалар мен әлеуметтік – демографиялық үрдістер (1946 – 1991) |
Сабақтың мақсаты | Қазақтандағы экологиялық проблемалардың асқыну себебін түсінуге жағдай жасау |
Базалық құзыреттілік | Тарихи білім мен шығармашылықтарын арттыру және проблеманың шешімін таба білу, сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру |
Құрамды құзыреттілік | Ақпаратты сызба түрінде беру |
Әдіс,амал,цикл | «Балық сүйегі» тәсілін пайдалана отырып зейінмен жұмыс жасау |
№ | КЛАССИФИКАТОР | ҰЙЫМДАСТЫРУ | |||||
Оқу тапсырмасы | БЛЮМ бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы (деңгей) | Уақыт (минут) | Ұйымдастыру түрі \ бағалау түрі | ||||
Сабақтың жалпы уақыты: | 45 минут | ||||||
1 | Жаңа тақырыпты өздігінен меңгеру -Арал теңізі, Семей ядролық полигоны территориясын, Балқаш көлі суреттерін үш топқа көрсетіп – ой түрткі жасау, ал 4-ші топ эксперт ретінде бағалау | Білу | 5-минут | Жеке жұмыс Өзін-өзі бағалауы+ Мұғалімнің бағалауы Топтық жұмыс | |||
2 | -Экология, демография сөзін қалай түсінесіңдер? | Түсіну | 5-минут | Жеке жұмыс Топтық жұмыс Мұғалімнің бағалауы | |||
3 | «Балық сүйегі» сызбасына экологияның адам өміріне, қоршаған ортаға зиянын жазып толтыру | Қолдану | 7-минут | Топтық жұмыс | |||
4 | «Демографиялық үрдіс» ассоциация жасау | Талдау | 8-минут | Топтық жұмыс Мұғалімнің бағалауы | |||
5 | Топтарға тапсырма беру 1-топ Арал апаты 2-топ Балқаш проблемасы 3-топ Семей полигоны 4-топ Экологиялық проблемалардың асқынуы | Жинақтау | 11-минут | Топтық жұмыс Бірін-бірі бағалауы | |||
6 | Бағалау парағына 1.Арал теңізінің орналасқан жері 2.Семей полигоны Қазақстанның қай жерінде орналасқан 3.Адам денсаулығы үшін өте қауіпті, экологиялық тепе-теңдікті бұзатын өнеркәсіптер 4.Қазақ жеріне көшіп келушілердің себебі 5.2013 жылы Қазақстан халқының саны
| Бағалау | 6-минут | Өзін-өзі бағалауы Мұғалімнің бағалауы | |||
7 | Өзіңді және өз жұмысынды бағала «Insert»-әдісі бойынша | 3-минут | Өзін-өзі бағалауы |